quote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat je moet doen is pics van jou op het strand posten.
Is je man ervandoor met een ander of wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Pics van mij aan het strand?
Dit heeft niks met uiterlijk te maken. Ik weeg 51 kg en ben juist heel slank
Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
Nee....we zijn gescheiden, maar doen nog wel dingen samen als gezin, mede omdat we beiden single zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:00 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Is je man ervandoor met een ander of wat.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Nee....we zijn gescheiden, maar doen nog wel dingen samen als gezin, mede omdat we beiden single zijn
maar ik walg van mezelf, dat ik de slechtste moeder op aarde ben...omdat ik haar niet eens naar buiten kan brengen
Ik wil wel gezellig dingen met jullie doen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Pics van mij aan het strand?
Dit heeft niks met uiterlijk te maken. Ik weeg 51 kg en ben juist heel slank
Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
Nou, d'r vent is van d'r af dus er is gerede twijfel. Vandaar mijn vraag om pics, maar ja...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig dingen met jullie doen hoor
Onzekere alleenstaande (tiener?)moeder met dochtertje. I'll take my chances.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:13 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Nou, d'r vent is van d'r af dus er is gerede twijfel. Vandaar mijn vraag om pics, maar ja...
En de hele dag binnen dus tijd zat om te poetsen/koken/huishouden... misschien ook nog wel smetvrees!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Onzekere alleenstaande (tiener?)moeder met dochtertje. I'll take my chances.
Sinds wanneer ben je een alleenstaande moeder als je gescheiden bent? Er is ook nog zoiets als co- ouderschap. En nee ik ben geen tiener moeder, en nee kom ook niet uit een achterstandswijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Onzekere alleenstaande (tiener?)moeder met dochtertje. I'll take my chances.
Als je jezelf over die gevoelens heen kunt zetten om je dochter heerlijk te laten genieten van het prachtige weer zou dat echt heel knap en ontzettend lief zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:05 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Nee....we zijn gescheiden, maar doen nog wel dingen samen als gezin, mede omdat we beiden single zijn
maar ik walg van mezelf, dat ik de slechtste moeder op aarde ben...omdat ik haar niet eens naar buiten kan brengen
Dat geloof ik allemaal direct, maar probeer het eens in een ander licht te zien. Niet alleen doe je jouw dochter tekort dat ze niet van het weer kan genieten, maar ook doe je al die MILF-hunters tekort die denken een kans te maken bij een jonge 'gescheiden' moeder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een alleenstaande moeder als je gescheiden bent? Er is ook nog zoiets als co- ouderschap. En nee ik ben geen tiener moeder, en nee kom ook niet uit een achterstandswijk
Ze is vast lelijk. Gebrek aan pics doet dit vermoeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal direct, maar probeer het eens in een ander licht te zien. Niet alleen doe je jouw dochter tekort dat ze niet van het weer kan genieten, maar ook doe je al die MILF-hunters tekort die denken een kans te maken bij een jonge 'gescheiden' moeder.
Gastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ze is vast lelijk. Gebrek aan pics doet dit vermoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |