Toch nog een goede daad gedaan vandaag dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach van je valsheid
wowowowquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.
Kan altijd erg genieten van zulke dingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch nog een goede daad gedaan vandaag dan.
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verderquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verder
Ik care wel om je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen quoten maar ik heb geen zin om zoveel moeite te doen voor je. Care namelijk niet verder
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.
Mijn penis niet.quote:
Thx bbyquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik care wel om je.![]()
![]()
![]()
Was het deze?
[..]
[..]
[..]
H.?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is hier nou weer gaande godverdomme stel kneuzen zak in elkaar flikkers
Zak zelf in elkaar, homoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ga met je hand seksen joh kutmaagdjequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
TR masturbaefoobquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga met je hand seksen joh kutmaagdje
Nee jij dan preuts doen om dat gifje waar die vrouw genomen werd.quote:
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.quote:
jeetje zeg... wat ben jij assertief ineensquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee doe een keer normaal, de hele dag huilen om je bestaan en dan klagen als je moet incasseren.
En die Jimmy mag ook stoppen, de hele dag je verheven voelen om vervolgens wel elke dag huilend de confrontatie aan te gaan om bevestiging te zoeken. Wat een onzekere kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |