niks mis met schooiers maar dit is wel shit die in de brugklas wellicht nog enigszins leuk wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een schooiers ga jij toch mee om
We zeggen het niet op een mocro manierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik je ook raar aankijken ja tenzij je mocro bent
Bij allemaal.......op een afstandjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die "ch" is inderdaad echt super schattigBij sommige.
dat is raarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We zeggen het niet op een mocro manier
We zeggen wolla op dezelfde manier als dat we hallo zeggen, zelfde intonatie.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We zeggen het niet op een mocro manier
We zeggen wolla op dezelfde manier als dat we hallo zeggen, zelfde intonatie.
quote:
Rrrrraaaarrrrrrwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
schattig? gewoon beschaafd bedoel je, met je gerochel
Ik had een tijd contact met mn nichtje die uit Nijmegen kwam, maar ging in Brabant wonen, Steenbergen om precies te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegen vrienden zeg ik inderdaad later.
Houdoe kende ik ook niet, tot die date dus, en daarna toen een vriendin van mij een vriend kreeg in Geldrop.
dat was toch niet meer van toepassing aangezien hij het blijkbaar niet op die manier doetquote:
wolla ik pak jou nog wel een keerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was toch niet meer van toepassing aangezien hij het blijkbaar niet op die manier doet
zemmel
Dat soort types inclusief niet verstaanbaar accent zijn echtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een tijd contact met mn nichtje die uit Nijmegen kwam, maar ging in Brabant wonen, Steenbergen om precies te zijn.
Haar vriend kon ik echt niet verstoan, echt een type die trots op z'n durp is.
Maar fijngevoelig, Steenbergen heeft stadsrechten
kom dan met je vijlig hijds vestjequote:
Wat is daar nuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:53 schreef MrBradge het volgende:
Dat soort types inclusief niet verstaanbaar accent zijn echt
Sowieso mensen die doen alsof accenten onverstaanbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
hoe kun je brabantse accenten niet verstaan
mensen die niet in brabant wonen zijn gewoon niet zo slimquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
hoe kun je brabantse accenten niet verstaan
accenten sowieso niet, dialecten soms wel. Maar in Brabant valt dat ook wel mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die doen alsof accenten onverstaanbaar zijn.
Zelfs ik als allochtoon kan uit het meeste wel de essentie opmaken
Ik spreek nauwelijks nog goed Nederlands.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb geen accent. alleen beetje van de streets toch jwt
cheaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb geen accent. alleen beetje van de streets toch jwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |