quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:34 schreef Kurovski het volgende:
Blauwen die niet blauw zijn zijn het ergst.
psychotisch zinnetje welquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:34 schreef Kurovski het volgende:
Blauwen die niet blauw zijn zijn het ergst.
hihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihquote:
komt je fantasie er even uit?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihihhihiihih
Lijkt me wel beetje rot voetballen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
psychotisch zinnetje wel
beetje cruyff ook wel.. "ballen die niet rond zijn, dat zijn de ergste".
Dat zou voor hem wel voordelig zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aan het geluid te oordelen kan het ook zijn dat ie lek is geraakt
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij geen PM van Pharkus gekregen?
Kan in WCH zijn inbox kijken lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou? lol
Wat krijg je er voor betaald?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jawel, ik moet extra aardig zijn tegen jimmy
Same here, dus ik aardig doen. Krijgen we dit...quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier hetzelfde, dus dan maar negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Als ik aardig wilde doen tegen downies dan was ik wel de zorg in gegaan.
Maar die is toch niet van vandaag?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar goed dat je het niet hebt gedaan, qua uiterlijk pas je beter in een levenseindekliniek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier hetzelfde, dus dan maar negeren
Dat is omdat hij zichzelf niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wowquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar goed dat je het niet hebt gedaan, qua uiterlijk pas je beter in een levenseindekliniek.
Ga eens naar een psych joh, met je frustratiequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is omdat hij zichzelf niet kan verdedigen.
Zelfde als het beledigen van Erdogan
Waarom jij bent toch psycholoogquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga eens naar een psych joh, met je frustratie
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.quote:
Wat?quote:
Ik zie negativiteit vooral bij jou vandaan komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy als psycholoog zou wel een goede zijn, oplossingen binnen de week omdat iedereen die bij hem komt spontaan voor een trein springt met zijn negativiteit.
Ohja want daarvoor begon jij niet uit het niets over mijn moederquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.
Eh waar heb je het nu weer over?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ohja want daarvoor begon jij niet uit het niets over mijn moeder
Stakker
Ik ben een hele positieve jongen. Voel mij alleen aangevallen omdat je negatief doet over uitkeringstrekkers. Iedereen heeft zo zijn hobby's en hoop dat je dat kan respecteren. De mijne is niks doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie negativiteit vooral bij jou vandaan komen eigenlijk.
Toch nog een goede daad gedaan vandaag dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach van je valsheid
wowowowquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.
Kan altijd erg genieten van zulke dingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch nog een goede daad gedaan vandaag dan.
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verderquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verder
Ik care wel om je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verder
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.
Mijn penis niet.quote:
Thx bbyquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik care wel om je.![]()
![]()
![]()
Was het deze?
[..]
[..]
[..]
H.?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is hier nou weer gaande godverdomme stel kneuzen zak in elkaar flikkers
Zak zelf in elkaar, homoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ga met je hand seksen joh kutmaagdjequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
TR masturbaefoobquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga met je hand seksen joh kutmaagdje
Nee jij dan preuts doen om dat gifje waar die vrouw genomen werd.quote:
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.quote:
jeetje zeg... wat ben jij assertief ineensquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.
En die Jimmy mag ook stoppen, de hele dag je verheven voelen om vervolgens wel elke dag huilend de confrontatie aan te gaan om bevestiging te zoeken. Wat een onzekere kneus.
FYI, middelste is niet eens van mij, de eerste is juist ter verdediging van haar moeder, de derde gaat niet over Aber.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik care wel om je.![]()
![]()
![]()
Was het deze?
[..]
[..]
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.
En die Jimmy mag ook stoppen, de hele dag je verheven voelen om vervolgens wel elke dag huilend de confrontatie aan te gaan om bevestiging te zoeken. Wat een onzekere kneus.
Ga zo door!quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuke mening, bullshit verder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.
Ok Braddie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Doei, neem ff Fok! pauze, leuke mensen zijn toch weg.
Was ook van korte duurquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.
Wat leuk, kijk uit dat je je niet verslikt, ik weet dat het lastig is voor je om te kauwen en te kijken tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Milan. het volgende:
Gezellig hier. Ik geniet met een bakje chips.
Viesdikquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Milan. het volgende:
Gezellig hier. Ik geniet met een bakje chips.
Het komt allemaal in orde hoor, Catkiller. Ik ben ervaren wat dat betreft. Bedankt voor je goede zorgen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk, kijk uit dat je je niet verslikt, ik weet dat het lastig is voor je om te kauwen en te kijken tegelijkertijd.
Dit soort gejankquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Zie haar niet dergelijke haat vertonen richting McGrath en ze post al weken haat richting mij, dus dit is bullshit.
Ja echt, niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg... wat ben jij assertief ineens
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.quote:
Grootste foetus ooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, niet verwacht.
Lig te huilen in foetus houding nu 3/10
Viesdik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.
ja wel kut voor je, maar na jouw TR van net boeit het me nietsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, niet verwacht.
Lig te huilen in foetus houding nu 3/10
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wel kut voor je, maar na jouw TR van net boeit het me niets
Ik constateer enkelquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.
Kuthoer met d'r blije kutgedrag.quote:
ja ben me daar gek straks gooi je je domme kracht in de strijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kuthoer met d'r blije kutgedrag.HET LAND VAN OOIT HOORDE VOOR STOERE RIDDERS TE ZIJN, NIET VOOR ACHTERLIJKE TYFUSCLOWNS!!!!!!!!!!!!!!
Lekker zeg, wat voor chips?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik constateer enkel
Overigens ga ik nu ook een bakje chips halen
Het is dat het niet naast de deur zit en een makkie is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.
Dan ben ik je in ieder geval wel te slim af.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ben me daar gek straks gooi je je domme kracht in de strijd
jezus wat slechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ben ik je in ieder geval wel te slim af.
hehehehe snap je, slim.. Domme kracht? Oke, oke
Zo heeft Niels ze ook het liefst heb ik van horen zeggen.quote:
DAT ZOU LEUK ZIJN HE? HET WAGENINGEN CS NAAST JE DEUR. STEL JE VOOR DAT JE IN ASSEN WOONT, DAN STAPPEN DIE MENSEN UIT EN ZIEN ZE WAGENINGEN CS STAAN EN DAN DENKEN ZE ;s ;s ;s ;s ;s HOE KAN DAT NOUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is dat het niet naast de deur zit en een makkie is.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo heeft Niels ze ook het liefst heb ik van horen zeggen.
Maar dan wel wokkelsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
gvdquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee kut, Thai Sweet Child was dat.
Het is het waard geweest.quote:
Sla ff op voor eeuwige roem wil je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker wel, moest weer hard lachen... zal je missen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee kut, Thai Sweet Child was dat.
Nederlandse thai is wel tof. Leuke meiden. Nja. Vlaamse buuv' is beter. Nette baan enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel of geen penis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nederlandse thai is wel tof. Leuke meiden. Nja. Vlaamse buuv' is beter. Nette baan enzo.
in het grote archief geplaatstquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sla ff op voor eeuwige roem wil je.
wie was jij nu weer? voederbietel?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ben druk bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief en CV.
ik leef met je meequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.quote:
Mag niet.quote:
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan nietsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Gatverdamme Nielsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.
Niet iedereen is een kloon, Frozen-assassin.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wiens kloon ben jij dan weer
En dat je achter een station staat als ZZP'er als werkverleden helpt ook niet en referenties daaruit moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan niets
Vergeet de link naar je PoHi nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Onteikelde mensen? Bedoel je Islamieten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.
Wist niet dat er ook een alcoholslot bestaat voor computers.quote:
moet je mee uitkijken hoor, krijg je weer het verwijt dat je te debiel bent om die g-spot te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan dat onteikelde wel begrijpen, zo heb ik wat met vrouwen zonder clitoris. Kunnen ze mij niet de schuld geven dat ze niet bevredigd zijn na de seks.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:19 schreef Oberkullie het volgende:
Niels weg, Jimmy weg. En WCH is er nog
Dat is een fabeltje joh, die bestaat niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken hoor, krijg je weer het verwijt dat je te debiel bent om die g-spot te vinden
quote:Joh, zuip jij nou vandaag mijn laatste beetje cola op?!
quote:Nee ? Ik was de hele dag in Groningen
Sjongejongejongejongejongejongejongequote:Tuurlijk jonge, dan lopen er hier kabouters rond. Lever de sleutel maar weer in als je niet van m`n kankerzooi af kan blijven
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Sjongejongejongejongejongejongejonge
Groningenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Keiharde neukseksquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef Milan. het volgende:
[..]
GroningenWat is daar nou te beleven?
Braddie komt uit het Gooi jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet hoe jij aan je accent komt met een vader die loopt te kankeren.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet hoe jij aan je accent komt met een vader die loopt te kankeren.
Chickie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef Milan. het volgende:
[..]
GroningenWat is daar nou te beleven?
Ja inderdaadquote:
Deze woont niet in Paddepoelquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand uit Paddepoel en Braddie
Paddepoel ken ik niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand uit Paddepoel en Braddie
Ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze woont niet in PaddepoelHaren
Ooh, vanwege mijn redelijk "normale" Accent, en dat gescheld van die ouwe? Ik kan er niks aan doen man.quote:
Hij bedoelt dat jij een aardappel in je strot hebt zitten en je je vader beschrijft als een enorme tokkie. Die juxtapositie verbaast hem.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh, vanwege mijn redelijk "normale" Accent, en dat gescheld van die ouwe? Ik kan er niks aan doen man.
Omgevallen boom kwam omdat Braddie daartegen leundequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Milan. het volgende:
[..]
Bah. Blij toe dat ik daar niet woon of ooit geweest ben.
Amsterdam
Sterktequote:
Hij had z'n auto 400 meter verderop gezet en moest even bijkomen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omgevallen boom kwam omdat Braddie daartegen leunde
Bedankt, ik heb al mijn geld nu al uitgegeven aan roze babykleertjes en tutu's en haarbandjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Sterkte
Hahaha.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn vader IS dan ook echt een zware tokkie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij een aardappel in je strot hebt zitten en je je vader beschrijft als een enorme tokkie. Die juxtapositie verbaast hem.
hahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij had z'n auto 400 meter verderop gezet en moest even bijkomen.
hey hier woont opso ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
hier woonde die andere chick uit paddepoel trouwens.
Dat jij nou dingen hebt om je voor te schamen waardoor je niks deelt..quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie pas op met wat je post jongen, je geeft echt te veel privé info op een openbaar forum
Maakt die jongen geen bal uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie pas op met wat je post jongen, je geeft echt te veel privé info op een openbaar forum
Kijk uit naar de beelden op Youtube.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Net dashcam geïnstalleerd meteen drie misbaksels van een invoegers erop godverdomme zeg sommige weggebruikers
Haha heb je altijd je hoofd tussen je benen hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha fout ik woon in een luxe doos
ZIEN JULLIE WEL DAT HET WAAR IS DAT IK SEKS HEB GEHAD!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ik schaam mij heel erg voor mijn ONS met catkiller, wat een downgrade.
Hou je fabeltjes maar voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ik schaam mij heel erg voor mijn ONS met catkiller, wat een downgrade.
Nouja, alleen de eerste 2 cm van mijn vajayjay is geen maagd meer, voor de rest was je pielemuis zo klein ....quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ZIEN JULLIE WEL DAT HET WAAR IS DAT IK SEKS HEB GEHAD!!!!
Ik kan er niks aan doen dat jij MMG gewend bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nouja, alleen de eerste 2 cm van mijn vajayjay is geen maagd meer, voor de rest was je pielemuis zo klein ....
Moet eerst m'n gevloek er nog uitknippenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit naar de beelden op Youtube.
Mmg neukt alleen whitechicks om wraak te nemen op cacsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij MMG gewend bent.
Wat zijn cacs? :S Enige plek waar ik het heb zien staan is op lintjes van kattenshows.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mmg neukt alleen whitechicks om wraak te nemen op cacs
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet eerst m'n gevloek er nog uitknippen
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis Aber en niet omdat het half 10 is, jullie ook?
Ik negeer je want wil je niet jaloers maken snap je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Milan. het volgende:
Wauw, nooit verwacht dat hier zoveel maagden zaten.
Welkom op FOK! ma niggaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Milan. het volgende:
Wauw, nooit verwacht dat hier zoveel maagden zaten.
Ah nee joh, zolang ik geen naam en adres post en alleen de buurt is't helemaal prima.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebeurt niet, zeg maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je want wil je niet jaloers maken snap je.
wow jij bent echt goed met referentiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.
Deed jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.
Is dit sarcasme? Ik ben traag van begrip dus ik snap dat niet altijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
wow jij bent echt goed met referenties
Ik ben toch een fokker elke fokker is dat ;squote:
Ye, chillin' in ma room met een vette service omdat ik ziek ben. Net lekker eucalyptusbadje gehadquote:
Opsonisatie is toch Turks?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Milan is gewoon mad omdat ik ONS met Opso heb gehad, zal jij nooit bereiken.![]()
Ik durf tenminste mijn echte naam te gebruiken als username, jij sukkel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso mensen met een . achter hun usernaam, allemaal kneusjes.
Voel je niks van hoor. Maar je bent goed op de hoogte voor een user die net in de SC komt en maar 80 posts had eerder deze week.quote:
Samen staan we sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik durf tenminste mijn echte naam te gebruiken als username, jij sukkel.
okquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben toch een fokker elke fokker is dat ;s
[..]
Ye, chillin' in ma room met een vette service omdat ik ziek ben. Net lekker eucalyptusbadje gehad
Users zijn mensen en mensen hebben ogen waarmee ze teksten kunnen lezen. Zo simpel is het toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor. Maar je bent goed op de hoogte voor een user die net in de SC komt en maar 80 posts had eerder deze week.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan niets
Je weet te veel voor een nieuwkomer en aangezien ik nergens zei dat ik Turks zou kunnen zijn, in de tijd dat jij mee post in de sc, hoor jij dit niet te weten als nieuwelingquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vraagt, en dit is zo'n post welke ik naast me neerleg.
Misschien maar eens minder uitbundiger zijn qua informatie delen. Ik lees langer mee dan jullie denken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je weet te veel voor een nieuwkomer en aangezien ik nergens zei dat ik Turks zou kunnen zijn, in de tijd dat jij mee post in de sc, hoor jij dit niet te weten als nieuweling
met je poesje erbij?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen snaps van strand xoxo
Trquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Nou dan heb je niet goed meegelezen want het klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:39 schreef Milan. het volgende:
[..]
Misschien maar eens minder uitbundiger zijn qua informatie delen. Ik lees langer mee dan jullie denken.
Die heb ik achtergelaten bij mn vriendinquote:
Je bent in ieder geval niet van Nederlandse afkomst. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dan heb je niet goed meegelezen want het klopt niet helemaal
Haha foutquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:41 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet van Nederlandse afkomst. Dat is duidelijk.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis WCH, jullie ook? En niet omdat het half 10 is.
ErdohansPLC?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga jullie allemaal verklikken bij Erdohans
Oh, hij loopt ook bij jullie te haten op mijquote:
Ja hallo dit heb ik niet meegekregen wat is er gebeurd bij je gebeurrrtequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, hij loopt ook bij jullie te haten op mij
Moet je mij maar niet op zo`n manier beledigen. Want hij weet het een en ander (zoals een aantal hier) Over m`n geboorte.
.. Die post over adem halen? Gewoon een behoorlijk standaard post die hij tegen andere mensen ook heeft gebruikt hoor, gaf hij ook aan direct daarna. Jammer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet op zo`n manier beledigen. Want hij weet het een en ander (zoals een aantal hier) Over m`n geboorte.
Oh, iets met te vroeg geboren, niet ademen etc.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo dit heb ik niet meegekregen wat is er gebeurd bij je gebeurrrte
Z'n ouders waren een beetje geschrokkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo dit heb ik niet meegekregen wat is er gebeurd bij je gebeurrrte
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Z'n ouders waren een beetje geschrokken
Welke geboortedatum?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik krijg een Milan Cosijn gevonden als ik zoek op Milan en de geboortedatum ben jij dit Milan.? Zo ja wil je dan seks met mij???
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
man man man godsamme he man man man
maar altijd van achterenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
Braddie kruipt ook altijd in de slachtofferrol.
Die op je profiel.quote:
Godverdomme neem aub Crip terug en geef WCH en Aber terug FOK!Goden.quote:
Ja doordat jij alles persoonlijk opvat ga je er vanuit dat iedereen altijd alles maar van je weet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme neem aub Crip terug en geef WCH en Aber terug FOK!Goden.
WCH die kale, en Aber die gewillige.quote:
Ja denk hetquote:
Mis je mijn make-up en eet verslagen zo erg?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom bleef je dan zo lang weg
Heb elke avond gehuild
ik word dan elke keer verliefd op die chicksquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet je wat bekennen, ik luister dit liedje nu echt vaak. ;$
Ik alleen die met de krullende bob en rode lippen, de rest is ordinaire.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik word dan elke keer verliefd op die chicks
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik alleen die met de krullende bob en rode lippen, de rest is ordinaire.
Ga je de rest van de posts negeren ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.
Inb4 okequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je de rest van de posts negeren ja?
Hij neemt het even mee naar achterenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klinkt wel coolquote:
Van Pilsovski? Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kcal erin zitten? En hoeveel vet?
Alsof je daar bij komt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |