ik leef met je meequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ben druk bezig met het schrijven van een sollicitatiebrief en CV.
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.quote:
Mag niet.quote:
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan nietsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Gatverdamme Nielsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.
Niet iedereen is een kloon, Frozen-assassin.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wiens kloon ben jij dan weer
En dat je achter een station staat als ZZP'er als werkverleden helpt ook niet en referenties daaruit moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan niets
Vergeet de link naar je PoHi nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:13 schreef xcachet het volgende:
Onteikelde mensen? Bedoel je Islamieten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou van onteikkelde mensen. Deens ook prima man. Opgeleide mensen. Thais is meestal kut. Kun je beter Indiaas, of in mijn geval deens of vlaams hebben. Is echt beter. Elk huisje heeft z'n kruisje natuurlijk, maar zorg ervoor dat je een beetje hetzelfde niveau hebt. Hoeft niet helemaal, maar ongeveer.
Wist niet dat er ook een alcoholslot bestaat voor computers.quote:
moet je mee uitkijken hoor, krijg je weer het verwijt dat je te debiel bent om die g-spot te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan dat onteikelde wel begrijpen, zo heb ik wat met vrouwen zonder clitoris. Kunnen ze mij niet de schuld geven dat ze niet bevredigd zijn na de seks.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:19 schreef Oberkullie het volgende:
Niels weg, Jimmy weg. En WCH is er nog
Dat is een fabeltje joh, die bestaat niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken hoor, krijg je weer het verwijt dat je te debiel bent om die g-spot te vinden
quote:Joh, zuip jij nou vandaag mijn laatste beetje cola op?!
quote:Nee ? Ik was de hele dag in Groningen
Sjongejongejongejongejongejongejongequote:Tuurlijk jonge, dan lopen er hier kabouters rond. Lever de sleutel maar weer in als je niet van m`n kankerzooi af kan blijven
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Sjongejongejongejongejongejongejonge
Groningenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Sjongejongejongejongejongejongejonge