FYI, middelste is niet eens van mij, de eerste is juist ter verdediging van haar moeder, de derde gaat niet over Aber.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik care wel om je.![]()
![]()
![]()
Was het deze?
[..]
[..]
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.
En die Jimmy mag ook stoppen, de hele dag je verheven voelen om vervolgens wel elke dag huilend de confrontatie aan te gaan om bevestiging te zoeken. Wat een onzekere kneus.
Ga zo door!quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.
En die Jimmy mag ook stoppen, de hele dag je verheven voelen om vervolgens wel elke dag huilend de confrontatie aan te gaan om bevestiging te zoeken. Wat een onzekere kneus.
Leuke mening, bullshit verder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.
Ok Braddie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Doei, neem ff Fok! pauze, leuke mensen zijn toch weg.
Was ook van korte duurquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat Jimmy zich gisteren en vandaag redelijk aan het gedragen is.
Wat leuk, kijk uit dat je je niet verslikt, ik weet dat het lastig is voor je om te kauwen en te kijken tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Milan. het volgende:
Gezellig hier. Ik geniet met een bakje chips.
Viesdikquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Milan. het volgende:
Gezellig hier. Ik geniet met een bakje chips.
Het komt allemaal in orde hoor, Catkiller. Ik ben ervaren wat dat betreft. Bedankt voor je goede zorgen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk, kijk uit dat je je niet verslikt, ik weet dat het lastig is voor je om te kauwen en te kijken tegelijkertijd.
Dit soort gejankquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Zie haar niet dergelijke haat vertonen richting McGrath en ze post al weken haat richting mij, dus dit is bullshit.
Ja echt, niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg... wat ben jij assertief ineens
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.quote:
Grootste foetus ooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, niet verwacht.
Lig te huilen in foetus houding nu 3/10
Viesdik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.
ja wel kut voor je, maar na jouw TR van net boeit het me nietsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, niet verwacht.
Lig te huilen in foetus houding nu 3/10
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wel kut voor je, maar na jouw TR van net boeit het me niets
Ik constateer enkelquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gesproken geloof ik. Ik denk dat jij daarom niet gerechtigd bent om mij viesdik te noemen.
Kuthoer met d'r blije kutgedrag.quote:
ja ben me daar gek straks gooi je je domme kracht in de strijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kuthoer met d'r blije kutgedrag.HET LAND VAN OOIT HOORDE VOOR STOERE RIDDERS TE ZIJN, NIET VOOR ACHTERLIJKE TYFUSCLOWNS!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |