quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat je gelijk weer begint te schelden.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal willow vragen je een stomp op je dikke muil te geven.
1 maandquote:
Kil iets voller als in 5mmquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aah een hipstertje dus. Hoe is dat nou, winkelen bij Marqt?
Zie je, weer onder invloed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed, ff zeiken, nieuw biertje pakken en 'ns kijken hoe men er over denkt.
Valt me echt van je Tegen Prof, op de man spelen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je het over het recht van de sterkste had? Dan ontkom je daar niet aan.
Kil?quote:
3 dagen niet skaten. Lekker jou afzeiken. Hoeft niet eens. Doe je zelf al.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee wat jij net postte is lekker... Rot toch op, ga je skates poetsen en rondjes skaten in het park.
Anders koop je nog ff een krat bier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 dagen niet skaten. Lekker jou afzeiken. Hoeft niet eens. Doe je zelf al.
See what you did therequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is gewoon permanent zuur door mij en jou domheid
Iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp is tenminste nog een beetje aardig als hij weer aan de pitt zit
jammer dat je gelijk weer begint met scheldenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is gewoon permanent zuur door mij en jou domheid
Ik denk ook Jimmyquote:
Ik ga niet vragen of je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Anders koop je nog ff een krat bier.
Waarom val je over een Ad hominem wanneer het over het recht van de sterkste gaat, Niels?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen dat je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.)
Ik hoor het woord vrijwel dagelijks maar er zal wel een verschil zijn tussen de mensen waarmee ik omga en de mensen waarmee jij omgaat =)quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kil?
Het is hier best warm anders.
srs, kil gebruiken. Ben je in 2007 blijven hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen dat je nog een rondje rijdt in je Twingo. Want dat liever niet.)
Oei nou je zal wel van slag zijn van al die gemene insinuatiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
even kennis maken met mijn broers nieuwe puppy, iets volwasseners kom ik vandaag denk ik niet tegen
ik bedoel ik ga nu mad douchen
Je postgenerator staat op repeatquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval ben je. Geen inhoud en alleen maar schelden.
Jij doet nuchter al hypocriet, dus weenie hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.
Of een volwassen kerel (noujaVoor de wet
) Die rond rijd in een auto een x aantal kilometer bij jou uit de buurt.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ok Sterker? Braddie? Ik?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom val je over een Ad hominem wanneer het over het recht van de sterkste gaat, Niels?
Hoe gaat het afvallen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weet niet wat er erger is. Een volwassen kerel die zich dronken/aangeschoten op een forum begeeft en hypocriet gaat lopen doen tegen andere users en daarin zijn gelijk probeert te halen.
Of een volwassen kerel (noujaVoor de wet
) Die rond rijd in een auto een x aantal kilometer bij jou uit de buurt.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
Slakkenorgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
Slakkenorgie
GefaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je deze week gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed wel, ga mij maandag weer wegen. Schat dat er wel weer wat af is
Eigenlijk niet. Wil je dat alsjeblieft aan me uitleggen? Alsjebieft nogmaals? Chai, bek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
heb je wel door wat je aan het doen bent nu Niels?
Kan hier echt van genietenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lolhij is helemaal in zijn eigen wereld
Dat heet dansen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2x 45 minuten bewogen op muziek elke dag.
Chai, bek?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Wil je dat alsjeblieft aan me uitleggen? Alsjebieft nogmaals? Chai, bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |