Ik weet dat het je ego goed zou doen als dit nog zou kloppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als er iemand een ongezonde obsessie heeft ben jij het anders hoor.
Hulk Hogan ftwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
Valt me wel een beetje tegen van je dit, mijn snor is duidelijk anders.
O oke.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet dat het je ego goed zou doen als dit nog zou kloppen.
Omgekeerde Deluzion dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
Als het over uiterlijk gaat is Chai echt mastertroll want ik ben veel knapper.
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.quote:
geloof ik nie als ik niets ziequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Als het over uiterlijk gaat is Chai echt mastertroll want ik ben veel knapper.
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.
Het houdt jou voornamelijk bezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.
Een onzichtbare man die alles mooi en lelijk op de wereld geschapen heeft 'yeahhh sure I'll believe' maar iemand die zegt dat 'ie knapper is dan Hoink moet met bewijsstukken komen.quote:
Dit is projectiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.
Vond het een fascinerende tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het houdt jou voornamelijk bezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom.
geef jezelf geen godenstatus pls, zo interessant ben je ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Een onzichtbare man die alles mooi en lelijk op de wereld geschapen heeft 'yeahhh sure I'll believe' maar iemand die zegt dat 'ie knapper is dan Hoink moet met bewijsstukken komen.
Weet het ook niet meer ;s .
Vraag me ook altijd af in welke maten z'n vriendin er bij betrokken was. De mijne wil iig iedere post die ik plaats van te voren goedkeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.
zei alleen dat ik knapper was dan Hoink, niks godenstatusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef Crip het volgende:
[..]
geef jezelf geen godenstatus pls, zo interessant ben je ook weer niet.
ik vind je schaamlippen netjes eruit zien hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 dat is ook projectie
inb4 pics van je schaamlippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |