Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat welquote:
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
denk dat dat meer aan jou ligtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
Had ik de eerste keer toen ik de vriend van die vriendin van mij leerde kennen, hij praatte én echt heel snel en onduidelijk én had een heel dik accent, begreep 9/10x niet wat 'ie zei. Maar goed, niet onbeleefd willen zijn en dan maar ja en amen roepen
hahahquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.
Meh, ik kon die kerel uit Steenbergen ook niet verstaan.quote:
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder niet dat diepe oostblok accent in je stem hebben
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.
Kanker mongool is dat met zn landsveraad.
Die line is ook gewoon hard.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
Hij is altijd al een idioot geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vet
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moederquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is altijd al een idioot geweest.
Hij is skeer ah mattiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moeder
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijktquote:
Jij weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |