Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.quote:
Jij had toch al een fag genaamd Ramon thuis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
Gvd kut prof ga Braddie bashen of zo in plaats van in mijn vaarwater zitten
Best lekker te maken. Vorige week nog, met Scharzwalder Schinken uit de oven.quote:
Geef nog liever over en lik het daarna op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best lekker te maken. Vorige week nog, met Scharzwalder Schinken uit de oven.
Ja doei zo gaan die kinderen bij elk gerecht janken dat geen patat of pannenkoeken bevatquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doei zo gaan die kinderen bij elk gerecht janken dat geen patat of pannenkoeken bevat
Maar goed dat ik geen ouder ben dus.quote:
Zeeduivelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar wij gaan ook maar eens de stad in, wat eten. Gedraag jullie.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar wij gaan ook maar eens de stad in, wat eten. Gedraag jullie.
Oh dus ik ben eigenlijk tweede keusquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt onze vriendschap zelf verbroken
Ze geven je zelfs de kans om er op gesprek te komen, Ober.quote:
Je moet groenten leren eten. Ik lustte het vroeger ook niet maar nu ben ik dol op witlof en spruitjes etc.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.
hebben gevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze hebben geven je zelfs de kans om er op gesprek te komen, Ober.
spruitjes was ik altijf al dol opquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet groenten leren eten. Ik lustte het vroeger ook niet maar nu ben ik dol op witlof en spruitjes etc.
Was leugen om van hzaw af te komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij had toch al een fag genaamd Ramon thuis?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was leugen om van hzaw af te komen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat ben je allemaal aan het doen man
Misschien is hij wel Drug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zie ik Deadprez al een tijdje niet meer hier?
verkloot ritmequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ban of iets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Gister grote bek tegen 'm gehad. Ik kom met iets, begon 'ie over rechts te lullen. Nou daaahaaag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Jij bent altijd 100% als je hier post iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gister grote bek tegen 'm gehad. Ik kom met iets, begon 'ie over rechts te lullen. Nou daaahaaag.
"nou dahaaaaaggg"quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gister grote bek tegen 'm gehad. Ik kom met iets, begon 'ie over rechts te lullen. Nou daaahaaag.
Nou niet, maar check even dan. Gegeten en gedronken Fok! Zoek maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent altijd 100% als je hier post idd
Huhquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou niet, maar check even dan. Gegeten en gedronken Fok! Zoek maar.
Je vermeld het niet altijd, maar wordt af en toe wel duidelijk uit je posts.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou niet, maar check even dan. Gegeten en gedronken Fok! Zoek maar.
dan blokkeer je zijn kanaal tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Waarom staat enzo knol zijn kutkop altijd in mijn youtube thumbnail op firefox.
Ik vermijd zijn rotzooi actief dus dat kan het niet zijn.
Ah jammer, was graag komen kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer even een rondje gelopen, want morgen geen wedstrijd.
Omdat hij "trending" Is. Dus hij word gewoon door je strot geduwd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Waarom staat enzo knol zijn kutkop altijd in mijn youtube thumbnail op firefox.
Ik vermijd zijn rotzooi actief dus dat kan het niet zijn.
Laat maar. Het ging over iets wat ik een goed initiatief vind. The Ocean Cleanup. Begint 'ie over rechts te lullen. Daar ging het me helemaal niet om verdorie.quote:
Haha ja okquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja maar vervangen met satésaus en ook een vol bord friet en 8 kipnuggets en vanillepudding als toetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt knoflooksaus achterwege gelaten bij je mexicano's?
hij heeft ze op een broodje gedaan met wat slaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mexicanos met knoflooksausquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herlichquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar vervangen met satésaus en ook een vol bord friet en 8 kipnuggets en vanillepudding als toetje
zullen wij allemaal even je moeder helpen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus is mijn moeder boos omdat ik haar niet kom helpen verhuizen. Ja de opties zijn bevrijdingsdag (ben ik naar een festival) of het weekend dat ik weg ben. Zegt ze : ik help jou ook altijd maar laat maar.
Pics van je moeder. Misschien wil ik wel helpen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus is mijn moeder boos omdat ik haar niet kom helpen verhuizen. Ja de opties zijn bevrijdingsdag (ben ik naar een festival) of het weekend dat ik weg ben. Zegt ze : ik help jou ook altijd maar laat maar.
Typische moeder reactiequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Dit kan ook, vele handen maken licht werk. Of een gangbang.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen wij allemaal even je moeder helpen?
Die kan niet meer geholpen wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Misschien wil ik wel helpen.
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Ober kennende zal ook een gangbang geen licht werk voor ons worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit kan ook, vele handen maken licht werk. Of een gangbang.
heb nog nooit zo hard niet gekliktquote:
netjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer even een rondje gelopen, want morgen geen wedstrijd.
lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog nooit zo hard niet geklikt
No worries mensen ik mag mijn moeder ook niet dus je zal haar alleen even met Kerst moeten zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.
Is goede filtering van serieuze en niet-serieuze kandidatenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
No worries mensen ik mag mijn moeder ook niet dus je zal haar alleen even met Kerst moeten zien.
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.
Die van jou ook en dat was helemaal voor niets.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.
En daar dan achteraf proberen een slaatje uit te slaan. Jaaa dag
Haha, eigen schuld wel ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.
En daar dan achteraf proberen een slaatje uit te slaan. Jaaa dag
barney.gifquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.
Ik was het niet vergetenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn was bijna vergeten dat ik morgen bij een FOK!ker op bezoek ga.
Ga je der ook even vastbinden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was het niet vergeten![]()
Bonbons en goede wiet liggen al klaar
is beter voor ons, kom je hier wat minderquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik niet vastgebonden wil worden
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
ISS is echt heavy. Geen land die er wat tegen kan beginnen.
Ah ja, der...quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik niet vastgebonden wil worden
Die Spaceshuttle iets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
ISS is echt heavy. Geen land die er wat tegen kan beginnen.
ik ben de hartslag van deze SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
is beter voor ons, kom je hier wat minder
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou wel kut zijn, want met die cholesterol van jou kan het dan zo maar eens afgelopen zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat deze SC zo dood is als WCH
ik vind het jammer dat jullie mij zo moeten aanvallen maar ik zal zoals altijd de betere man zijn en deze uitspraken negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou wel kut zijn, want met die cholesterol van jou kan het dan zo maar eens afgelopen zijn.
er zit niets anders op dan te abonneren en lid te worden van #knolpowerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voel me gewoon geneukt door de massa.
Vorige maand met het blote oog te zien hier in Nederland. Ding gaat met bijna 8 kilometer per seconde in een lage baan op 400km.quote:
hier leren we nou nog eens vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vorige maand met het blote oog te zien hier in Nederland. Ding gaat met bijna 8 kilometer per seconde in een lage baan op 400km.
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.quote:
Ik vind dit echt super volwassen van je, Herman.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik vind het jammer dat jullie mij zo moeten aanvallen maar ik zal zoals altijd de betere man zijn en deze uitspraken negeren
Ja dat post Jimmy toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.
bedanktquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super volwassen van je, Herman.
medicijnenen nog wel, jeetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.
Ze hebben er ook Heineken zag ik op tvquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
medicijnenen nog wel, jeetje
ze hebben daar ook alles
maar heinekenen danquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze hebben er ook Heineken zag ik op tv
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
medicijnenen nog wel, jeetje
ze hebben daar ook alles
Jimmy gaat op hilarische wijze door met zijn gimmick dat hij alles haatquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
Hermann maakt echt op hilarische wijze gebruik van die spelfout van Niels.
aidsjochquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat deze SC zo dood is als WCH
allemaal rechtste propagandaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.
Nu doe je precies wat je dp verweetquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.
Zou je haar doen, Nelis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 5 dingen genoemd die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy gaat op hilarische wijze door met zijn gimmick dat hij alles haat
nee hoor je liegtquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 5 dingen genoemd die ik leuk vind.
mijn broer en vriendin komen net binnen met hun nieuwe puppy, ik wil heel graag naar beneden maar verliezen wil ik uiteraard ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lawl
Niet zomaar weggaan hè nu, dan denkt hij dat hij wint
allemaal saaie dingen, het is dus feitelijk onmogelijk om die dingen leuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
- Frank
- Bourne
- Hail Caesar!
- De Librije
- Witlof
hoe verneuk ik met een kapsel al mn vrouwelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal saaie dingen, het is dus feitelijk onmogelijk om die dingen leuk te vinden
volgende keer beter
je ben nog te dom om haar username fatsoenlijk te typen dus veel succesquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.
Zie hem caren onze skate guruquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Er zijn mensen die risico's nemen om je Wajongleef te regelen. Bek dus.
Misschien is het beter dat de sterksten overleven. Gaat minimaal de helft dood hier. Prima.
Eerste goede post van Niels in tijden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Misschien is het beter dat de sterksten overleven. Gaat minimaal de helft dood hier. Prima.
Heh ja hihiquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ben nog te dom om haar username fatsoenlijk te typen dus veel succes
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
haha wat boeit mij dat nou, als ik maar lekker comfortabel kan leven zonder te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou me doodschamen als ik jou was.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha wat boeit mij dat nou, als ik maar lekker comfortabel kan leven zonder te werken
Ja jij ook hoor, met je ecto postuurtjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
heb hier een lekker leventje hoor, nergens om voor te schamenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik jou was.
Niels is wel een mongool maar hij werkt wel voor z'n geld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij ook hoor, met je ecto postuurtje
Vergeet z`n buuv nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kopquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier een lekker leventje hoor, nergens om voor te schamen
Hij is al maanden zo goed als werkeloos.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels is wel een mongool maar hij werkt wel voor z'n geld.
Pics van jouw postuurquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
soowwquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen met je verneukte brein
Knappe boi hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich FreshHead noemt.
Heb bij jou echt zo`n type ingedachte:
[ afbeelding ]
Het is maar waar je om cared.quote:
Schaatsen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is maar waar je om cared.
Tevens Reakties
Dat is met een C
Of typ je ook Scates in plaats van Skates?
Ad hominem. Had ik niet van je verwacht Prof.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels werkt nog via het groene boekje van 1958quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tevens Reakties
Dat is met een C
ga door ga doorquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wsl weer verdovende middelen gebruikt die zijn autistische arrogantie aanwakkeren
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tevens Reakties
Dat is met een C
Hij heeft wel een beetje gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wsl weer verdovende middelen gebruikt die zijn autistische arrogantie aanwakkeren
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niels werkt nog via het groene boekje van 1958
Wel ja, dat zullen we dan zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als hij zichzelf tot de zwakkere helft rekent wel.
Nee iets vollere zijkanten en baardquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich FreshHead noemt.
Heb bij jou echt zo`n type ingedachte:
[ afbeelding ]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.quote:
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ad hominem. Had ik niet van je verwacht Prof.
Aah een hipstertje dus. Hoe is dat nou, winkelen bij Marqt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nee iets vollere zijkanten en baard
ben je mongool ofzo, je weet toch dat ik pas geleden een baan had en nu leef op geld dat ik zelf heb verdiendquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.
Moeten zijn ouders weten. Op uitkering heeft hij wsl geen recht hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.
Jammer dat je gelijk weer begint te schelden. Feit is dat je nul ambitie hebt en al maanden niks uitvoert.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je mongool ofzo, je weet toch dat ik pas geleden een baan had en nu leef op geld dat ik zelf heb verdiend
I rest my case.quote:maar zou wajong leven wel nemen als ik kon, kan me niet zo veel schelen dat anderen voor me werken
Ja en jij hierover:quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.
Nu niet nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeten zijn ouders weten. Op uitkering heeft hij wsl geen recht hoor.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed, ff zeiken, nieuw biertje pakken en 'ns kijken hoe men er over denkt.
Valt me echt van je Tegen Prof, op de man spelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Nee wat jij net postte is lekker... Rot toch op, ga je skates poetsen en rondjes skaten in het park.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Z'n pik in een jonge thaise hoer steken bedoel je? Vindt hij wel lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee wat jij doet af en toe is lekker? Ga je skates poetsen man.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat je gelijk weer begint te schelden.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.
1 maandquote:
Kil iets voller als in 5mmquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aah een hipstertje dus. Hoe is dat nou, winkelen bij Marqt?
Zie je, weer onder invloed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.
Kil?quote:
3 dagen niet skaten. Lekker jou afzeiken. Hoeft niet eens. Doe je zelf al.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee wat jij net postte is lekker... Rot toch op, ga je skates poetsen en rondjes skaten in het park.
Anders koop je nog ff een krat bier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 dagen niet skaten. Lekker jou afzeiken. Hoeft niet eens. Doe je zelf al.
See what you did therequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is gewoon permanent zuur door mij en jou domheid
Iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp is tenminste nog een beetje aardig als hij weer aan de pitt zit
jammer dat je gelijk weer begint met scheldenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is gewoon permanent zuur door mij en jou domheid
Ik denk ook Jimmyquote:
Ik ga niet vragen of je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Anders koop je nog ff een krat bier.
Waarom val je over een Ad hominem wanneer het over het recht van de sterkste gaat, Niels?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen dat je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.)
Ik hoor het woord vrijwel dagelijks maar er zal wel een verschil zijn tussen de mensen waarmee ik omga en de mensen waarmee jij omgaat =)quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kil?
Het is hier best warm anders.
srs, kil gebruiken. Ben je in 2007 blijven hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen dat je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.)
Oei nou je zal wel van slag zijn van al die gemene insinuatiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
even kennis maken met mijn broers nieuwe puppy, iets volwasseners kom ik vandaag denk ik niet tegen
ik bedoel ik ga nu mad douchen
Je postgenerator staat op repeatquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval ben je. Geen inhoud en alleen maar schelden.
Jij doet nuchter al hypocriet, dus weenie hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.
Of een volwassen kerel (noujaVoor de wet
) Die rond rijd in een auto een x aantal kilometer bij jou uit de buurt.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ok Sterker? Braddie? Ik?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom val je over een Ad hominem wanneer het over het recht van de sterkste gaat, Niels?
Hoe gaat het afvallen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.
Of een volwassen kerel (noujaVoor de wet
) Die rond rijd in een auto een x aantal kilometer bij jou uit de buurt.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
Slakkenorgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
Slakkenorgie
GefaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je deze week gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed wel, ga mij maandag weer wegen. Schat dat er wel weer wat af is
Eigenlijk niet. Wil je dat alsjeblieft aan me uitleggen? Alsjebieft nogmaals? Chai, bek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
heb je wel door wat je aan het doen bent nu Niels?
Kan hier echt van genietenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lolhij is helemaal in zijn eigen wereld
Dat heet dansen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2x 45 minuten bewogen op muziek elke dag.
Chai, bek?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Wil je dat alsjeblieft aan me uitleggen? Alsjebieft nogmaals? Chai, bek.
Kom samen met mij hardloopsessie en workout doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Steps, jumpingjacks, weet niet of je dat onder dansen kan scharen.
Ik zou op je stemmen Niels, waarschijnlijk ga ik dan wel dood maar dat is een prijs die ik bereid ben om te betalen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga nog niet hardlopen man.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom samen met mij hardloopsessie en workout doen.
dafuq man, hoeveel inzet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik word helemaal gek, nog 1 corner voor monaco voor 4000 euro
Betfair?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
400. Op 4 wedstrijden combi. Zie bundesliga topic in VBL
Wat? Ik ben een beetje slechtziend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Chai, bek?
Wat heeft die hier mee te maken?
Trek nog maar een Grolsch open
Doe maar
En daarna nog maar een
En nog een
Niels pls.
Met je touwtjesbril.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat? Ik ben een beetje slechtziend.
Ken het gevoel, maar ik heb al m'n geld wat ik op betfair had verloren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
napoleon
Echt mn hart. Dit is zo fucki g scary
hoe lang nogquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
napoleon
Echt mn hart. Dit is zo fucki g scary
ANDERS TREK JE NOG EEN PILSJE OPEN GODNONDEJUquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat? Ik ben een beetje slechtziend.
Braddie blazed sowieso iedereen hierquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan kan braddie ook straks iedereen 1vs1 aan
Braddie lijkt me de jongen die zou vechten voor zijn meisje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie blazed sowieso iedereen hier
Als ik m`n gewicht in de strijd gooi vast wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie blazed sowieso iedereen hier
Dit klopt dan wel weer, ben absoluut geen vechtersbaasje en hou totaal niet van vechten, maar kom je aan m`n vriendin (Mocht ik die ooit hebben huehue) Dan kom je aan mij, en dan sla ik je maar al te graag een blauw oog of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Braddie lijkt me de jongen die zou vechten voor zijn meisje.
Oké Michielos.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit klopt dan wel weer, ben absoluut geen vechtersbaasje en hou totaal niet van vechten, maar kom je aan m`n vriendin (Mocht ik die ooit hebben huehue) Dan kom je aan mij, en dan sla ik je maar al te graag een blauw oog of iets dergelijks.
Beter geen Nelis meer in de buurtquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
Met op de man spelen.. Met een Braddie in de buurt heb je geen Dima nodig.
En jij doet nu hetzelfde, maar dan passief agressief, skatenicht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
Met op de man spelen.. Met een Braddie in de buurt heb je geen Dima nodig.
Ik doe dat express. Zie je dat dan niet in? Ok, neuqen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij doet nu hetzelfde, maar dan passief agressief, skatenicht.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat express. Zie je dat dan niet in? Ok, neuqen?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook toevallig, ze hebben alle vier hoofdpijn zo te zien
Ze hadden geen ibuprofen bij de hand na het lezen van Niels z`n pilsengebrabbel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook toevallig, ze hebben alle vier hoofdpijn zo te zien
Bij jou komt er ook vrij weinig zinnigs uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze hadden geen ibuprofen bij de hand na het lezen van Niels z`n pilsengebrabbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |