En Braddie dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wie dan? De rest heb ik geen problemen mee.
Woooooquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een rollerdisco of iets? Of ga eens werken. Volgens mij doet deadprez (waar je dat ooit tegen zei) nog meer dan dat jij doet.
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.quote:
Jolige dikkerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.
Het zou leuk zijn als andere mensen ook een keer de kans kregen hun beslommeringen met ons te delen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook, misschien als we hem genoeg virtueel beledigen dat hij wel weer besluit om te gaan posten. Mis die jolige dikkerd.
Die laatste video waar hij hard aan zijn pook aan het trekken is deed mij wel wat hoor.quote:
Komt door al dat steriele vocht wat naar binnen is gekomen bij al die ziekenhuisopnames omdat ze geen zelfbeheersing heeft.quote:
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feitenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door al dat steriele vocht wat naar binnen is gekomen bij al die ziekenhuisopnames omdat ze geen zelfbeheersing heeft.
Ik flirt de hele tijd met een meisje met een hoofddoek op m'n werk en dan doe ik alsof jij het bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feiten
Ook een maand, pffff.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel als hoofddoek meisje ben ik automatisch heiliger dan de rest in deze sc dus ik post alleen feiten
wrm flirt je niet gewoon met mij danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik flirt de hele tijd met een meisje met een hoofddoek op m'n werk en dan doe ik alsof jij het bent.
Ja maar dat doen ze niet want niemand is een open boek zoals de Bradge dat wel is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als andere mensen ook een keer de kans kregen hun beslommeringen met ons te delen.
Ga je dan met hem camseksen zoals je ook met Hork hebt gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |