vind het nooit leuk als mensen sommige woorden niet begrijpen, leer gewoon lekker brabants of ga terug naar je eigen provinciequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
subiet is ook gewoon een nederlands woord maar wordt vgm idd anders gebruikt dan in brabant
Ik heb nooit iets dringends te bespreken met vriendenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrienden. Sneller dan app toch als het dringend is
Later zeg je tegen je matties, nooit formeel.quote:
rtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het nooit leuk als mensen sommige woorden niet begrijpen, leer gewoon lekker brabants of ga terug naar je eigen provincie
Ik stuur meestal éérst een whatsappje, en als er dan na 1-2 minuten niet op gereageerd word bel ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vrienden. Sneller dan app toch als het dringend is
houdoe is supernormaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Later zeg je tegen je matties, nooit formeel.
Houdoe is mij wel iets vreemds
Ik ook niet zo nu ik er zo over nadenk hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets dringends te bespreken met vrienden
houdoe kan gewoon formeel en informeelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegen vrienden zeg ik inderdaad later.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zo schattig, tis die "g" heh.quote:
In het oord waar ik in leef, zal men je aankijken met de gedachte; wat is deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
houdoe kan gewoon formeel en informeel
Een harde g is iets wat alleen autochtone Nederlanders uit het westen kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet het verschil tussen een harde en zachte g niet echt eigenlijk
schattig? gewoon beschaafd bedoel je, met je gerochelquote:
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het oord waar ik in leef, zal men je aankijken met de gedachte; wat is deze?
Wat een schooiers ga jij toch mee omquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef MrBradge het volgende:
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"
dan zou ik je ook raar aankijken ja tenzij je mocro bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sinds een poosje begroeten vrienden elkaar hier met "Wolla" of "Tonnetje"
Mensen zitten ons dan ook echt aan te kijken van![]()
Mijn laatste 10 gesprekken waren 1x naar de Renault garage, 3x naar een vriend gisteren (Die ons gewoon liet zitten na een rit naar Wageningen, lul)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn laatste 10 calls bekeken.
Allemaal moeder, en 1 keer de fiscus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |