quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
moet je het maar niet uitlokken met je korte rokjes
Wel verfrissend met de ebola van nuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend als het eindresultaat nog steeds aids is
hehehquote:
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.quote:
Alsof KLB ooit goed was.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.
Users gaan denken dat dat de geldende norm is en voor je het weet zit het hier vol met dat soort debieltjes.
Ha ha haquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof KLB ooit goed was.
Ha ha ha...
Ik schater
waarom zet je dat steeds tussen haakjes eiglkquote:
ja maar dat is onterechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je met nostalgie over FOK! gaat praten is het niet goed.
Er zijn ook mensen die dat met JNG! hebben.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
niet dat ik nou positief bijgedragen heb aan het niveau van klb sinds mijn registratie maar oke
dit allebei jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof KLB ooit goed was.
Ha ha ha...
Ik schater
het was betere aidsquote:
Oke toegeven, mapima heeft de toon gezet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.
Users gaan denken dat dat de geldende norm is en voor je het weet zit het hier vol met dat soort debieltjes.
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou durf ik niet te stellen dat de KLB aids groter was dan de JNG aids.
Dat was erg zeg.
Ik kreeg toen nog de schuld van het sluiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjes
Alsjeblieft niet Remqoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke toegeven, mapima heeft de toon gezet.
Het niveau is zo deplorabel dat je mapima haast terug wenst.
Scholieren.forumquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjes
zou me op zich ook weinig verbazenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen nog de schuld van het sluiten.
Ik ben wel benieuwd naar de laatste ins en outs van de Action, de Primark en de MacDonaldsquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de laatste ins en outs van de Action, de Primark en de MacDonalds
ik moest lachen en schaam me nu een beetjequote:
Ik vind zulke humor heerlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest lachen en schaam me nu een beetje
zo flauwquote:
quote:
Verzin het maar eensquote:
ik heb al minstens een half uur de tranen in m'n ogen staanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest lachen en schaam me nu een beetje
Ik zal Jimmy vragen om mee samen te werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen uiterst intelligente mensen kunnen zulke dingen verzinnen
dat gaat moeilijk worden, Jimmy haat plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal Jimmy vragen om mee samen te werken
die is wel goedquote:
Ja wat is het nou, moet ik een intelligente partner hebben of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk worden, Jimmy haat plezier
omdat niemand anders het doetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
dit vind ik wel leuke shit trouwens, kwam ik tegen in bnw of all places. Ted Haggard is een christengekkie die meerdere gestoorde uitspraken heeft gedaan over hommels en later zelf betrapt is op seks met een mannelijke prostituee
jaaaa ga zo hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje je hebt wel een korte nachtrust gehad of niet dan
nee beter lachen om flauwe woordgrapjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat niemand anders het doet
als troost heb ik niet geklikt
een intelligente partner die van plezier houdtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, moet ik een intelligente partner hebben of niet
blij dat je dat ook zelf inzietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee beter lachen om flauwe woordgrapjes
Die user kan met plotjes en grapjes mij wel vinden in DM/PMquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een intelligente partner die van plezier houdt
ik noem een user die rijmt op Hermann
ik denk dat hij de grapjes liever voor zichzelf houdt omdat het nogal een egoïst isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die user kan met plotjes en grapjes mij wel vinden in DM/PM
goede weergave van het kapitalistisch systeemquote:
Valt mee, Werkman werd ook eervol vermeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij de grapjes liever voor zichzelf houdt omdat het nogal een egoïst is
hehehequote:
zo is die manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Redelijk twisted dat je daar om moet lachen man....
zo ben ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Redelijk twisted dat je daar om moet lachen man....
gmtaquote:
typisch iets dat een kasthomo zou zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf al lang opgehangen
Moeten die wetenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
typisch iets dat een kasthomo zou zeggen
Duidelijk antwoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf al lang opgehangen
we accepteren je zoals je bent insoquote:
hoezo, geeft het je ongemakkelijke gevoelens?quote:
Ja, haat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo, geeft het je ongemakkelijke gevoelens?
nl is een van die landen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké in sommige landen is het in de zomer 438905489049090 graden en in de winter 25, dan is liever winter
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pridequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, haat.
Alleen niet tegen Etsu.
Hij is wel een goede.
Jij kent Etsu duidelijk niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pride
ik baseer me op zijn posts hier iddquote:
verbieten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is juist zo een die in een string op de boten staat bij de pride
als het maar met een ontbloot bovenlichaam isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maakt mij verder wat uit hoe iemand er bij loopt op een boot.
Etsu heeft meermaals gezegd dat hij die ding HAAT.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik baseer me op zijn posts hier idd
niks mis mee ook verder hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:23 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik baseer me op zijn posts hier idd
niks mis mee ook verder hoor
Wat ik overigens serieus niet snap. De enige reden die ik me kan bedenken om als homo een hekel te hebben aan pride rallies is dat het retardvolk zogenaamd een reden geeft om hommels te haten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Etsu heeft meermaals gezegd dat hij die ding HAAT.
Retards heb je overal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ik overigens serieus niet snap. De enige reden die ik me kan bedenken om als homo een hekel te hebben aan pride rallies is dat het retardvolk een reden geeft om hommels te haten.
Zou eerder het retardvolk haten.
ik weet hoe het is als ik een grapje plaats waar ik zelf hartelijk om heb moeten lachen maar er niemand anders op reageertquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt dat je hebt gereageerd, tenminste nog 1 iemand die geen eikel is hier
Ik kan me daar niet meer druk om maken dan homos.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Je hebt homo's en flikkers. Flikkers zijn kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |