Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef zeer het volgende:
gewoon ieder weekend heh dan ben je vroeg op weet ik het allemaal wat en vervolgens zit ik nog een uur te wachten voordat we EINDELIJK weg kunnen
Als ik mannen ook maar een beetje aantrekkelijk zou vinden zou ik dat wel overwegen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.
geen natural beauty zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
gewoon helemaal niet en op tijd de zon uit gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
cachet zou ook wat kunnen trekken thuis en er geld mee verdienenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
zonnebrand creme voor het gezicht ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJongquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
Meh ik heb nu 6, die 4 is downgrade. Ik wil wel kleiner toestel, die SE is perfect voor mij. Einde van de maand ga ik 'm halen denk. Misschien krijg ik zelfs nog wat centrjes terug voor m'n totaal verfuckte 6quote:
Amr Diab heeft zo'n ergerlijk liedje gezongen hierover ja. Maar Crip kan bevestigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJong
Maar dan voel ik mij srsly nakedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :squote:
absolute vocht gehaltequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
Luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
HOEZO?quote:
Dat went wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dan voel ik mij srsly naked
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :s
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.quote:
;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |