abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161981079
Hoi

Nou om een lang verhaal kort te maken. Het is dus heerlijk strandweer, en ik heb een jonge dochter.

Ik durf niet naar buiten, en voel me schuldig want ik wil dat ze van het mooie weer kan genieten. Hebben geen tuin

haar vader is er op het moment niet, en volgende week pas weer terug. Aan familie/vrienden heb ik niks. Ik voel me zo schuldig, wat kan ik doen?

ze komt normaal gesproken niks te kort, want samen met haar vader durf ik wel gewoon dingen buiten te doen. En alleen met haar vader doet ze ook veel, we gaan ook paar keer per jaar op vakantie.
pi_161981083
Pics van jou aan het strand?
pi_161981084
Wat je moet doen is je straatvrees aanpakken.
pi_161981085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 06:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat je moet doen is pics van jou op het strand posten.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 06:43:46 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981087
Traject opzetten/ingaan om eraan te werken zodat je volgend jaar wel naar buiten kunt met haar ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161981106
r&p is die kant op ------->
pi_161981107
Pics van mij aan het strand?

Dit heeft niks met uiterlijk te maken. Ik weeg 51 kg en ben juist heel slank

Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
pi_161981112
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:

Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
Is je man ervandoor met een ander of wat. :')
pi_161981119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:00 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Is je man ervandoor met een ander of wat. :')
Nee....we zijn gescheiden, maar doen nog wel dingen samen als gezin, mede omdat we beiden single zijn

maar ik walg van mezelf, dat ik de slechtste moeder op aarde ben...omdat ik haar niet eens naar buiten kan brengen
pi_161981121
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Nee....we zijn gescheiden, maar doen nog wel dingen samen als gezin, mede omdat we beiden single zijn

maar ik walg van mezelf, dat ik de slechtste moeder op aarde ben...omdat ik haar niet eens naar buiten kan brengen
:')

Ik herhaal, r&p is DIE kant op ------->
pi_161981122
Ik bescherm je wel ts!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161981128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:

Ik wil wel gezellig dingen met jullie doen hoor ;)
pi_161981134
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik wil wel gezellig dingen met jullie doen hoor ;)
Nou, d'r vent is van d'r af dus er is gerede twijfel. Vandaar mijn vraag om pics, maar ja...
pi_161981135
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:13 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Nou, d'r vent is van d'r af dus er is gerede twijfel. Vandaar mijn vraag om pics, maar ja...
Onzekere alleenstaande (tiener?)moeder met dochtertje. I'll take my chances.
pi_161981143
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En de hele dag binnen dus tijd zat om te poetsen/koken/huishouden... misschien ook nog wel smetvrees! :D
pi_161981149
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je een alleenstaande moeder als je gescheiden bent? Er is ook nog zoiets als co- ouderschap. En nee ik ben geen tiener moeder, en nee kom ook niet uit een achterstandswijk
  zaterdag 7 mei 2016 @ 07:34:02 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981170
Ga je nog wat doen met tips of ga je je eigen topic verbaggeren?
pi_161981187
Ja, alleen gaat een traject op de korte termijn dus niet werken.

Daar heb ik nu toch niks aan?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 07:58:25 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981274
Nee klopt, maar klagen heb je nu ook niks aan
En verder zijn er volgens mij niet zo gek veel opties

Of je laat die geweldige man die je laatst ontmoet hebt eens je dochter mee naar buiten nemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Molo op 07-05-2016 08:04:26 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:02:35 #20
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_161981299
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Als je jezelf over die gevoelens heen kunt zetten om je dochter heerlijk te laten genieten van het prachtige weer zou dat echt heel knap en ontzettend lief zijn.

Angsten zijn irrationeel en niet zomaar weg te redeneren. Maar ik hoop dat het je lukt om lak te hebben aan de wereld. Wat telt is dat jullie samen gelukkig zijn, of een ander daar wel of niet iets van vindt is onbelangrijk.

Om je angst en onzekerheid te overwinnen zijn kleine stapjes nodig. Je geeft toe dat je er veel moeite mee hebt dat je nu niet naar buiten durft met je dochter, dus misschien is het tijd voor een grote daad. Zonder angsten kun je ook niet dapper of sterk zijn.

Niemand heeft als ideaal om gescheiden een kind op te voeden. Dat zoiets gebeurt hoeft echt niet te betekenen dat je een slechte ouder bent of dat jullie niet gelukkig kunnen zijn samen. Ik spreek uit ervaring. Mocht het je niet alleen lukt om over je angst en gevoelens heen te groeien, dan zou ik hierbij hulp zoeken. Als je het niet voor jezelf doet, dan voor je gezin.
pi_161981337
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je een alleenstaande moeder als je gescheiden bent? Er is ook nog zoiets als co- ouderschap. En nee ik ben geen tiener moeder, en nee kom ook niet uit een achterstandswijk
Dat geloof ik allemaal direct, maar probeer het eens in een ander licht te zien. Niet alleen doe je jouw dochter tekort dat ze niet van het weer kan genieten, maar ook doe je al die MILF-hunters tekort die denken een kans te maken bij een jonge 'gescheiden' moeder.
pi_161981508
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat geloof ik allemaal direct, maar probeer het eens in een ander licht te zien. Niet alleen doe je jouw dochter tekort dat ze niet van het weer kan genieten, maar ook doe je al die MILF-hunters tekort die denken een kans te maken bij een jonge 'gescheiden' moeder.
Ze is vast lelijk. Gebrek aan pics doet dit vermoeden.
pi_161981812
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Ze is vast lelijk. Gebrek aan pics doet dit vermoeden.
Gast :')
pi_161982197
iedereen ligt toch in scheiding tegenwoordig...

single moeder zij is juist super cool. lekker zelfstandig, je kan doen wat je wilt, en met prachtig kind. je zou naast je schoenen moeten lopen van trots.

probeer jezelf eens wijs te maken dat je gewoon goed bent zoals je bent. in plaats van jezelf de put in te praten.
pi_161982202
Ga naar de speeltuin waar andere kinderen met hun ouders zijn. Je kind kan spelen met andere kinderen, je legt gelijk contact met andere ouders die jouw situatie begrijpen. Jouw situatie is niet uniek.

Je stelt je nu veel te afhankelijk op en dan zul je nooit onafhankelijk worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')