okquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben toch een fokker elke fokker is dat ;s
[..]
Ye, chillin' in ma room met een vette service omdat ik ziek ben. Net lekker eucalyptusbadje gehad
Users zijn mensen en mensen hebben ogen waarmee ze teksten kunnen lezen. Zo simpel is het toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor. Maar je bent goed op de hoogte voor een user die net in de SC komt en maar 80 posts had eerder deze week.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met je cv moet je toch vrij vlot klaar zijn denk ik zo... je kan niets
Je weet te veel voor een nieuwkomer en aangezien ik nergens zei dat ik Turks zou kunnen zijn, in de tijd dat jij mee post in de sc, hoor jij dit niet te weten als nieuwelingquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vraagt, en dit is zo'n post welke ik naast me neerleg.
Misschien maar eens minder uitbundiger zijn qua informatie delen. Ik lees langer mee dan jullie denken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je weet te veel voor een nieuwkomer en aangezien ik nergens zei dat ik Turks zou kunnen zijn, in de tijd dat jij mee post in de sc, hoor jij dit niet te weten als nieuweling
met je poesje erbij?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen snaps van strand xoxo
Trquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
Mijn vader, echt
[..]
[..]
[..]
Sjongejongejongejongejongejongejonge
Nou dan heb je niet goed meegelezen want het klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:39 schreef Milan. het volgende:
[..]
Misschien maar eens minder uitbundiger zijn qua informatie delen. Ik lees langer mee dan jullie denken.
Die heb ik achtergelaten bij mn vriendinquote:
Je bent in ieder geval niet van Nederlandse afkomst. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dan heb je niet goed meegelezen want het klopt niet helemaal
Haha foutquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:41 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet van Nederlandse afkomst. Dat is duidelijk.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis WCH, jullie ook? En niet omdat het half 10 is.
ErdohansPLC?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga jullie allemaal verklikken bij Erdohans
Oh, hij loopt ook bij jullie te haten op mijquote:
Ja hallo dit heb ik niet meegekregen wat is er gebeurd bij je gebeurrrtequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, hij loopt ook bij jullie te haten op mij
Moet je mij maar niet op zo`n manier beledigen. Want hij weet het een en ander (zoals een aantal hier) Over m`n geboorte.
.. Die post over adem halen? Gewoon een behoorlijk standaard post die hij tegen andere mensen ook heeft gebruikt hoor, gaf hij ook aan direct daarna. Jammer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, hij loopt ook bij jullie te haten op mij
Moet je mij maar niet op zo`n manier beledigen. Want hij weet het een en ander (zoals een aantal hier) Over m`n geboorte.
Oh, iets met te vroeg geboren, niet ademen etc.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo dit heb ik niet meegekregen wat is er gebeurd bij je gebeurrrte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |