Moeten die wetenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
typisch iets dat een kasthomo zou zeggen
Duidelijk antwoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf al lang opgehangen
we accepteren je zoals je bent insoquote:
hoezo, geeft het je ongemakkelijke gevoelens?quote:
Ja, haat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, geeft het je ongemakkelijke gevoelens?
nl is een van die landen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké in sommige landen is het in de zomer 438905489049090 graden en in de winter 25, dan is liever winter
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pridequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, haat.
Alleen niet tegen Etsu.
Hij is wel een goede.
Jij kent Etsu duidelijk niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pride
ik baseer me op zijn posts hier iddquote:
verbieten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pride
als het maar met een ontbloot bovenlichaam isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maakt mij verder wat uit hoe iemand er bij loopt op een boot.
Etsu heeft meermaals gezegd dat hij die ding HAAT.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik baseer me op zijn posts hier idd
niks mis mee ook verder hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik baseer me op zijn posts hier idd
niks mis mee ook verder hoor
Wat ik overigens serieus niet snap. De enige reden die ik me kan bedenken om als homo een hekel te hebben aan pride rallies is dat het retardvolk zogenaamd een reden geeft om hommels te haten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Etsu heeft meermaals gezegd dat hij die ding HAAT.
Retards heb je overal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ik overigens serieus niet snap. De enige reden die ik me kan bedenken om als homo een hekel te hebben aan pride rallies is dat het retardvolk een reden geeft om hommels te haten.
Zou eerder het retardvolk haten.
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageertquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt dat je hebt gereageerd, tenminste nog 1 iemand die geen eikel is hier
Ik kan me daar niet meer druk om maken dan homos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Je hebt homo's en flikkers. Flikkers zijn kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |