hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijkt
Achja, vreemd gaan is helemaal hip in atheistisch links nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
yo ik heb best sicke rhymes gedropt hier en wil ook wel een paar ton, hoe kan ik het beste beginnen als rapperquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
Foutje bedankt!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
die kop van die kerel achter hem maakt het afquote:
is niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoor
Extreem pijnlijk, des te mooierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kop van die kerel achter hem maakt het af
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Snap ook niet waarom mensen met de vuile was naar buiten gaan
trustequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
Gewoon family business tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.
zo werkt het niet hèquote:
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.quote:
je typt m'n naam met hoofdletter. Daar hecht ik waarde aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
doet ie toch ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |