Zie hem caren onze skate guruquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Er zijn mensen die risico's nemen om je Wajongleef te regelen. Bek dus.
Misschien is het beter dat de sterksten overleven. Gaat minimaal de helft dood hier. Prima.
Eerste goede post van Niels in tijden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Misschien is het beter dat de sterksten overleven. Gaat minimaal de helft dood hier. Prima.
Heh ja hihiquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ben nog te dom om haar username fatsoenlijk te typen dus veel succes
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
haha wat boeit mij dat nou, als ik maar lekker comfortabel kan leven zonder te werkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou me doodschamen als ik jou was.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha wat boeit mij dat nou, als ik maar lekker comfortabel kan leven zonder te werken
Ja jij ook hoor, met je ecto postuurtjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
heb hier een lekker leventje hoor, nergens om voor te schamenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik jou was.
Niels is wel een mongool maar hij werkt wel voor z'n geld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij ook hoor, met je ecto postuurtje
Vergeet z`n buuv nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kopquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier een lekker leventje hoor, nergens om voor te schamen
Hij is al maanden zo goed als werkeloos.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels is wel een mongool maar hij werkt wel voor z'n geld.
Pics van jouw postuurquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
soowwquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen met je verneukte brein
Knappe boi hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich FreshHead noemt.
Heb bij jou echt zo`n type ingedachte:
[ afbeelding ]
Het is maar waar je om cared.quote:
Schaatsen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is maar waar je om cared.
Tevens Reakties
Dat is met een C
Of typ je ook Scates in plaats van Skates?
Ad hominem. Had ik niet van je verwacht Prof.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niels werkt nog via het groene boekje van 1958quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tevens Reakties
Dat is met een C
ga door ga doorquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wsl weer verdovende middelen gebruikt die zijn autistische arrogantie aanwakkeren
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tevens Reakties
Dat is met een C
Hij heeft wel een beetje gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft wsl weer verdovende middelen gebruikt die zijn autistische arrogantie aanwakkeren
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niels werkt nog via het groene boekje van 1958
Wel ja, dat zullen we dan zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als hij zichzelf tot de zwakkere helft rekent wel.
Nee iets vollere zijkanten en baardquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich FreshHead noemt.
Heb bij jou echt zo`n type ingedachte:
[ afbeelding ]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.quote:
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ad hominem. Had ik niet van je verwacht Prof.
Aah een hipstertje dus. Hoe is dat nou, winkelen bij Marqt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nee iets vollere zijkanten en baard
ben je mongool ofzo, je weet toch dat ik pas geleden een baan had en nu leef op geld dat ik zelf heb verdiendquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.
Moeten zijn ouders weten. Op uitkering heeft hij wsl geen recht hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verrassend dat mensen zoals jij schaamteloos op de kosten van anderen leven en geen hol uitvoeren met hun leven. Behalve dat het moreel bedroevend is, is het ook onwerkbaar.
Jammer dat je gelijk weer begint te schelden. Feit is dat je nul ambitie hebt en al maanden niks uitvoert.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je mongool ofzo, je weet toch dat ik pas geleden een baan had en nu leef op geld dat ik zelf heb verdiend
I rest my case.quote:maar zou wajong leven wel nemen als ik kon, kan me niet zo veel schelen dat anderen voor me werken
Ja en jij hierover:quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.
Nu niet nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeten zijn ouders weten. Op uitkering heeft hij wsl geen recht hoor.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed, ff zeiken, nieuw biertje pakken en 'ns kijken hoe men er over denkt.
Valt me echt van je Tegen Prof, op de man spelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Nee wat jij net postte is lekker... Rot toch op, ga je skates poetsen en rondjes skaten in het park.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed, ff zeiken, nieuw biertje pakken en 'ns kijken hoe men er over denkt.
Valt me echt van je Tegen Prof, op de man spelen.
Z'n pik in een jonge thaise hoer steken bedoel je? Vindt hij wel lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee wat jij doet af en toe is lekker? Ga je skates poetsen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |