Mis je mijn make-up en eet verslagen zo erg?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom bleef je dan zo lang weg
Heb elke avond gehuild
ik word dan elke keer verliefd op die chicksquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet je wat bekennen, ik luister dit liedje nu echt vaak. ;$
Ik alleen die met de krullende bob en rode lippen, de rest is ordinaire.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik word dan elke keer verliefd op die chicks
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik alleen die met de krullende bob en rode lippen, de rest is ordinaire.
Ga je de rest van de posts negeren ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.
Inb4 okequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je de rest van de posts negeren ja?
Hij neemt het even mee naar achterenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klinkt wel coolquote:
Van Pilsovski? Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kcal erin zitten? En hoeveel vet?
Alsof je daar bij komt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kap met posten tot je nuchter bent, of ik schroef je trucks onder je skates vandaan als je slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |