Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Crip het volgende:
maar wij hebben nooit geroddeld over Drug, Chai. Alleen over alle andere users hier
Is Drug niet interessant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Crip het volgende:
maar wij hebben nooit geroddeld over Drug, Chai. Alleen over alle andere users hier
Bij mij oooook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.![]()
+ Mycroft geeft foutmelding bij mij.
Had je edit nog gezien en teruggezet, was een woordgarpjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
valt gewoon niks negatiefs over te vertellen heh
ohquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je edit nog gezien en teruggezet, was een woordgarpje
Ik had bijna iets gezegd over compenseren maar dat gaat bij jou niet op snap jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Einde van de maand ga ik me wagen aan een iPhone 6+
Nee past bij mn bbw imagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik had bijna iets gezegd over compenseren maar dat gaat bij jou niet op snap je
Ik schreeuw niet ;sssquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:51 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n dikke schreeuwende turkse vrouw maar dan uit Marokko zoooo verwarrend ;s ;s ;s
Doe DM. Ik smul van die verhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
ik wil met iemand roddelen over een tinder jongen, best juicy verhaal
ja, maar ben ginger dus gaat sws snelquote:
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.quote:
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus jaquote:
Ghehe ieuw van die rimpeldeco waarvan de rimpels gewoon rimpels hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.
Decolleté wil nog weleens een rode gloed krijgen, maar ben bang dat als ik dat te vaak heb ik later echt zo'n vies rimpeldeco heb.Zo'n leereffect zie ik nog niet gebeuren, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |