En Braddie dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wie dan? De rest heb ik geen problemen mee.
Woooooquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een rollerdisco of iets? Of ga eens werken. Volgens mij doet deadprez (waar je dat ooit tegen zei) nog meer dan dat jij doet.
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.quote:
Jolige dikkerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.
Het zou leuk zijn als andere mensen ook een keer de kans kregen hun beslommeringen met ons te delen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.
Die laatste video waar hij hard aan zijn pook aan het trekken is deed mij wel wat hoor.quote:
Komt door al dat steriele vocht wat naar binnen is gekomen bij al die ziekenhuisopnames omdat ze geen zelfbeheersing heeft.quote:
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feitenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door al dat steriele vocht wat naar binnen is gekomen bij al die ziekenhuisopnames omdat ze geen zelfbeheersing heeft.
Ik flirt de hele tijd met een meisje met een hoofddoek op m'n werk en dan doe ik alsof jij het bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feiten
Ook een maand, pffff.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feiten
wrm flirt je niet gewoon met mij danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik flirt de hele tijd met een meisje met een hoofddoek op m'n werk en dan doe ik alsof jij het bent.
Ja maar dat doen ze niet want niemand is een open boek zoals de Bradge dat wel is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als andere mensen ook een keer de kans kregen hun beslommeringen met ons te delen.
Ga je dan met hem camseksen zoals je ook met Hork hebt gedaan?quote:
Nee, dat is een Hork exclusive.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je dan met hem camseksen zoals je ook met Hork hebt gedaan?
Nee, wel naar Kai-Mook the virgin, Daw the virgin, Sunee the virgin, etc etc etcquote:
moest gnifelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, wel naar Kai-Mook the virgin, Daw the virgin, Sunee the virgin, etc etc etc
Wat als ik met jou werkte? Ja klopt, sry.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij werkt hier toch niet? Jij hebt toch een vriendje? Speel niet zo met mijn gevoelens.
Zou je nemen in het bezemhok naast de kantine.quote:
Oké Boris Becker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je nemen in het bezemhok naast de kantine.
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.quote:
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantinequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet te haram aubquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantine
oh oh ohquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantine
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.
Maar Netflix hoort bij het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jij bent hier altijd fel opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.
Niels heeft gewoon en druk leven vol met spanning en avontuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.
Duhquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders spriets je TARDIS in zijn gezicht? Denk dat die dreiging hem wel voldoende afschrikt.
Netflix heb ik ook niet. Ook geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoveel goede series die je nu mist. Je volgt toch wel Game of Thrones?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Netflix heb ik ook niet. Ook geen behoefte aan.
Hangt van de toon af, maar ik ken niels langer dan vandaag en weet dat hij heel neerbuigend kan zijn over anderen.quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt van de toon af, maar ik ken niels langer dan vandaag en weet dat hij heel neerbuigend kan zijn over anderen.
Terwijl hijzelf niels is.Dan denk ik echt van hou je bek.
jmmrquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:49 schreef zeer het volgende:
[..]
kan niet jam maken en mijzelf fotograferen tegelijkertijd
Nee. Word jij er echt wijzer van dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel goede series die je nu mist. Je volgt toch wel Game of Thrones?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
Weetje, ik heb geleerd om van jullie allemaal te houden.
Oke houden is een groot woord, om jullie allemaal te accepteren.
Ook braddie, fylax en Niels.
Dat is meestal als je nog niks volgt en er onbekend mee bent. Duhuh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Netflix heb ik ook niet. Ook geen behoefte aan.
Oti otiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
Word jij wijzer van FOK! dan?quote:
word gwn chubby, is cute bij mannenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:52 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Drie dagen gezond aan het eten. Tijd voor een cheat month
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Word jij wijzer van FOK! dan?
Ja laatst heeft Matip je iets geleerd over autosleutels, maar verder..
rare school was datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
'ik vind je eigenlijk een mongool maar mij is geleerd dat ik daar tegen moet doen alsof ik ze leuk vind'quote:
Terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was ook naïef om te denken dat cy het uitmaakte omdat het niet werkte. Ze ging vreemd..
wat een cringe ben je toch ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was ook naïef om te denken dat cy het uitmaakte omdat het niet werkte. Ze ging vreemd..
Met Panzermaus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Frass, hoe oud was jij ookalweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto opgegeten, misschien straks een Magnummetje pakken
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragenquote:
op een zacht buikje liggen is ook wel nicequote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragen![]()
I'm such a romantic
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragen![]()
I'm such a romantic
Oh je bent 23? Aight, qt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan een twintigjarige
Je wilde hier toch een 30 jarige zijn. Agefluid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan een twintigjarige
max gainzquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.
Dit verzin je ter plekke. Tevens hang ik Frank zijn filosofie aan dat je zo jong bent zoals je voeltquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je wilde hier toch een 30 jarige zijn. Agefluid.
fruit met rijstsiroop in de ijs machine ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe maak jij je sorbet? en heb je daar ook pics van ;$
ik heb geen ijsmachine,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
fruit met rijstsiroop in de ijs machine ;s
Ja ik heb al een zacht buikje en dat moet weg. Ik wil deze physique:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
op een zacht buikje liggen is ook wel nice
Bahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:08 schreef Crip het volgende:
mn zus heeft een ijsmachine, ik maakte altijd mango sorbet met limoen syrup swirl
Ik hem niets over beveiligingslagen. Dat is niet helaas, maar prima. Ik word trouwens zeker wijzer van Fok!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Word jij wijzer van FOK! dan?
Ja laatst heeft Matip je iets geleerd over autosleutels, maar verder..
Even contact opnemen met Braddie, die wil het vervoer vast wel voor zijn rekening nemen tegen betaling.quote:
Is goed dan ga ik nu ff squatten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.
Doet 'ie ook spoed klussen? Is ruim 250 km en dan smelt dat ijs zomaar......quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Even contact opnemen met Braddie, die wil het vervoer vast wel voor zijn rekening nemen tegen betaling.
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Irisscan en vingerafdruk...
Hou jij een oogje in het zeil of hou ik een vinger aan de pols?
Pulk je gewoon een oog eruit een hak je een vinger af. Beveiliging is gewoon niks. Onder dwang is een pincode ook wel te ontfutselen Chai. Begin niet over sleutels tegen mij.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Pulk je gewoon een oog eruit een hak je een vinger af. Beveiliging is gewoon niks. Onder dwang is een pincode ook wel te ontfutselen Chai. Begin niet over sleutels tegen mij.
Ik belde gewoon de kit die een sleutelmaker regelde en het slot uitboorde. Onder toezicht. Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnen
Haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
omfg zag hier net gewoon een brabus G klasse
Hoeft ook niet. Je ma deed open.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnen
Kit of kid?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik belde gewoon de kit die een sleutelmaker regelde en het slot uitboorde. Onder toezicht. Geen probleem.
Ik zie geen argumenten. Ehm.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.![]()
Zo te zien ben je een beetje op je sleuteltjes getrapt.
niels heeft weer coke zitten snuiven van zn sleutel afquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben wel blij dat ik 2 reacties van je heb gekregen op dezelfde post
Ik zag het op Facebook langskomen. Ik denk dat het antwoord 'nee' is op de vraag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:57 schreef Chai het volgende:
Kijktip: http://dewerelddraaitdoor(...)ouw-van-halina-reijn
hhahahahaaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ja wat, pa boos op me dat ik een huissleutel heb kwijtgemaakt, laat ik de mijne zien zo van ja yo heb hem gewoon nog dus weet niet wat je zegt. Is die nog steeds boos omdat ik nog steeds zogenaamd een huissleutel heb kwijtgemaakt. Wat.
Ik zag van jou ook geen argumenten.quote:
dus daarom noemen ze het een key of cokequote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef zeer het volgende:
[..]
niels heeft weer coke zitten snuiven van zn sleutel af
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus daarom noemen ze het een key of coke
kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik weer iets gemist?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag van jou ook geen argumenten.
Moet ik soms even gaan quoten waar ik in den beginne aan refereerde? Je begint namelijk over hele andere dingen.
is zoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
uit de sc? voor hoe lang?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar goed, blij dat ik hier volgende week weg ben.
Wat is dat voor TTquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf hier KLB / [KLB SC] SPSS expert TARDIS.
Maar je hebt daar gewoon zelf gereageerd.
dat is wel heel lang geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf hier KLB / [KLB SC] SPSS expert TARDIS.
Maar je hebt daar gewoon zelf gereageerd.
Staat RockNijntje naast m'n post, niet MrBradge.quote:
Nou en. Niels weigerde eerst te geloven dat het tegenwoordig wel iets anders werkt dan hij beweerde, maar Matip heeft het hem netjes uitgelegd.quote:
hee rocknijntjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat RockNijntje naast m'n post, niet MrBradge.
oke.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Niels weigerde eerst te geloven dat het tegenwoordig wel iets anders werkt dan hij beweerde, maar Matip heeft het hem netjes uitgelegd.
Alleen nu weigert hij dat ineens te erkennen of zo.
T is watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Niels weigerde eerst te geloven dat het tegenwoordig wel iets anders werkt dan hij beweerde, maar Matip heeft het hem netjes uitgelegd.
Alleen nu weigert hij dat ineens te erkennen of zo.
Dichtbij een wijk met allemaal villa's, dus gewoon nette buurt. Geen Gestel of Woensel ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee rocknijntje
is welke louche buurt ga je wonen?
Valkenswaard?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dichtbij een wijk met allemaal villa's, dus gewoon nette buurt. Geen Gestel of Woensel ofzo.
Neequote:
oke, maar ook geen hipster strijp-s ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dichtbij een wijk met allemaal villa's, dus gewoon nette buurt. Geen Gestel of Woensel ofzo.
Ja nee maar inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat ineens over oogballen beginnen enz.
Haha dacht het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar ook geen hipster strijp-s ofzo?
Belhamels.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:32 schreef Rozevla het volgende:
Heftige beelden uit Ede waar een filmploeg van PowNed met stenen wordt bekogeld. Het is al dagenlang onrustig in de Edese wijk Veldhuizen. De groep jongeren die de onrust veroorzaakt, omvat zo’n vijftig personen, in leeftijd variërend van 12 tot 23 jaar.
Teen en tieten xDquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
toch hebben ze een vrij afgebakend profiel voor vrouwelijke medewerkers bij pownews
Oude lul gespot.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:41 schreef Rozevla het volgende:
wtf doen jullie allemaal achter de computer trouwens
wel beter dan mobielquote:
tegen wie praat jijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
Weekje coke gedaan en denken dat ik aan coke zit.Coke is heel verslavend. Dat is bekend. Denk nou niet dat ik daar aan vast zit of zo. Heb je het niet begrepen.
Quoten is ineens te moeilijk geworden. Goh, welke middelen zal hij deze keer tot zich hebben genomen.quote:
Geen coke in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Quoten is ineens te moeilijk geworden. Goh, welke middelen zal hij deze keer tot zich hebben genomen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Goh, welke middelen zal hij deze keer tot zich hebben genomen.
Aannames de wereld insturen Chai. Deed ik dat ooit bij jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Quoten is ineens te moeilijk geworden. Goh, welke middelen zal hij deze keer tot zich hebben genomen.
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aannames de wereld insturen Chai. Deed ik dat ooit bij jou?
mmmmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lauwwarme pap geproduceerd bij de gedachte aan die van jou.
En niels ook.
Wat een kutwijf ben je toch ook. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt niets. Zoek het nou maar op als je zo zeker bent. Verbaas me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Al gedaan, maar geen zin om met jou te delen.
Niet meer sinds ik weet wat voor schade dat kan aanrichten bij je oog.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
Chai drapeert Mozy jouw kirrende gezichtje wel eens met zijn lauwwarme Arcs des Triomphes?
TRquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ben je toch ook. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt niets. Zoek het nou maar op als je zo zeker bent. Verbaas me.
dronken niels beste nielsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ben je toch ook. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt niets. Zoek het nou maar op als je zo zeker bent. Verbaas me.
Laf hoor. Gewoon je reflexen trainen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
Niet meer sinds ik weet wat voor schade dat kan aanrichten bij je oog.
Is goed Chai. Jij beticht me van iets wat je niet hard kunt maken. Ik doe daar dan geen TR over. Ik noem je wel een kutwijf. Als je daar niet mee kunt leven prima. Doe maar een TR dan.quote:
Ik weet voor mezelf dat ik het hard kan maken, maar heb al eerder gezegd dat ik geen zin heb het met jou te delen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is goed Chai. Jij beticht me van iets wat je niet hard kunt maken. Ik doe daar dan geen TR over. Ik noem je wel een kutwijf. Als je daar niet mee kunt leven prima. Doe maar een TR dan.
Wat een moeite om dat allemaal te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet voor mezelf dat ik het hard kan maken, maar heb al eerder gezegd dat ik geen zin heb het met jou te delen.
Ja ga ik eerst weer allemaal moeite doen en dan blijf je vervolgens een tijdje weg en negeer je het volledig.Net zoals dat over die sleutel net.
Ja daag
nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil je wel hard raken
met een stalen pijp
fa2
Waarom zou ik iets posten wat je daarna toch weer gaat negeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat een moeite om dat allemaal te schrijven.Je kunt het gewoon niet vinden schat.
IK VROEG OM MIJ HARD TE MAKEN NIET OM MIJ TE KWETSENquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij nu een vent, mietje! Werken voor je geld luie drol!
Op de man spelen? Nee, post het even. Ik sta er op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets posten wat je daarna toch weer gaat negeren?
Ik kan alles vinden schat. En we weten allemaal dat je in je dronken buien dubieuze dingen post, dus zo moeilijk is het niet om iets te vinden.
Blijvend of gewoon tijdelijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik weet wat voor schade dat kan aanrichten bij je oog.
Is kutwijf niet op de man spelen? :squote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen? Nee, post het even. Ik sta er op.
zo zo gaan we gevaarlijk doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verschil is dat in de echte wereld jij nu je tanden zou oprapen maat
totdat er een fokker daadwerkelijk voor je staatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet gevaarlijk doen maar gevaarlijk zijn
Nee, vaststelling. Ik wacht nog op je antwoord. Je beantwoordt een vraag met een vraag. Kom je niet ver mee bij mij.quote:
Oh ja net als de vaststelling van MrBradge.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, vaststelling. Ik wacht nog op je antwoord. Je beantwoordt een vraag met een vraag. Kom je niet ver mee bij mij.
zou iedereen hier 1v1 aan kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
totdat er een fokker daadwerkelijk voor je staat
je weet wat ze zeggen hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik maak niels helemaal gek met hard to get.
Weer op de man spelen... Nog steeds geen TR. Je bent uitgeluld, is het niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja net als de vaststelling van MrBradge.
Ik heb ook vastgesteld dat je moeder teleurgesteld in je is.
Nee ik ben vanaf het begin duidelijk geweest dat ik die quote niet met jou ga delen, maar ook dat negeer je. Wat voor mij weer een extra bevestiging is dat het de juiste keuze is om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weer op de man spelen... Nog steeds geen TR. Je bent uitgeluld, is het niet?
dan heb ik dus gewonnen, hopelijk geloof je het nuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jmmr joh ben net thuis ga niet nog een keer weg
niet echt maar goed geprobeerd jochiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik dus gewonnen, hopelijk geloof je het nu
Ik zei juist dat ik er op sta om dat even te delen, voor mij, dat iedereen even kan meegenieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben vanaf het begin duidelijk geweest dat ik die quote niet met jou ga delen, maar ook dat negeer je. Wat voor mij weer een extra bevestiging is dat het de juiste keuze is om dat niet te doen.
haha kun je niet tegen je verliesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt maar goed geprobeerd jochie
ik heb deze discussie trouwens al 10 minuten geleden gewonnen, hoor, dus weet niet waarom je doorgaatquote:
Waarom zou ik gehoor geven aan het verzoek van iemand die mij een kutwijf noemt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zei juist dat ik er op sta om dat even te delen, voor mij, dat iedereen even kan meegenieten.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen moer van dat je zoiets kunt oprakelen.
welke discussiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb deze discussie trouwens al 10 minuten geleden gewonnen, hoor, dus weet niet waarom je doorgaat
ik ben serieus dus wil je aub mijn tijd niet verdoenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke discussie
en ik verveel me dus ben vervelend aan het doen
Spreek voor jezelf. Het woord 'kutwijf' neem ik terug. Nu antwoord graag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou ik gehoor geven aan het verzoek van iemand die mij een kutwijf noemt?
Iedereen hier weet dat ik in mijn gelijk sta, dus daarvoor hoef ik niet te doen.
Weekje zoiets.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent echt lang weggeweest deze keer, 2 dagen ofzo toch
nee ik ga gewoon doorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben serieus dus wil je aub mijn tijd niet verdoen
voor 5 euro wil ik dat wel doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
wie wilt over mn rug wrijven totdat ik in slaap val?
ja ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
Always.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
dealquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik ga gewoon door
[..]
voor 5 euro wil ik dat wel doen
Dat is wel een mooi klusje voor mij. Ik ben heel goed in vertroetelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
Ja, half.quote:
enkel met mijn penis uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
Laat het gaan man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Chai, dit ga je niet van me winnen. Of je moet met een geldig argument komen. Voorlopig lukt je dat niet. Allemaal slappe excuses. Indien je met mij in discussie gaat en me ergens van beschuldigd, kom maar op met je argumenten. Post je niet. Compleet uitgeluld, sorry.
Als ik fout zit geef ik het toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |