Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat welquote:
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
denk dat dat meer aan jou ligtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
Had ik de eerste keer toen ik de vriend van die vriendin van mij leerde kennen, hij praatte én echt heel snel en onduidelijk én had een heel dik accent, begreep 9/10x niet wat 'ie zei. Maar goed, niet onbeleefd willen zijn en dan maar ja en amen roepen
hahahquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.
Meh, ik kon die kerel uit Steenbergen ook niet verstaan.quote:
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder niet dat diepe oostblok accent in je stem hebben
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.
Kanker mongool is dat met zn landsveraad.
Die line is ook gewoon hard.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
Hij is altijd al een idioot geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vet
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moederquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is altijd al een idioot geweest.
Hij is skeer ah mattiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moeder
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijktquote:
Jij weetquote:
hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijkt
Achja, vreemd gaan is helemaal hip in atheistisch links nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
yo ik heb best sicke rhymes gedropt hier en wil ook wel een paar ton, hoe kan ik het beste beginnen als rapperquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
Foutje bedankt!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
die kop van die kerel achter hem maakt het afquote:
is niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoor
Extreem pijnlijk, des te mooierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kop van die kerel achter hem maakt het af
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Snap ook niet waarom mensen met de vuile was naar buiten gaan
trustequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
Gewoon family business tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.
zo werkt het niet hèquote:
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.quote:
je typt m'n naam met hoofdletter. Daar hecht ik waarde aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
doet ie toch ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.
Laten we eerst 'paar ton' definiërenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar ton is echt nauwelijks life changing hoor
Nee, want je mocht geen beschuldigingen maken zei iequote:
Alles onder een miljoen is niet echt bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laten we eerst 'paar ton' definiëren
hehe heb jij die shit echt gelezen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want je mocht geen beschuldigingen maken zei ie
Ja tuurlijk. Ik wilde namelijk weten of het een stiekeme IVF was of vreemdgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe heb jij die shit echt gelezen ja
laat je je familie niet studeren, fuck hun.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Je stopt wat in je huis, je koopt een waggie, je laat wat familie studeren.
Klaar, weg geld.
Oja, tattas be like.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat je je familie niet studeren, fuck hun.
ik stem toch niet voor niets voor een staat die de verzorging op zich neemtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal links voor verzorgingsstaat stemmen, maar eigen familie laten stikken.
Genot.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stem toch niet voor niets voor een staat die de verzorging op zich neemt
zo ben ikquote:
Ok.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles onder een miljoen is niet echt bijzonder hoor.
Ik heb toch niet om m'n familie gevraagd, wel dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal links voor verzorgingsstaat stemmen, maar eigen familie laten stikken.
Genot.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb toch niet om m'n familie gevraagd, wel dan?
Paar kilo halenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou jij dan met die paar ton doen.
Ik had de link gepost, maar die had je genegeerd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag van jou ook geen argumenten.
Moet ik soms even gaan quoten waar ik in den beginne aan refereerde? Je begint namelijk over hele andere dingen.
quote:
En toen was het ineens weer stil vanaf jou kant. :s En was je eerste reactie:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf hier KLB / [KLB SC] SPSS expert TARDIS.
Maar je hebt daar gewoon zelf gereageerd.
Het volgende topic kwam Braddie erop terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
Weekje coke gedaan en denken dat ik aan coke zit.Coke is heel verslavend. Dat is bekend. Denk nou niet dat ik daar aan vast zit of zo. Heb je het niet begrepen.
Reageer jij ineens:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
Terwijl ik die link het vorige topic gepost had, maar jij negeerde die.quote:
ies koeltoerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:08 schreef Drug het volgende:
Er is vrij veel vijandschap in deze sc. Ik verbaas me daar een beetje over eerlijk gezegd. Vinden mensen het dan echt boeiend om op een internetforum halfbakken fitties te voeren?
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:08 schreef Drug het volgende:
Er is vrij veel vijandschap in deze sc. Ik verbaas me daar een beetje over eerlijk gezegd. Vinden mensen het dan echt boeiend om op een internetforum halfbakken fitties te voeren?
met de SC'er waarmee ik gemeet heb, ging het IRL net zo hoor, gewoon vol d'r in en elkaar keihard afrekenen op de kleinste onvolkomen heden, AU PLEIN PUBLIC!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:20 schreef Drug het volgende:
Koeltoer van internethelden die irl te pussy zijn om biggie te doen?
Verspreid liever vrede en liefde ✌
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Achja, vreemd gaan is helemaal hip in atheistisch links nederland.
Dat is helaas zeker waar, echt zo'n luie indo donder geworden die man. Had laatst nog hete tempeh gemaakt was echt goddelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg. Maar hij heeft ook niet veel nieuwe recepten geplaatst recentelijk.
Ik krijg de Tofu nooit zoals bij de Toko hier. Die smaken weten ze er helemaal in te laten trekken. Zoals bij van die zoete Tofu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef zeer het volgende:
Dat is helaas zeker waar, echt zo'n luie indo donder geworden die man. Had laatst nog hete tempeh gemaakt was echt goddelijk.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:44 schreef zeer het volgende:
[..]
met de SC'er waarmee ik gemeet heb, ging het IRL net zo hoor, gewoon vol d'r in en elkaar keihard afrekenen op de kleinste onvolkomen heden, AU PLEIN PUBLIC!!!
Langer marineren met iets zuurs erin (tamarinde of citroensap of de kut van je vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg de Tofu nooit zoals bij de Toko hier. Die smaken weten ze er helemaal in te laten trekken. Zoals bij van die zoete Tofu.
alleen faggots houden zich met dit soort dingen bezigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteed met Chyna, levensverzekering is binnen!
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Was je nog bij foodfestival?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteed met Chyna, levensverzekering is binnen!
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Gaat er irl nog veel heftiger aan toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:20 schreef Drug het volgende:
Koeltoer van internethelden die irl te pussy zijn om biggie te doen?
Verspreid liever vrede en liefde ✌
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |