succes kus xquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben een onzekere man. Even toppa openen in r en p
Wie is is onze vijand?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Biseksueel VOLGENS MIJ.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Neem ik willa welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.quote:
leukquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Vond dit sneu om te lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che is wel de grootste klaploper die hier rond looptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
Gelukkig boeit je mening mij niet als deze negatief is.quote:
K bedankt hequote:
quote:
Ja wie dan? De rest heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |