is beter voor ons, kom je hier wat minderquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik niet vastgebonden wil worden
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
ISS is echt heavy. Geen land die er wat tegen kan beginnen.
Ah ja, der...quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik niet vastgebonden wil worden
Die Spaceshuttle iets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
ISS is echt heavy. Geen land die er wat tegen kan beginnen.
ik ben de hartslag van deze SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
is beter voor ons, kom je hier wat minder
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou wel kut zijn, want met die cholesterol van jou kan het dan zo maar eens afgelopen zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat deze SC zo dood is als WCH
ik vind het jammer dat jullie mij zo moeten aanvallen maar ik zal zoals altijd de betere man zijn en deze uitspraken negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou wel kut zijn, want met die cholesterol van jou kan het dan zo maar eens afgelopen zijn.
er zit niets anders op dan te abonneren en lid te worden van #knolpowerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voel me gewoon geneukt door de massa.
Vorige maand met het blote oog te zien hier in Nederland. Ding gaat met bijna 8 kilometer per seconde in een lage baan op 400km.quote:
hier leren we nou nog eens vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vorige maand met het blote oog te zien hier in Nederland. Ding gaat met bijna 8 kilometer per seconde in een lage baan op 400km.
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.quote:
Ik vind dit echt super volwassen van je, Herman.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik vind het jammer dat jullie mij zo moeten aanvallen maar ik zal zoals altijd de betere man zijn en deze uitspraken negeren
Ja dat post Jimmy toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.
bedanktquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt super volwassen van je, Herman.
medicijnenen nog wel, jeetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ISS. Het International SpaceStation. Waar Europa en de wereld faalt, slagen zij. Er worden daar dingen ontwikkeld onder gewichtloosheid.... Medicijnenen, electronica. ISS is een duur bouwwerk, maar levert z'n geld op. Nederland heeft er letterlijk een handje in.
Ze hebben er ook Heineken zag ik op tvquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
medicijnenen nog wel, jeetje
ze hebben daar ook alles
maar heinekenen danquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze hebben er ook Heineken zag ik op tv
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
medicijnenen nog wel, jeetje
ze hebben daar ook alles
Jimmy gaat op hilarische wijze door met zijn gimmick dat hij alles haatquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
Hermann maakt echt op hilarische wijze gebruik van die spelfout van Niels.
aidsjochquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat deze SC zo dood is als WCH
allemaal rechtste propagandaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.
Nu doe je precies wat je dp verweetquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lul. Er worden daar dingen gekweekt die je niet op aarde kunt doen. Beetje respect graag.
Zou je haar doen, Nelis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 5 dingen genoemd die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy gaat op hilarische wijze door met zijn gimmick dat hij alles haat
nee hoor je liegtquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 5 dingen genoemd die ik leuk vind.
mijn broer en vriendin komen net binnen met hun nieuwe puppy, ik wil heel graag naar beneden maar verliezen wil ik uiteraard ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lawl
Niet zomaar weggaan hè nu, dan denkt hij dat hij wint
allemaal saaie dingen, het is dus feitelijk onmogelijk om die dingen leuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
- Frank
- Bourne
- Hail Caesar!
- De Librije
- Witlof
hoe verneuk ik met een kapsel al mn vrouwelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal saaie dingen, het is dus feitelijk onmogelijk om die dingen leuk te vinden
volgende keer beter
je ben nog te dom om haar username fatsoenlijk te typen dus veel succesquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |