Frass, hoe oud was jij ookalweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Cornetto opgegeten, misschien straks een Magnummetje pakken
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragenquote:
op een zacht buikje liggen is ook wel nicequote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragen![]()
I'm such a romantic
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee ik wil sterk zijn, wanneer ik een mooie Jasmine zie op straat wil ik haar gewoon kunnen optillen en naar de kelderbox dragen![]()
I'm such a romantic
Oh je bent 23? Aight, qt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan een twintigjarige
Je wilde hier toch een 30 jarige zijn. Agefluid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar ouder dan een twintigjarige
max gainzquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.
Dit verzin je ter plekke. Tevens hang ik Frank zijn filosofie aan dat je zo jong bent zoals je voeltquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je wilde hier toch een 30 jarige zijn. Agefluid.
fruit met rijstsiroop in de ijs machine ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe maak jij je sorbet? en heb je daar ook pics van ;$
ik heb geen ijsmachine,quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
fruit met rijstsiroop in de ijs machine ;s
Ja ik heb al een zacht buikje en dat moet weg. Ik wil deze physique:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
op een zacht buikje liggen is ook wel nice
Bahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:08 schreef Crip het volgende:
mn zus heeft een ijsmachine, ik maakte altijd mango sorbet met limoen syrup swirl
Ik hem niets over beveiligingslagen. Dat is niet helaas, maar prima. Ik word trouwens zeker wijzer van Fok!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Word jij wijzer van FOK! dan?
Ja laatst heeft Matip je iets geleerd over autosleutels, maar verder..
Even contact opnemen met Braddie, die wil het vervoer vast wel voor zijn rekening nemen tegen betaling.quote:
Is goed dan ga ik nu ff squatten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt gigantisch sterk voor zijn en minstens 6 dagen p/w in de sportschool trainen.
Doet 'ie ook spoed klussen? Is ruim 250 km en dan smelt dat ijs zomaar......quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Even contact opnemen met Braddie, die wil het vervoer vast wel voor zijn rekening nemen tegen betaling.
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Irisscan en vingerafdruk...
Hou jij een oogje in het zeil of hou ik een vinger aan de pols?
Pulk je gewoon een oog eruit een hak je een vinger af. Beveiliging is gewoon niks. Onder dwang is een pincode ook wel te ontfutselen Chai. Begin niet over sleutels tegen mij.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Pulk je gewoon een oog eruit een hak je een vinger af. Beveiliging is gewoon niks. Onder dwang is een pincode ook wel te ontfutselen Chai. Begin niet over sleutels tegen mij.
Ik belde gewoon de kit die een sleutelmaker regelde en het slot uitboorde. Onder toezicht. Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnen
Haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
omfg zag hier net gewoon een brabus G klasse
Hoeft ook niet. Je ma deed open.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik een keer mijn sleutels kwijt was en buitengesloten was hakte ik de vinger van mijn buurman eraf maar ik kwam nog steeds niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |