Nee, dat is een Hork exclusive.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je dan met hem camseksen zoals je ook met Hork hebt gedaan?
Nee, wel naar Kai-Mook the virgin, Daw the virgin, Sunee the virgin, etc etc etcquote:
moest gnifelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, wel naar Kai-Mook the virgin, Daw the virgin, Sunee the virgin, etc etc etc
Wat als ik met jou werkte? Ja klopt, sry.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij werkt hier toch niet? Jij hebt toch een vriendje? Speel niet zo met mijn gevoelens.
Zou je nemen in het bezemhok naast de kantine.quote:
Oké Boris Becker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je nemen in het bezemhok naast de kantine.
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.quote:
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantinequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet te haram aubquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantine
oh oh ohquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wij hebben ook een bezemhok naast de kantine
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen tijd vrij voor tv. Heb het druk zat. Ik wil sport ook wat gaan opvoeren.
Maar Netflix hoort bij het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jij bent hier altijd fel opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.
Niels heeft gewoon en druk leven vol met spanning en avontuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Netflix is geen tv, dus laat het elitaire riedeltje dat je sowieso geen tv hebt maar achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |