Keiharde neukseksquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef Milan. het volgende:
[..]
GroningenWat is daar nou te beleven?
Braddie komt uit het Gooi jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet hoe jij aan je accent komt met een vader die loopt te kankeren.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet hoe jij aan je accent komt met een vader die loopt te kankeren.
Chickie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef Milan. het volgende:
[..]
GroningenWat is daar nou te beleven?
Ja inderdaadquote:
Deze woont niet in Paddepoelquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand uit Paddepoel en Braddie
Paddepoel ken ik niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand uit Paddepoel en Braddie
Ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze woont niet in PaddepoelHaren
Ooh, vanwege mijn redelijk "normale" Accent, en dat gescheld van die ouwe? Ik kan er niks aan doen man.quote:
Hij bedoelt dat jij een aardappel in je strot hebt zitten en je je vader beschrijft als een enorme tokkie. Die juxtapositie verbaast hem.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh, vanwege mijn redelijk "normale" Accent, en dat gescheld van die ouwe? Ik kan er niks aan doen man.
Omgevallen boom kwam omdat Braddie daartegen leundequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Milan. het volgende:
[..]
Bah. Blij toe dat ik daar niet woon of ooit geweest ben.
Amsterdam
Sterktequote:
Hij had z'n auto 400 meter verderop gezet en moest even bijkomen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omgevallen boom kwam omdat Braddie daartegen leunde
Bedankt, ik heb al mijn geld nu al uitgegeven aan roze babykleertjes en tutu's en haarbandjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Sterkte
Hahaha.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |