donderdag was het niet eens 's zo warm. Dan verbrand je wel heel snelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Einde van de maand ga ik me wagen aan een iPhone 6+
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.
Decolleté wil nog weleens een rode gloed krijgen, maar ben bang dat als ik dat te vaak heb ik later echt zo'n vies rimpeldeco heb.Zo'n leereffect zie ik nog niet gebeuren, maar toch.
zou nooit kunnen accepteren dat jij ginger bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
wist dit ook welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Matip het volgende:
haha grapje toch ben helemaal geen ginger xDddd
Koop iPhone 4 dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegeven
Nee hoor, tuinwerken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
wel beetje broze botten door het vitamine d tekort maar ja
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Letterlijk: licht van m'n oog. Overdrachtelijk: oogappeltje.
lol truequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen waarbij het ginger zijn relatief meevalt meestal.
agahagahahaHAGAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[troll]Het feit dat blanken en gingers snel verbranden is een signaal van God. Dat luidt blijf bij je eigen kleur. Ik heb jullie niet voor niets gedropt in Noordwest Europa...aangenaam zeeklimaat waarin jullie goed kunnen gedijen.[/troll]
hij verteld de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |