dan blokkeer je zijn kanaal tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Waarom staat enzo knol zijn kutkop altijd in mijn youtube thumbnail op firefox.
Ik vermijd zijn rotzooi actief dus dat kan het niet zijn.
Ah jammer, was graag komen kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer even een rondje gelopen, want morgen geen wedstrijd.
Omdat hij "trending" Is. Dus hij word gewoon door je strot geduwd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Waarom staat enzo knol zijn kutkop altijd in mijn youtube thumbnail op firefox.
Ik vermijd zijn rotzooi actief dus dat kan het niet zijn.
Laat maar. Het ging over iets wat ik een goed initiatief vind. The Ocean Cleanup. Begint 'ie over rechts te lullen. Daar ging het me helemaal niet om verdorie.quote:
Haha ja okquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gister grote bek tegen 'm gehad. Ik kom met iets, begon 'ie over rechts te lullen. Nou daaahaaag.
ja maar vervangen met satésaus en ook een vol bord friet en 8 kipnuggets en vanillepudding als toetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt knoflooksaus achterwege gelaten bij je mexicano's?
hij heeft ze op een broodje gedaan met wat slaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mexicanos met knoflooksausquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herlichquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar vervangen met satésaus en ook een vol bord friet en 8 kipnuggets en vanillepudding als toetje
zullen wij allemaal even je moeder helpen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus is mijn moeder boos omdat ik haar niet kom helpen verhuizen. Ja de opties zijn bevrijdingsdag (ben ik naar een festival) of het weekend dat ik weg ben. Zegt ze : ik help jou ook altijd maar laat maar.
Pics van je moeder. Misschien wil ik wel helpen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus is mijn moeder boos omdat ik haar niet kom helpen verhuizen. Ja de opties zijn bevrijdingsdag (ben ik naar een festival) of het weekend dat ik weg ben. Zegt ze : ik help jou ook altijd maar laat maar.
Typische moeder reactiequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Dit kan ook, vele handen maken licht werk. Of een gangbang.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen wij allemaal even je moeder helpen?
Die kan niet meer geholpen wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Misschien wil ik wel helpen.
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:19 schreef Oberkullie het volgende:
Ober kennende zal ook een gangbang geen licht werk voor ons worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit kan ook, vele handen maken licht werk. Of een gangbang.
heb nog nooit zo hard niet gekliktquote:
netjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer even een rondje gelopen, want morgen geen wedstrijd.
lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog nooit zo hard niet geklikt
No worries mensen ik mag mijn moeder ook niet dus je zal haar alleen even met Kerst moeten zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.
Is goede filtering van serieuze en niet-serieuze kandidatenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu zijn alle FOK!kers bang voor jouw moeder als schoonmoeder.
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
No worries mensen ik mag mijn moeder ook niet dus je zal haar alleen even met Kerst moeten zien.
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze heeft wel de moeite genomen d'r kut te verwoesten voor jou.
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien werd der moeder al met 2 handen gefist voor Ober nog geboren moest worden.
Die van jou ook en dat was helemaal voor niets.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.
En daar dan achteraf proberen een slaatje uit te slaan. Jaaa dag
Haha, eigen schuld wel ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen moeders meestal terwijl de meesten gewoon vieze sletten waren die keihard onveilig geneukt wilden worden.
En daar dan achteraf proberen een slaatje uit te slaan. Jaaa dag
barney.gifquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een hoop verklaren als deze twee gebeurtenissen ongeveer gelijktijdig plaatsvonden.
Ik was het niet vergetenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn was bijna vergeten dat ik morgen bij een FOK!ker op bezoek ga.
Ga je der ook even vastbinden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was het niet vergeten![]()
Bonbons en goede wiet liggen al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |