Lekker zeg, wat voor chips?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik constateer enkel
Overigens ga ik nu ook een bakje chips halen
Het is dat het niet naast de deur zit en een makkie is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 vs 1 wageningen CS 21:07. Zie je daar.
Dan ben ik je in ieder geval wel te slim af.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ben me daar gek straks gooi je je domme kracht in de strijd
jezus wat slechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan ben ik je in ieder geval wel te slim af.
hehehehe snap je, slim.. Domme kracht? Oke, oke
Zo heeft Niels ze ook het liefst heb ik van horen zeggen.quote:
DAT ZOU LEUK ZIJN HE? HET WAGENINGEN CS NAAST JE DEUR. STEL JE VOOR DAT JE IN ASSEN WOONT, DAN STAPPEN DIE MENSEN UIT EN ZIEN ZE WAGENINGEN CS STAAN EN DAN DENKEN ZE ;s ;s ;s ;s ;s HOE KAN DAT NOUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is dat het niet naast de deur zit en een makkie is.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo heeft Niels ze ook het liefst heb ik van horen zeggen.
Maar dan wel wokkelsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
gvdquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee kut, Thai Sweet Child was dat.
Het is het waard geweest.quote:
Sla ff op voor eeuwige roem wil je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker wel, moest weer hard lachen... zal je missen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee kut, Thai Sweet Child was dat.
Nederlandse thai is wel tof. Leuke meiden. Nja. Vlaamse buuv' is beter. Nette baan enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel of geen penis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nederlandse thai is wel tof. Leuke meiden. Nja. Vlaamse buuv' is beter. Nette baan enzo.
in het grote archief geplaatstquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sla ff op voor eeuwige roem wil je.
wie was jij nu weer? voederbietel?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ben druk bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief en CV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |