Niet 1 fok!-account delen met je levenspartnerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af in welke maten z'n vriendin er bij betrokken was. De mijne wil iig iedere post die ik plaats van te voren goedkeuren.
mijn eerste twee vriendinnetjes hadden datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je lijkt me ook zo'n type wiens vriendin enorme binnenste schaamlippen heeft.
ja zegt nie veelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zei alleen dat ik knapper was dan Hoink, niks godenstatus
Dank je, vouw ze altijd netjes naar binnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind je schaamlippen netjes eruit zien hoor.
Beviel dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn eerste twee vriendinnetjes hadden dat
Chai had toch gelijk.
Samen facebook account tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet 1 fok!-account delen met je levenspartner
Dan zou dat gesneden koek voor hem zijn en zou hij niet zo geïnteresseerd zijn in die van roosjeroosje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je lijkt me ook zo'n type wiens vriendin enorme binnenste schaamlippen heeft.
mijn binnenste schaamlippen zijn non-existentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dank je, vouw ze altijd netjes naar binnen.
die van mij flapperen trots in de lichtste bries.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn binnenste schaamlippen zijn non-existent
En hondquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet 1 fok!-account delen met je levenspartner
wowquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Komt door je kapsel.
Heb het geprobeerd na te doen maar heb toch maar weer gemillimeterd.
Ja wel zo fris als je de lappen gewoon lekker kan laten luchten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die van mij flapperen trots in de lichtste bries.
gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
#proudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurdequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurde
WIST IK VEEL
ffflllllrrprpprpflfllepbbbrrffrquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurde
WIST IK VEEL
Moest altijd scherp blijven en niet vergeten m'n nek te wassen nadat ik ze gebeft had.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ffflllllrrprpprpflfllepbbbrrffr
Gewoon die lichaamssappen-korst rond je mond en lippen met trots dragenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moest altijd scherp blijven en niet vergeten m'n nek te wassen nadat ik ze gebeft had.
Heb daar slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon die lichaamssappen-korst rond je mond en lippen met trots dragen
xDquote:
Ja zelden zo hard gelachen tardis,.quote:
2quirky4mequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker Engelse drop aan het ontbijten
Ik ben zo gezond
ik ben niet jelly maar fylaxquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
waarom zijn jullie zo jaloers
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kunnen wij goed door één deur de laatste tijd, hè Catkillert?
mad jelly caret sadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ik zou ook het meest zuigerige jimmy neutronnetje van nederland willen zijn
Jimmy Neutron was vet slim hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ik zou ook het meest zuigerige jimmy neutronnetje van nederland willen zijn
gaat welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind mijn routinematige bestaan erg deprimerend. Hoe gaat het met jou?
succes kus xquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben een onzekere man. Even toppa openen in r en p
Wie is is onze vijand?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Biseksueel VOLGENS MIJ.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Neem ik willa welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.quote:
leukquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Vond dit sneu om te lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che is wel de grootste klaploper die hier rond looptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
Gelukkig boeit je mening mij niet als deze negatief is.quote:
K bedankt hequote:
quote:
Ja wie dan? De rest heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |