quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
moet je het maar niet uitlokken met je korte rokjes
Wel verfrissend met de ebola van nuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend als het eindresultaat nog steeds aids is
hehehquote:
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.quote:
Alsof KLB ooit goed was.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.
Users gaan denken dat dat de geldende norm is en voor je het weet zit het hier vol met dat soort debieltjes.
Ha ha haquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof KLB ooit goed was.
Ha ha ha...
Ik schater
waarom zet je dat steeds tussen haakjes eiglkquote:
ja maar dat is onterechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je met nostalgie over FOK! gaat praten is het niet goed.
Er zijn ook mensen die dat met JNG! hebben.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
niet dat ik nou positief bijgedragen heb aan het niveau van klb sinds mijn registratie maar oke
dit allebei jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof KLB ooit goed was.
Ha ha ha...
Ik schater
het was betere aidsquote:
Oke toegeven, mapima heeft de toon gezet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, Mapima is een van de users die KLB dusdanig verneukt heeft dat het niveau tegenwoordig überhaupt zo laag is. Lekker allemaal godse tyfustopics openen om alleen maar aandacht te krijgen, zowel positief als negatief. Dat heeft ze wel bewezen met het dm'en van haar instagram en weet ik wat allemaal nog meer naar de helft van de users hier.
Users gaan denken dat dat de geldende norm is en voor je het weet zit het hier vol met dat soort debieltjes.
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou durf ik niet te stellen dat de KLB aids groter was dan de JNG aids.
Dat was erg zeg.
Ik kreeg toen nog de schuld van het sluiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjes
Alsjeblieft niet Remqoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke toegeven, mapima heeft de toon gezet.
Het niveau is zo deplorabel dat je mapima haast terug wenst.
Scholieren.forumquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat verwacht je van een forum vol fylaxjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |