meeste mensen hier hebben geen humorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageert
eensch, net als carnaval bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je nu hetero ben of homo, als je zo dom doet als die mensen van de pride.
Maakt niet uit.
Niet om je af te danken, die DirkJan grapjes kende ik al, ze zijn wel weer leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageert
Gelukkig ken ik in real nauwelijks homos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
eensch, net als carnaval bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet om je af te danken, die DirkJan grapjes kende ik al, ze zijn wel weer leuk hoor.
M'n oude paints doen het ook niet zo goed
trusten sahbiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
werkers, werklozen, homo's en gespuis
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
Het zal wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
good night, eat light, don't fightquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
quote:He preached the gospel message
Of intolerance and self-loathing
He traveled on his wayward way betraying his betrothing
He was the sole of piety and no one doubted him
Until he hired a gigolo and used a pseudonym
ik vind het stom als mensen een telefoongesprek afsluiten met hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat je doei wil zeggen maar dan zegt een ander doei dus wacht je nog maar even omdat je alle aandacht op jou wil hebben
want ik niet
Ik telefoneer zelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind het stom als mensen een telefoongesprek afsluiten met hoi
iedereen weet dat hoi een gesprek begint en hoi hoi een gesprek eindigtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gwn houdoequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Soms zeg ik doei, soms ga ik zonder wat te zeggen weg, het hangt ook van de sfeer en de mensen af, derhalve mijn stemmingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat je doei wil zeggen maar dan zegt een ander doei dus wacht je nog maar even omdat je alle aandacht op jou wil hebben
want ik niet
dit doen ze hier in maasje ook vaak, vind dat echt gaar klinkenquote:
dat deed hij helemaal nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ng is evident toch want hij noemt homo irritant.
Dat heb ik helemaal niet gezegd, Asshquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ng is evident toch want hij noemt homo irritant.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht altijd dat iedereen dat zei, blijkbaar alleen in brabant
ik zeg Doegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht altijd dat iedereen dat zei, blijkbaar alleen in brabant
ik zeg ook altijd sebiet, zie net dat het vlaams isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
heb dat ook gehad toen ik pas in limburg woonde als kleine dp, iedereen keek me raar aan als ik dat zei
Neuh, gewoon Hollandsquote:
subiet is ook gewoon een nederlands woord maar wordt vgm idd anders gebruikt dan in brabantquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd sebiet, zie net dat het vlaams is
godverdomme mijn leven is een leugen
je begrijpt wat ash bedoelt waar denk je dat het woord gajes een meervoud van is g.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, Assh
Ach, Limburg, wat schattig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
heb dat ook gehad toen ik pas in limburg woonde als kleine dp, iedereen keek me raar aan als ik dat zei
matties?quote:
brabants bloed bitchquote:
je moet wat als ze geen geld hebben voor een smartphonequote:
(lol)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet wat als ze geen geld hebben voor een smartphone
vind het nooit leuk als mensen sommige woorden niet begrijpen, leer gewoon lekker brabants of ga terug naar je eigen provinciequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
subiet is ook gewoon een nederlands woord maar wordt vgm idd anders gebruikt dan in brabant
Ik heb nooit iets dringends te bespreken met vriendenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrienden. Sneller dan app toch als het dringend is
Later zeg je tegen je matties, nooit formeel.quote:
rtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het nooit leuk als mensen sommige woorden niet begrijpen, leer gewoon lekker brabants of ga terug naar je eigen provincie
Ik stuur meestal éérst een whatsappje, en als er dan na 1-2 minuten niet op gereageerd word bel ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrienden. Sneller dan app toch als het dringend is
houdoe is supernormaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Later zeg je tegen je matties, nooit formeel.
Houdoe is mij wel iets vreemds
Ik ook niet zo nu ik er zo over nadenk hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets dringends te bespreken met vrienden
houdoe kan gewoon formeel en informeelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegen vrienden zeg ik inderdaad later.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zo schattig, tis die "g" heh.quote:
In het oord waar ik in leef, zal men je aankijken met de gedachte; wat is deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
houdoe kan gewoon formeel en informeel
Een harde g is iets wat alleen autochtone Nederlanders uit het westen kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet het verschil tussen een harde en zachte g niet echt eigenlijk
schattig? gewoon beschaafd bedoel je, met je gerochelquote:
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het oord waar ik in leef, zal men je aankijken met de gedachte; wat is deze?
Wat een schooiers ga jij toch mee omquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef MrBradge het volgende:
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"
dan zou ik je ook raar aankijken ja tenzij je mocro bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"
Mensen zitten ons dan ook echt aan te kijken van![]()
Mijn laatste 10 gesprekken waren 1x naar de Renault garage, 3x naar een vriend gisteren (Die ons gewoon liet zitten na een rit naar Wageningen, lul)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn laatste 10 calls bekeken.
Allemaal moeder, en 1 keer de fiscus.
niks mis met schooiers maar dit is wel shit die in de brugklas wellicht nog enigszins leuk wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een schooiers ga jij toch mee om
We zeggen het niet op een mocro manierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik je ook raar aankijken ja tenzij je mocro bent
Bij allemaal.......op een afstandjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die "ch" is inderdaad echt super schattigBij sommige.
dat is raarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We zeggen het niet op een mocro manier
We zeggen wolla op dezelfde manier als dat we hallo zeggen, zelfde intonatie.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We zeggen het niet op een mocro manier
We zeggen wolla op dezelfde manier als dat we hallo zeggen, zelfde intonatie.
quote:
Rrrrraaaarrrrrrwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
schattig? gewoon beschaafd bedoel je, met je gerochel
Ik had een tijd contact met mn nichtje die uit Nijmegen kwam, maar ging in Brabant wonen, Steenbergen om precies te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegen vrienden zeg ik inderdaad later.
Houdoe kende ik ook niet, tot die date dus, en daarna toen een vriendin van mij een vriend kreeg in Geldrop.
dat was toch niet meer van toepassing aangezien hij het blijkbaar niet op die manier doetquote:
wolla ik pak jou nog wel een keerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was toch niet meer van toepassing aangezien hij het blijkbaar niet op die manier doet
zemmel
Dat soort types inclusief niet verstaanbaar accent zijn echtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een tijd contact met mn nichtje die uit Nijmegen kwam, maar ging in Brabant wonen, Steenbergen om precies te zijn.
Haar vriend kon ik echt niet verstoan, echt een type die trots op z'n durp is.
Maar fijngevoelig, Steenbergen heeft stadsrechten
kom dan met je vijlig hijds vestjequote:
Wat is daar nuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:53 schreef MrBradge het volgende:
Dat soort types inclusief niet verstaanbaar accent zijn echt
Sowieso mensen die doen alsof accenten onverstaanbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
hoe kun je brabantse accenten niet verstaan
mensen die niet in brabant wonen zijn gewoon niet zo slimquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
hoe kun je brabantse accenten niet verstaan
accenten sowieso niet, dialecten soms wel. Maar in Brabant valt dat ook wel mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die doen alsof accenten onverstaanbaar zijn.
Zelfs ik als allochtoon kan uit het meeste wel de essentie opmaken
Ik spreek nauwelijks nog goed Nederlands.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb geen accent. alleen beetje van de streets toch jwt
cheaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb geen accent. alleen beetje van de streets toch jwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |