zou me op zich ook weinig verbazenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen nog de schuld van het sluiten.
Ik ben wel benieuwd naar de laatste ins en outs van de Action, de Primark en de MacDonaldsquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de laatste ins en outs van de Action, de Primark en de MacDonalds
ik moest lachen en schaam me nu een beetjequote:
Ik vind zulke humor heerlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest lachen en schaam me nu een beetje
zo flauwquote:
quote:
Verzin het maar eensquote:
ik heb al minstens een half uur de tranen in m'n ogen staanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moest lachen en schaam me nu een beetje
Ik zal Jimmy vragen om mee samen te werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen uiterst intelligente mensen kunnen zulke dingen verzinnen
dat gaat moeilijk worden, Jimmy haat plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal Jimmy vragen om mee samen te werken
die is wel goedquote:
Ja wat is het nou, moet ik een intelligente partner hebben of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk worden, Jimmy haat plezier
omdat niemand anders het doetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
dit vind ik wel leuke shit trouwens, kwam ik tegen in bnw of all places. Ted Haggard is een christengekkie die meerdere gestoorde uitspraken heeft gedaan over hommels en later zelf betrapt is op seks met een mannelijke prostituee
jaaaa ga zo hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje je hebt wel een korte nachtrust gehad of niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |