Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik mis Aber en niet omdat het half 10 is, jullie ook?
Ik negeer je want wil je niet jaloers maken snap je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Milan. het volgende:
Wauw, nooit verwacht dat hier zoveel maagden zaten.
Welkom op FOK! ma niggaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:33 schreef Milan. het volgende:
Wauw, nooit verwacht dat hier zoveel maagden zaten.
Ah nee joh, zolang ik geen naam en adres post en alleen de buurt is't helemaal prima.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie pas op met wat je post jongen, je geeft echt te veel privé info op een openbaar forum
Gebeurt niet, zeg maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je want wil je niet jaloers maken snap je.
wow jij bent echt goed met referentiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.
Deed jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh laat er in, deed Braddie ook toen zijn vader zat te schelden.
Is dit sarcasme? Ik ben traag van begrip dus ik snap dat niet altijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
wow jij bent echt goed met referenties
Ik ben toch een fokker elke fokker is dat ;squote:
Ye, chillin' in ma room met een vette service omdat ik ziek ben. Net lekker eucalyptusbadje gehadquote:
Opsonisatie is toch Turks?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Milan is gewoon mad omdat ik ONS met Opso heb gehad, zal jij nooit bereiken.![]()
Ik durf tenminste mijn echte naam te gebruiken als username, jij sukkel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso mensen met een . achter hun usernaam, allemaal kneusjes.
Voel je niks van hoor. Maar je bent goed op de hoogte voor een user die net in de SC komt en maar 80 posts had eerder deze week.quote:
Samen staan we sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik durf tenminste mijn echte naam te gebruiken als username, jij sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |