Kan in WCH zijn inbox kijken lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou? lol
Wat krijg je er voor betaald?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jawel, ik moet extra aardig zijn tegen jimmy
Same here, dus ik aardig doen. Krijgen we dit...quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier hetzelfde, dus dan maar negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Als ik aardig wilde doen tegen downies dan was ik wel de zorg in gegaan.
Maar die is toch niet van vandaag?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar goed dat je het niet hebt gedaan, qua uiterlijk pas je beter in een levenseindekliniek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier hetzelfde, dus dan maar negeren
Dat is omdat hij zichzelf niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wowquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar goed dat je het niet hebt gedaan, qua uiterlijk pas je beter in een levenseindekliniek.
Ga eens naar een psych joh, met je frustratiequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is omdat hij zichzelf niet kan verdedigen.
Zelfde als het beledigen van Erdogan
Waarom jij bent toch psycholoogquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga eens naar een psych joh, met je frustratie
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.quote:
Wat?quote:
Ik zie negativiteit vooral bij jou vandaan komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
Jimmy als psycholoog zou wel een goede zijn, oplossingen binnen de week omdat iedereen die bij hem komt spontaan voor een trein springt met zijn negativiteit.
Ohja want daarvoor begon jij niet uit het niets over mijn moederquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij niet helemaal spoort als je een SC binnenkomt en in je eerste post iemand uitscheldt voor miskraam.
Eh waar heb je het nu weer over?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ohja want daarvoor begon jij niet uit het niets over mijn moeder
Stakker
Ik ben een hele positieve jongen. Voel mij alleen aangevallen omdat je negatief doet over uitkeringstrekkers. Iedereen heeft zo zijn hobby's en hoop dat je dat kan respecteren. De mijne is niks doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie negativiteit vooral bij jou vandaan komen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |