sinds ik weet dat Braddie een dashcam heeft fiets ik standaard met een bomgordel om voor het geval dat ik hem tegen kom en dan werkelijk een epische aflevering kan verzorgenquote:
Bloem ja?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:55 schreef zeer het volgende:
Langer marineren met iets zuurs erin (tamarinde of citroensap of de kut van je vriendin![]()
) en nadien beetje bloem er overheen doet bij mij altijd wel de truc!
De echte vraag is of het strak aanvoelt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
Sinds kort een vriendin..
En nu ben ik er achter gekomen dat haar vagina niet helemaal natuurlijk aanvoelt. Het kost zelfs moeite om klaar te komen. We gebruiken wel glijmiddel.
Iemand advies?
Braddie? Hij had zo'n goed voornemen manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
Ah kijk, het word weer persoonlijk... Fijn, want natuurlijk ben IK degene die alles online gooit. En ben IK degene die bepaalde uitspraken doet.
maar JULLIE zijn de mensen hier die een hoop dingen uit hun verband trekken, mij woorden in m`n mond leggen. Net doe alsof ik zonder enige reden die uitkering krijg en instanties loop te naaien en te frauderen wat echt f*cking bullshit is. Excuses voor m`n taalgebruik, maar hier word IK moedeloos van.
Ik ben een gast van 25 die nog thuis woont, ik heb een hoop kosten, niet alleen m`n telefoon of m`n auto, maar ik betaal ook kost geld aan mijn moeder wat in mijn ogen een achterlijk bedrag van bijna 500 euro is, heb ook andere rekeningen die ik moet betalen, het onderhoud van m`n auto, want daar doe ik ECHT WEL moeite voor, maar nogmaals met een vader die zich niet helemaal 100% in zet voor de veiligheid van mij en m`n auto en mij dus maar met half werk afscheept schiet dit ook niet op.
Ik BEN op zoek naar werk, ik wil g*dv*rd*mme JUIST aan het werk.
Maar het zit heel simpel.
De man die mijn jobcoach was heb IK laatst maar even haar fijn verteld dat 'ie op mag donderen omdat hij geen @#$%& voor mij uitvoert en nergens achteraan gaat, als ik met dingen kom is het "ja ik bel je er later over" of "bel mij van het weekend maar even"
De bedrijven waar ik wil solliciteren hebben als eis dat ik MINIMAAL 1 jaar m`n rijbewijs moet hebben en dat heb ik nog niet.
De bevdrijven die mij WEL willen hebben ga IK niet voor werken want Ik ga NIET voor 3-5 euro per uur staan werken op mijn 25e, spijt mij enorm, maar ik heb ook zoiets als levensbehoeftes en onderhoud. En dat word hem niet.
Er worden mij baantjes aangeboden zoals werken op een sociale werkplaats vrijwillig. Sorry, maar ik ga niet vrijwillig 40 uur in de week lampen kappen vouwen of vrijwillig 40 uur in de week doosjes vouwen of plasticjes vormen. Daar heb ik 0,0 behoefte aan en dat gaat alleen maar NOG demotiverender werken.
Die uitkering is op dit moment een vangnet omdat ik nog thuis woon en op zoek ben naar een baan, ALS ik dalijk een baan heb en ik word aangenomen en ik verdien meer dan wat ik nu krijg met die WaJong dan ga ik uiteraard met het uwv overleggen en gaat die uitkering weg en ga ik gewoon volledig aan het werk voor een bedrijf. MAAR dan moet ik WEL worden aangenomen, worden teruggebeld, aan eisen voldoen ETC. En wat ik al zei ik heb ZELF ook de eis en dat is toch écht wel het minimumloon verdienen, want werken is natuurlijk hartstikke fijn, maar het moet ook nog wel acceptabel zijn.
Ik mag ook NIET bijverdienen, als ik iets bijverdien word mijn uitkering gestopt, dan ben ik dus helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens meer.
De reden dat ik die uitkering heb heb ik hier al meerdere keren besproken, daar ga ik het NIET weer over hebben.
Jammer, erg jammer, dat mensen gelijk weer zo persoonlijk worden en net doen alsof ik hier de boosdoener ben, en een kl**tzak die de boel probeert te naaien en op te lichten en die die uitkering niet mag hebben etc etc. Hij is mij niet voor niets aangewezen.
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.htmlquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:16 schreef Drug het volgende:
Wajong? Mensen maken daar echt gebruik van? Ik dacht dat dat meer was als belediging
zuchtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor FOK!, maar dit postte hij op Autoweek.
Hee Chai ga je ook zo naar Zwolle lekker te shoppen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
Als ze jou afsluiten dan offer ik Braddie ook op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie moeten ze gwn van internet afsluiten. Hij deelt te veel prive info.
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Hee Chai ga je ook zo naar Zwolle lekker te shoppen?
Met bloem haal je het laatste vocht van de buitenkant af en dan frituurt 'ie mooier. Beetje alsof je een beslagje maakt. Niet echt traditioneel maar fuck it toch.quote:
Als ze mij afsluiten, dan kom jij met mij mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze jou afsluiten dan offer ik Braddie ook op.
Pff en dan mijzelf de hele dag vervelen zeker. Ik duik onder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze mij afsluiten, dan kom jij met mij mee.
ik heb ook vaak binnen zitten mast goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:28 schreef Catkiller het volgende:
Wat één raar topic die van straatvrees hebben, in KLB.Snap sowieso niet wat er erg is aan binnen zitten mast goed.
Ga niet opzettelijk mijn berichten aanpassen zodat je populair kan doen joh.quote:
Moet wel een troll zijn, ik geloof het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:28 schreef Catkiller het volgende:
Wat één raar topic die van straatvrees hebben, in KLB.Snap sowieso niet wat er erg is aan binnen zitten maar goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Pics van mij aan het strand?
Dit heeft niks met uiterlijk te maken. Ik weeg 51 kg en ben juist heel slank
Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
Zij post ook redelijk veel in R&P dacht ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn, ik geloof het niet
[..]
Heb je haar nu gelokquote?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn, ik geloof het niet
[..]
Ze komt vast niet.quote:
Van die dikke dijen met van die putjes er in.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
dit javast ook van die dikke spek memmen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
quote:
Mag niet van Profquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze komt vast niet.
En anders geven wij haar even lekker rauw klb advies ipv koetsjiekoetsjie a la r&p.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van die dikke dijen met van die putjes er in.
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze komt vast niet.
En anders geven wij haar even lekker rauw klb advies ipv koetsjiekoetsjie a la r&p.
Mijn stiefmoeder heeft een WaJonger aangenomen ongeveer 5 weken geleden. Die is gewoon enorm zwakbegaafd. Ik kan branie zijn bericht op zoveel dingen ontkrachten dat ik denk dat Braddie ook zwakbegaafd is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
Ah kijk, het word weer persoonlijk... Fijn, want natuurlijk ben IK degene die alles online gooit. En ben IK degene die bepaalde uitspraken doet.
maar JULLIE zijn de mensen hier die een hoop dingen uit hun verband trekken, mij woorden in m`n mond leggen. Net doe alsof ik zonder enige reden die uitkering krijg en instanties loop te naaien en te frauderen wat echt f*cking bullshit is. Excuses voor m`n taalgebruik, maar hier word IK moedeloos van.
Ik ben een gast van 25 die nog thuis woont, ik heb een hoop kosten, niet alleen m`n telefoon of m`n auto, maar ik betaal ook kost geld aan mijn moeder wat in mijn ogen een achterlijk bedrag van bijna 500 euro is, heb ook andere rekeningen die ik moet betalen, het onderhoud van m`n auto, want daar doe ik ECHT WEL moeite voor, maar nogmaals met een vader die zich niet helemaal 100% in zet voor de veiligheid van mij en m`n auto en mij dus maar met half werk afscheept schiet dit ook niet op.
Ik BEN op zoek naar werk, ik wil g*dv*rd*mme JUIST aan het werk.
Maar het zit heel simpel.
De man die mijn jobcoach was heb IK laatst maar even haar fijn verteld dat 'ie op mag donderen omdat hij geen @#$%& voor mij uitvoert en nergens achteraan gaat, als ik met dingen kom is het "ja ik bel je er later over" of "bel mij van het weekend maar even"
De bedrijven waar ik wil solliciteren hebben als eis dat ik MINIMAAL 1 jaar m`n rijbewijs moet hebben en dat heb ik nog niet.
De bevdrijven die mij WEL willen hebben ga IK niet voor werken want Ik ga NIET voor 3-5 euro per uur staan werken op mijn 25e, spijt mij enorm, maar ik heb ook zoiets als levensbehoeftes en onderhoud. En dat word hem niet.
Er worden mij baantjes aangeboden zoals werken op een sociale werkplaats vrijwillig. Sorry, maar ik ga niet vrijwillig 40 uur in de week lampen kappen vouwen of vrijwillig 40 uur in de week doosjes vouwen of plasticjes vormen. Daar heb ik 0,0 behoefte aan en dat gaat alleen maar NOG demotiverender werken.
Die uitkering is op dit moment een vangnet omdat ik nog thuis woon en op zoek ben naar een baan, ALS ik dalijk een baan heb en ik word aangenomen en ik verdien meer dan wat ik nu krijg met die WaJong dan ga ik uiteraard met het uwv overleggen en gaat die uitkering weg en ga ik gewoon volledig aan het werk voor een bedrijf. MAAR dan moet ik WEL worden aangenomen, worden teruggebeld, aan eisen voldoen ETC. En wat ik al zei ik heb ZELF ook de eis en dat is toch écht wel het minimumloon verdienen, want werken is natuurlijk hartstikke fijn, maar het moet ook nog wel acceptabel zijn.
Ik mag ook NIET bijverdienen, als ik iets bijverdien word mijn uitkering gestopt, dan ben ik dus helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens meer.
De reden dat ik die uitkering heb heb ik hier al meerdere keren besproken, daar ga ik het NIET weer over hebben.
Jammer, erg jammer, dat mensen gelijk weer zo persoonlijk worden en net doen alsof ik hier de boosdoener ben, en een kl**tzak die de boel probeert te naaien en op te lichten en die die uitkering niet mag hebben etc etc. Hij is mij niet voor niets aangewezen.
nou nouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.
Ben ik dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Vraag maar aan je bilmattina aangezien jullie toch al info uitwisselen :ego:
watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Vraag maar aan je bilmattina aangezien jullie toch al info uitwisselen :ego:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |