meeste mensen hier hebben geen humorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageert
eensch, net als carnaval bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je nu hetero ben of homo, als je zo dom doet als die mensen van de pride.
Maakt niet uit.
Niet om je af te danken, die DirkJan grapjes kende ik al, ze zijn wel weer leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageert
Gelukkig ken ik in real nauwelijks homos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
eensch, net als carnaval bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet om je af te danken, die DirkJan grapjes kende ik al, ze zijn wel weer leuk hoor.
M'n oude paints doen het ook niet zo goed
trusten sahbiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
werkers, werklozen, homo's en gespuis
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
Het zal wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
good night, eat light, don't fightquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga slapen
welterusten
het gaat u allen goed
quote:He preached the gospel message
Of intolerance and self-loathing
He traveled on his wayward way betraying his betrothing
He was the sole of piety and no one doubted him
Until he hired a gigolo and used a pseudonym
ik vind het stom als mensen een telefoongesprek afsluiten met hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat je doei wil zeggen maar dan zegt een ander doei dus wacht je nog maar even omdat je alle aandacht op jou wil hebben
want ik niet
Ik telefoneer zelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind het stom als mensen een telefoongesprek afsluiten met hoi
iedereen weet dat hoi een gesprek begint en hoi hoi een gesprek eindigtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gwn houdoequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Soms zeg ik doei, soms ga ik zonder wat te zeggen weg, het hangt ook van de sfeer en de mensen af, derhalve mijn stemmingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:33 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat je doei wil zeggen maar dan zegt een ander doei dus wacht je nog maar even omdat je alle aandacht op jou wil hebben
want ik niet
dit doen ze hier in maasje ook vaak, vind dat echt gaar klinkenquote:
dat deed hij helemaal nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ng is evident toch want hij noemt homo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |