Mijn vader IS dan ook echt een zware tokkie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij een aardappel in je strot hebt zitten en je je vader beschrijft als een enorme tokkie. Die juxtapositie verbaast hem.
hahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij had z'n auto 400 meter verderop gezet en moest even bijkomen.
hey hier woont opso ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
hier woonde die andere chick uit paddepoel trouwens.
Dat jij nou dingen hebt om je voor te schamen waardoor je niks deelt..quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie pas op met wat je post jongen, je geeft echt te veel privé info op een openbaar forum
Maakt die jongen geen bal uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie pas op met wat je post jongen, je geeft echt te veel privé info op een openbaar forum
Kijk uit naar de beelden op Youtube.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Net dashcam geïnstalleerd meteen drie misbaksels van een invoegers erop godverdomme zeg sommige weggebruikers
Haha heb je altijd je hoofd tussen je benen hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha fout ik woon in een luxe doos
ZIEN JULLIE WEL DAT HET WAAR IS DAT IK SEKS HEB GEHAD!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ik schaam mij heel erg voor mijn ONS met catkiller, wat een downgrade.
Hou je fabeltjes maar voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ik schaam mij heel erg voor mijn ONS met catkiller, wat een downgrade.
Nouja, alleen de eerste 2 cm van mijn vajayjay is geen maagd meer, voor de rest was je pielemuis zo klein ....quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ZIEN JULLIE WEL DAT HET WAAR IS DAT IK SEKS HEB GEHAD!!!!
Ik kan er niks aan doen dat jij MMG gewend bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nouja, alleen de eerste 2 cm van mijn vajayjay is geen maagd meer, voor de rest was je pielemuis zo klein ....
Moet eerst m'n gevloek er nog uitknippenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk uit naar de beelden op Youtube.
Mmg neukt alleen whitechicks om wraak te nemen op cacsquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij MMG gewend bent.
Wat zijn cacs? :S Enige plek waar ik het heb zien staan is op lintjes van kattenshows.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mmg neukt alleen whitechicks om wraak te nemen op cacs
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet eerst m'n gevloek er nog uitknippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |