Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.quote:
Jij had toch al een fag genaamd Ramon thuis?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
Gvd kut prof ga Braddie bashen of zo in plaats van in mijn vaarwater zitten
Best lekker te maken. Vorige week nog, met Scharzwalder Schinken uit de oven.quote:
Geef nog liever over en lik het daarna op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best lekker te maken. Vorige week nog, met Scharzwalder Schinken uit de oven.
Ja doei zo gaan die kinderen bij elk gerecht janken dat geen patat of pannenkoeken bevatquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doei zo gaan die kinderen bij elk gerecht janken dat geen patat of pannenkoeken bevat
Maar goed dat ik geen ouder ben dus.quote:
Zeeduivelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar wij gaan ook maar eens de stad in, wat eten. Gedraag jullie.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar wij gaan ook maar eens de stad in, wat eten. Gedraag jullie.
Oh dus ik ben eigenlijk tweede keusquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt onze vriendschap zelf verbroken
Ze geven je zelfs de kans om er op gesprek te komen, Ober.quote:
Je moet groenten leren eten. Ik lustte het vroeger ook niet maar nu ben ik dol op witlof en spruitjes etc.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, wat bereik je ermee? Als ik kinderen zou hebben zo ik het ook niet maken. Als je iets niet lust, lust je iets niet. Als ik bijv. weet dat mijn kinderen een hekel hebben aan witlof, dan haal ik geen witlof, maar iets dat iedereen wel lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |