Hard to get trappen wij niet in!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:28 schreef BlueFeather het volgende:
Ff een vraagje aan de jongens onder onder ons. Wat is dat met jongens die in een meisje geïnteresseerd zijn en je laat ze heel duidelijk weten dat je zelf geen interesse hebt, dat ze dan toch dagen lang blijven proberen en als het niet lukt facking irritant gaan doen. Serieus, waarom gewoon?
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin hebquote:
Dat is gewoon de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin heb
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
moet je het maar niet uitlokken met je korte rokjes
ja dan gedraag je je daar blijkbaar ook als een hoerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezien
Gelijk al piccies zonder rokje sturen? Gewaagdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Het was op de app. Hij had mij nog nooit in een rokje gezien
Laat maar, je snapt het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan gedraag je je daar blijkbaar ook als een hoer
dit gelooft niemand natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef BlueFeather het volgende:
Oke laat ik nou eens zeggen dat ik hem nooit heb uitgedaagd en hij me nooit in uitdagende kleding heeft gezien
En wat is dan de reden dat hij irritant gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:39 schreef Faxie het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden:
Bij vrouwen is een ja eigenlijk nee, een misschien een ja, en een nee een misschien. Dus hij gaat ervan uit dat hij nog een goede kans maakt
Bij mij is meisjes plagen, naar de dokter vragenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef PandaDrop het volgende:
Ik denk omdat sommige mannen dolgraag aandacht van een vrouw willen.
Hij probeert dat vaker, want meisjes plagen is kusjes vragen.
Je misschien is nog geen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:40 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
En wat is dan de reden dat hij irritant gaan doen?
Je deel klappen uit?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:42 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Bij mij is meisjes plagen, naar de dokter vragen
jaja, alsof mannen achter jou aanzitten. Ik wordt al moe als ik jouw topic lees laat staan dat ik iedere avond jouw gezeik aan moet horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:28 schreef BlueFeather het volgende:
Ff een vraagje aan de jongens onder onder ons. Wat is dat met jongens die in een meisje geïnteresseerd zijn en je laat ze heel duidelijk weten dat je zelf geen interesse hebt, dat ze dan toch dagen lang blijven proberen en als het niet lukt facking irritant gaan doen. Serieus, waarom gewoon?
Sommige mannen vinden dat best geil.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Als ik hard to get had willen spelen had ik hem nooit wijs proberen te maken dat ik op vrouwen val en een vriendin heb
Niet echt, snap gewoon soms echt geen flikker van jongens, zoals jongens soms geen flikker van meisjes snappen. Niet stoer doen jijquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:42 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je deel klappen uit?![]()
Ik ga weg uit je buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |