Ebru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:19:59Direct actie van politiek. Want iemand die niets anders doet dan moslims kwetsen en beledigen hebben we hard nodig. https://t.co/rRgL9WrHtC reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Bammmmm 180!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Odaiba het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:19:59Direct actie van politiek. Want iemand die niets anders doet dan moslims kwetsen en beledigen hebben we hard nodig. https://t.co/rRgL9WrHtC reageer retweet
Dat is nou precies het hele euvel. Als je schijt op alles in Nederland, waarom blijf je dan hier? Ga dan gewoon lekker in dat land wonen waar het allemaal geweldig en fantastisch is zou ik zeggen. Waarom doe je dat niet?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
Nee maar even zonder grappen ..?quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het systeem van binnenuit veranderen
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Odaiba het volgende:
Helaas gaat hij niet vrijwillig weg uit Nederland.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.
Hij is gewoon aan het genieten van de reacties op internet natuurlijk. En nu kan hij allemaal schokkende dingen en genieten, vindt vast dat hem allemaal onrecht is ongedaan of iets dergelijks en nu even de samenleving terugpakken door hard te schoppen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee maar even zonder grappen ..?
Want als je het hier een soort Nieuw-Turkije wilt maken (wat niet mijn ding is, maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk) ... is het dan niet gewoon chiller in Turkije, waar het nu ook al op Turkije lijkt?
We?quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.
Een gevolg van de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken naar gemeenschappelijke waarden waar we verder mee zouden kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje trollen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze blijkbaar geen enkel probleem hebben met het feit dat Turkije zo sluipenderwijs richting de gekte van de rest van het Midden Oosten opschuift. En dat zou eeuwig zonde zijn.
Ok en nu ?quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een deel van "we" die jou collectief uitkotst.
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken gemeenschappelijke waarden waar je verder mee zou kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.
En we zitten nu al in de 3e generatie Turken in Nederland. Ik weet het ook niet meer
Okquote:Op zondag 24 april 2016 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets? Ik gaf slechts antwoord op je vraag.
Laten we dan maar, tegen beter weten in, hoop houden op die minderheid die niet zulke denkbeelden heeft.quote:
Trollen op zijn tijd is natuurlijk altijd leuk. En bij hem happen er genoeg mensen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het genieten van de reacties op internet natuurlijk. En nu kan hij allemaal schokkende dingen en genieten, vindt vast dat hem allemaal onrecht is ongedaan of iets dergelijks en nu even de samenleving terugpakken door hard te schoppen.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:31:52Binnen 48 uur moet ze voor een rechter verschijnen. https://t.co/6PpOLaORtj reageer retweet
Even voor het perspectief, zoals veel Turken zich in Nederland gedragen. Dat zou in Turkije niet geaccepteerd worden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken naar gemeenschappelijke waarden waar we verder mee zouden kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.
En we zitten nu al in de 3e generatie Turken in Nederland. Ik weet het ook niet meer
Waarom zouden ze haar belonen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees op dutchturks dat Ebru op Coca flesjes gaat zitten![]()
![]()
![]()
Omdat Nederlanders een ziekte hebben , ze willen zich overal mee bemoeien.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Ebru een strafbaar feit heeft gepleegd in Turkije, waarom zouden wij in Nederland dan nog ons bekommeren om dat zak stront? Iets met buitenlandse aangelegenheden...
Ja, maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot het politieke niveau van Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even voor het perspectief, zoals veel Turken zich in Nederland gedragen. Dat zou in Turkije niet geaccepteerd worden.
Wij zijn diegenen die barmhartig zijn.
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt. Gewoon, alleen omdat jij voor PSV bent.quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een ziekte hebben , ze willen zich overal mee bemoeien.
Ik zie het juist de verkeerde kant opgaan, wat me zorgen baart. Een generatie jongeren lijkt grotendeels verloren. Maar de situatie in Nederland wordt er ook niet beter op, dus een alternatief bieden wordt moeilijker. En dan heb je nog de simpele waarheden van Facebook en het internet, wat iedereen in zijn kampje duwt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laten we dan maar, tegen beter weten in, hoop houden op die minderheid die niet zulke denkbeelden heeft.
twitter:TPOnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:41:17UPDATE - Ebru Umar per SMS: ‘Ik wordt vannacht vastgehouden, moet nu telefoon inleveren’ https://t.co/CFsFhqvooe #Erdogan #Turkije reageer retweet
Makkeli ook.quote:
Ziek. Dom van Turkije trouwens want dat land verspilt snel alle beetjes goede wil die het nog had bij Nederland, dat is niet echt handig met het oog op de plannen van de EU om Turken binnenkort visumvrij te laten reizen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
Ebru Umar door Turkse politie van huis gehaaldEbru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/
quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Infection het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:41:17UPDATE - Ebru Umar per SMS: ‘Ik wordt vannacht vastgehouden, moet nu telefoon inleveren’ https://t.co/CFsFhqvooe #Erdogan #Turkije reageer retweet
Erdogan heeft die EU-kliek anders wel in zijn zak.quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot het politieke niveau van Turkije.
Ja, de cipiers en politici daar zijn inderdaad hele grote ratten.quote:
Bevriende natie, Nederlandse burger.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Ebru een strafbaar feit heeft gepleegd in Turkije, waarom zouden wij in Nederland dan nog ons bekommeren om dat zak stront? Iets met buitenlandse aangelegenheden...
Nog niet afgeschaft, er ligt alleen een wetsvoorstelquote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld blij dat NL de wet op het beledigen van bevriende staatshoofden afgeschaft heeft. Wij verlagen ons niet tot het niveau van Merkel die zomaar de vrijheid van meningsuiting afschaft als een dictator als Erdogan dat eist.
TRquote:
Voor mensen die niet van vrijheid houden wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit is het beste nieuws in tijden.
Ze is zo vol van zichzelf. Denkende dat de wereld zich om haar druk maakt. Nu zij in Turkije zit is Ieniemienie de persoon met het hoogste stemmetje van Nederland.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Infection het volgende:
Dat alle bekende Nederlanders die grappen maken het kracht bijzetten met satire over ErdoWie en Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld blij dat NL de wet op het beledigen van bevriende staatshoofden afgeschaft heeft. Wij verlagen ons niet tot het niveau van Merkel die zomaar de vrijheid van meningsuiting afschaft als een dictator als Erdogan dat eist.
Vrijheid heeft grenzen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Voor mensen die niet van vrijheid houden wel ja.
Dan moeten die hypocriete moslims zich maar ter beschikking stellen als pleeggezin.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkeli ook.
Maar als ze zich vanuit Turkije bemoeien met zaken in NL , moeten ze hun bek mar dicht houden (Turkse kinderen die bij potten werd geplaatst een paar jaar terug)
Hypocrieten.
Ik zie het ook slecht in, en de laatste jaren is het bvooral erger geworden. Maar toch blijf ik hoop houden dat de problemen na verloop van generaties langzaam minder worden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zie het juist de verkeerde kant opgaan, wat me zorgen baart. Een generatie jongeren lijkt grotendeels verloren. Maar de situatie in Nederland wordt er ook niet beter op, dus een alternatief bieden wordt moeilijker. En dan heb je nog de simpele waarheden van Facebook en het internet, wat iedereen in zijn kampje duwt.
Gelukkig is dat ook gebeurd na het potten incident .quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten die hypocriete moslims zich maar ter beschikking stellen als pleeggezin.
Battieboy..quote:Op zondag 24 april 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze is zo vol van zichzelf. Denkende dat de wereld zich om haar druk maakt. Nu zij in Turkije zit is Ieniemienie de persoon met het hoogste stemmetje van Nederland.
Glaswol²
Heb ik niet gezien in dit topic.quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De mensen die Wildersposten schaar ik daar ook onder overigens.
Integendeel, je beste vrienden zijn je grootste critici.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh, dan kan het wel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ook gebeurd na het potten incident .
Nederland heeft onlangs de wet op belediging van bevriende staatshoofden afgeschaft. Dat is precies wat Erdogan niet wou hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erdogan heeft die EU-kliek anders wel in zijn zak.
Blijkbaar heeft Ebru hele belangrijke teksten geschreven.quote:Op zondag 24 april 2016 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Kennelijk maken we ons inderdaad druk om haar, het is zaterdagnacht en we zitten hier, jij inclus bansheeboy, over haar te praten.
Je bent zelf onderdeel van je eigen probleem gek.
Omdat anderen op hem reageren.quote:
Wat betreft de EU. Iets met een grote zak geld en visumvrij reizen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederland heeft onlangs de wet op belediging van bevriende staatshoofden afgeschaft. Dat is precies wat Erdogan niet wou hebben.
Hopelijk houd Nederland zijn poot verder stijf.
Ja, daarom valt deze vervoegingsfout mij ook wat tegen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Ebru hele belangrijke teksten geschreven.
Hm, true.quote:Op zondag 24 april 2016 00:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Omdat anderen op hem reageren.
Hij ontleent een stukje bestaansrecht aan de reacties op zijn getroll.
Best wel zielig eigenlijk als je erover nadenkt, als het zo zou moeten dan zou ik een spoorboekje kopen.
Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie dan?quote:Op zondag 24 april 2016 00:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
‘Ik wordt vannacht vastgehouden’
Iemand controleert haar columns op taalfouten?
Denk het.quote:Op zondag 24 april 2016 00:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
‘Ik wordt vannacht vastgehouden’
Iemand controleert haar columns op taalfouten?
Het gaat van kwaad tot erger. We hebben nu ISIS, wat hierna komt gaat nog veel 'erger' zijn. het zijn ook geen aanslagen meer, maar guerilla oorlog. Inmiddels vechten we op twee fronten. In het Midden Oosten tegen 'daadwerkelijke' terroristen, in Nederland tegen intolerante turken, marrokanen en ander gespuis (dat je zelfs hier op het forum ziet opduiken). En aangezien IRL niemand tegen deze barbaren zegt: "Doe eens normaal" escaleert het steeds verder.quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie het ook slecht in, en de laatste jaren is het bvooral erger geworden. Maar toch blijf ik hoop houden dat de problemen na verloop van generaties langzaam minder worden.
Het zal wel moeten ook, anders zijn de volgende generaties ook verloren.
Ik zou ook niet zo op mijn spelling letten, als ik werd opgepakt en in een Turkse cel werd gegooid.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie dan?
Kunnen steeds minder mensen steeds harder op elkaar inhakken hier.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Het begint overigens wel lekker te broeien he in Europa.
Akkefietjes hier en daar, polarisatie tussen links rechts. Worden leuke tijden voor NWS.
Dat kan nog leuk worden. Volgens de EU moeten ze gewoon aan de voorwaarden voldoen, en volgens Turkije is het wisselgeld voor de vluchtelingendeal.quote:Op zondag 24 april 2016 00:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat betreft de EU. Iets met een grote zak geld en visumvrij reizen.
Het is achterlijk dat je erop wijst dat iemand de Nederlandse taalvaardigheid niet beheerst op het niveau van groep 5/6? Oké.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie dan?
Zij kunnen als moslimland heel gemakkelijk de 'racisme kaart' en 'wij zijn als de nieuwe joden' kaart spelen. Het wel bekende paard van troje (de vluchtelingen uit de Turkse concentratiekampen) speelt ook een rol.quote:Op zondag 24 april 2016 00:51 schreef Odaiba het volgende:
We zouden alswereld toch wel in staat zijn om Turkije op hun knieën te krijgen. Kennelijk niet...
En in plaats van dat de EU de problemen probeert in te dammen, gaan ze zaken doen met landen als Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Akkefietjes hier en daar, polarisatie tussen links rechts. Worden leuke tijden voor NWS.
Met een beetje pech blijven ze gewoon lid van de NATO.quote:Op zondag 24 april 2016 00:51 schreef Odaiba het volgende:
We zouden alswereld toch wel in staat zijn om Turkije op hun knieën te krijgen. Kennelijk niet...
Grammatica, geen spelling! Alsof je daarop moet letten om het te zien.quote:Op zondag 24 april 2016 00:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo op mijn spelling letten, als ik werd opgepakt en in een Turkse cel werd gegooid.
Maar misschien andere mensen wel.
Je hebt de keuze om ze niet te lezen hoor!quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Verdomme .. Ik heb nu al geen zin in haar columns over dit gezeik, laat staan de verplichte DWDD / Pauw bezoekjes.
O maar het is geen satire ik ben bloedserieus.quote:Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om ze niet te lezen hoor!
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Verdomme .. Ik heb nu al geen zin in haar columns over dit gezeik, laat staan de verplichte DWDD / Pauw bezoekjes.
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Infection het volgende:
[..]
En in plaats van dat de EU de problemen probeert in te dammen, gaan ze zaken doen met landen als Turkije.
Visumvrij reizen en misschien wel een EU-lidmaatschap zullen binnen nu en een korte tijd misschien wel een feit zijn. En dan is het nog maar de vraag wat voor gigantische problemen dat op gaat leveren.
Zouden die programma's serieus zó politiek gekleurd zijn? Ik bedoel .. dat zijn ze, maar zó erg?quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).
Visumvrij stap je zo het vliegtuig in.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.
Dat sowieso, het is niet bepaald slim om er zoveel aandacht te geven als je niet blij bent met wat iemand typte. Dat werkt misschien in Turkije, het werkt niet in Nederland waar juist mensen de tweet gaan opzoeken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk het.
Ik heb Ebru ook nooit een fantastische columnist gevonden, maar ze wordt op deze manier door de Turken wel groter gemaakt dan ze is.
Dat zal ook niet zo snel gebeuren, maar helaas zijn er altijd nog vliegtuigen en boten.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).
Dat zou ik inderdaad ook denken ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.
D'uh.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zal ook niet zo snel gebeuren, maar helaas zijn er altijd nog vliegtuigen en boten.
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.quote:Op zondag 24 april 2016 00:51 schreef Odaiba het volgende:
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.
Jaja, jij zou natuurlijk ook feilloos typen als je in de cel zat en zo'n agent zit te wijzen naar je telefoon dat je hem snel moet overhandigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is achterlijk dat je erop wijst dat iemand de Nederlandse taalvaardigheid niet beheerst op het niveau van groep 5/6? Oké.
Wilders gaat nooit de 75 halen hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.
Vaak hebben ze ook wel andere onderwerpen dan het standaardrepertoire. Maar erg uitgebreid en genuanceerd is het meestal niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Zouden die programma's serieus zó politiek gekleurd zijn? Ik bedoel .. dat zijn ze, maar zó erg?
Nonsens natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.
Rot eens op henkquote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.
Zion? Is dat een wasmiddel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).
Ken je geschiedenis
Doen ze wel lang over dan.quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.
Ah, het zionisme.quote:Op zondag 24 april 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).
Ken je geschiedenis
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)
Da's die stad in de kern van de aarde in the Matrix trilogie.quote:
Reken er maar op dat het visumvrij reizen er gaat komen, nog voor de verkiezingen. Of je nou hoog of laag springt, de EU voert hun wil toch wel uit. Zo rollen ze namelijk in de Europese Sovjet-Unie.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ah ja, net zo'n fabeltje als de Islam, logisch.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Da's die stad in de kern van de aarde in the Matrix trilogie.
Waarom denkt iedereen dat Mark Rutte homofiel is?quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.
Terzijde: ik zou verbaasd zijn als hij niet homofiel is en ik vind het jammer voor hem dat hij daar niet gewoon eens voor uitkomt, Nederlanders kunnen dat wel hebben. Of zou hij bang zijn dat in het buitenland straks een leuke baan misloopt na zijn politieke carrière?
Ojee, wat een ramp Turkse kindjes bij een lesbische stel, het zou maar eens besmettelijk zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkeli ook.
Maar als ze zich vanuit Turkije bemoeien met zaken in NL , moeten ze hun bek mar dicht houden (Turkse kinderen die bij potten werd geplaatst een paar jaar terug)
Hypocrieten.
En daar wonen geen geiten.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Da's die stad in de kern van de aarde in the Matrix trilogie.
Herinner jij je de goede oude pre-EU en pre-neoliberalisme (met dank aan de EMU kon dat de opmars maken) tijd waarin het nog kalm en vredig was in Europa?quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat Mark Rutte homofiel is?
Takes one to know one.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ken een jeugdvriend van Mark. Mark is het type eeuwige maagd. Geen homo, of anders heeft hij dat wel heel goed verborgen gehouden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.
Terzijde: ik zou verbaasd zijn als hij niet homofiel is en ik vind het jammer voor hem dat hij daar niet gewoon eens voor uitkomt, Nederlanders kunnen dat wel hebben. Of zou hij bang zijn dat in het buitenland straks een leuke baan misloopt na zijn politieke carrière?
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie helemaal af. Die gay-radar. Wat mark Rutte betreft.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ojee, wat een ramp Turkse kindjes bij een lesbische stel, het zou maar eens besmettelijk zijn.
Je kan ze natuurlijk ook bij een hetero stel plaatsen waar ze worden mishandeld.
Your choise.
Tja, Joling en Gordon als matties hebben. Ik weet meer dan genoeg.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie helemaal af. Die gay-radar. Wat Mark Rutte betreft.
We zouden ze van de aardbol af kunnen schroeien met 1 druk op de knop, Stelletje irritante kakkerlakken. Maar zo zijn we nietquote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag je niet iemand van hetzelfde geslacht neuken, maar een geit is dan weer geen probleem.quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.
Jammer voor jullie dat mensen die geobsedeerd fabeltjes geloven in een TBS kliniek thuishoren en niet in de samenleving.quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, Joling en Gordon als matties hebben. Ik weet meer dan genoeg.
Ebru's situatie is blijkbaar niet interessant genoeg.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat we nu de geaardheid van Mark besprken.
Owh. Dan heb je wel een punt, ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.
Gelukkig heb jij als Atheïstgekkie daar helemaal niks over te zeggen .quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dat mensen die geobsedeerd fabeltjes geloven in een TBS kliniek thuishoren en niet in de samenleving.
Waar en wanneer?quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.
Hoezo denk jij dat ik een atheist ben?quote:Op zondag 24 april 2016 01:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij als Atheïstgekkie daar helemaal niks over te zeggen .
Laat maar weer zien dat Nederlanders niet zo zielig zijn als het aankomt op 'beledigen' van een staatshoofd. In tegenstelling tot de Turken...quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat we nu de geaardheid van Mark besprken.
Die kreeg nog een trap na omdat ze blijkbaar op groep 5-niveau Nederlands beheerst, want ze maakte een foutje.quote:Op zondag 24 april 2016 01:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ebru's situatie is blijkbaar niet interessant genoeg.
Verrassend inzicht over dit cultuurverschil wel. Was nog niet bekend.quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat Nederlanders niet zo zielig zijn als het aankomt op 'beledigen' van een staatshoofd. In tegenstelling tot de Turken...
Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag je niet iemand van hetzelfde geslacht neuken, maar een geit is dan weer geen probleem.
Tja, men is soms vrij primair in de reactiesquote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die kreeg nog een trap na omdat ze blijkbaar op groep 5-niveau Nederlands beheerst, want ze maakte een foutje.
Het kan maar niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Verrassend inzicht over dit cultuurverschil wel. Was nog niet bekend.
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
ik denk dat die voorlopig nog wel vast zit
dit was een van haar tweets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als jij atheist was zou je een geit neuken? Interessant.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.
Het is smakeloos maar erg overdreven en kleinzielig om iemand daar voor op te pakken.quote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .
Flikker op uit Nederland idioot. Ga je met je rechterhand omhoog de Islmatische Hitler begroeten ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.
Je bedoelt, atheisten hebben daar geen regels voor nodig! En je stelt natuurlijk niet voor niks zo'n regel in.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tsja ... Die kleine hondjes van tegenwoordig, daar krijgt een echte FoK!-er zijn enorme piemel natuurlijk nooit in.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.²
Lol over afghanistan gesproken, net als pakistan waarschijnlijk hele moslims wereld bedenk ik me nu.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.²
quote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dvhn.nl/binnen(...)erland-21250741.html
http://www.volkskrant.nl/(...)eit-gestaag~a612880/
Ik zie een verband.
Ik hoor het je zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:14 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Als ze geen baard hebben is hst geen homofilie
Dit verzin ik niet, maar die pedo warlord, om het moreel hoog te houden als er gene vrouwen waren.quote:
Ze blijft sowieso nog een nacht vast zitten. Dus ik denk het wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef tesssssssss het volgende:
Ja dat is allemaal wel interessant, maar......
Moeten we nu tot morgen wachten om te weten hoe dit afloopt?
Pot en ketel much?quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Ebru is een levende troll. Heeft haar trollstudie gehad van wijlen Theo van Gogh.²
Aha. Dank je wel.quote:Op zondag 24 april 2016 01:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze blijft sowieso nog een nacht vast zitten. Dus ik denk het wel ja.
Ja, klopt. Maar moord? Dat gaat te ver. Mohammed B. had het gesprek moeten aangaan of Theotje met zijn dikke pens moeten negeren.quote:
Ik heb enorm respect voor Erdogan. Hij heeft Europa in de houdgreep. En check zijn charisma als hij schuin wegkijkt.quote:Op zondag 24 april 2016 01:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hier gaat Nederland geen diplomatieke rel voor riskeren. Frau Merkel zal Marx Rutte manen tot kalmte vanwege de vluchtelingencrisis en die belachelijke deal met de Turken.
Goedzo je begrijp het alquote:Op zondag 24 april 2016 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar moord? Dat gaat te ver. Mohammed B. had het gesprek moeten aangaan of Theotje met zijn dikke pens moeten negeren.²
Toch wel heel slecht deze.quote:Op zondag 24 april 2016 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar moord? Dat gaat te ver. Mohammed B. had het gesprek moeten aangaan of Theotje met zijn dikke pens moeten negeren.²
quote:Column: Nederturken: totaal de weg kwijt
Weinig gastarbeiderskinderen beseffen hoe bevoorrecht ze zijn: ze spreken meerdere talen, kunnen zich aanpassen aan vreemde culturen, bewegen zich redelijk soepel door alle lagen van de bevolking en komen van kinds af aan in vreemde landen. Er is een absolute downside aan het gastarbeiderskind zijn: als je geboren en getogen bent in Nederland, weet je, alle reizen die je in je verdere leven zult maken ten spijt, dat het niet beter wordt dan Nederland.
Nederland is de norm. We zijn welvarend, iedereen kan hier naar school, iedereen kan hier een opleiding volgen en iedereen kan, ook als ‘ie voor een dubbeltje geboren is, het tot kwartje of euro schoppen. We zorgen voor onze zwakkeren, ouderen en gevangenen – althans, in theorie. De laatste jaren gaat het niet altijd even soepel maar ‘zoek het zelluf maar uit’ geldt nog steeds niet in Nederland, evenals dat de rijkere in dit land niet meer rechten heeft dan de arme – helaas. Ja, er zijn dingen die beter kunnen maar goed, dat egalitaire maakt Nederland tot een van de beste, zo niet het beste land ter wereld om geboren te zijn. Zeker als vrouw.
En zoals elke Nederlander in den vreemde mag stemmen bij onze landelijke verkiezingen, mogen gastarbeiders en hun nazaten hun stemrecht uitoefenen in een land waar ze niet geboren zijn, niet getogen zijn, niet gewoond hebben en nooit zullen wonen. Soit. Dat vervolgens van de 80.000 Nederturken die hun stem uitbrachten voor de landelijke verkiezingen in Turkije, 64 procent op de partij van de fundamentalistische islamiet Erdogan stemt, baart – op zijn zachts gezegd – zorgen. Nederturken die in Nederland álle vrijheid genieten, die in Nederland zien dat tussen politici uiteraard ook oplichters zitten, maar niet in die mate dat ze paleizen met 1150 kamers laten bouwen of hun families baantjes en salarissen toebedelen waarmee ze het van bedelaar tot miljonair schoppen. Nederturken die in Nederland alle kansen krijgen omdat we hier niet discrimineren op basis van geloof, afkomst, ras of geslacht; die Nederturken kiezen ervoor om in Turkije te stemmen op de man die discriminatie en polariseren tot een kunst heeft verheven – Wilders is er niets bij. Nederturken die de Nederlandse democratie toejuichen juist omdat die gelijke kansen biedt aan iedereen, ongeacht hun geloof, kiezen voor de partij van een dictator die vrouwen ziet als broedmachines, een kalifaat wil oprichten en door middel van een wetswijziging de absolute macht naar zich toe wilde trekken.
Wat ze in Turkije doen, moeten ze tot op zekere hoogte zelf weten, maar wat bezielt Nederturken om op Erdogan te stemmen? Niets van wat in Nederland kan en mag, wordt door de partij van Erdogan getolereerd in Turkije. Wat hebben we in Nederland zo fout gedaan, dat slechts 53 procent van de Turken die in het islamofascistische Saudi Arabië vertoeven op de partij van de grootste Turkse dictator aller tijden heeft gestemd, tegenover 64 procent van de Turken in het liberale Nederland?
Nu ik er over nadenk.quote:Op zondag 24 april 2016 01:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hier gaat Nederland geen diplomatieke rel voor riskeren. Frau Merkel zal Marx Rutte manen tot kalmte vanwege de vluchtelingencrisis en die belachelijke deal met de Turken.
Satire kan hard zijnquote:
Risico van het vakquote:Op zondag 24 april 2016 01:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ebru schrijft wel leuke columns zo nu en dan. Alleen zodra ze over Nederturken schrijft krijgt ze altijd een lading doodsbedreigingen om haar oren.
[..]
Ik vind dat je blaffende rottweilers vooral moet laten blaffen en keihard moet negeren.quote:
Atatürk moet zich al wel tig keren in zijn graf omgedraaid hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 01:20 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
deze kat gaat ook de cel in..
Als hij schuin wegkijkt is het omdat z'n oog op een jonge geit valt, voor een avondje Netflix en chill.quote:Op zondag 24 april 2016 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb enorm respect voor Erdogan. Hij heeft Europa in de houdgreep. En check zijn charisma als hij schuin wegkijkt.²
Oké, moeilijk te zien of je aan trollen was.quote:Op zondag 24 april 2016 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je blaffende rottweilers vooral moet laten blaffen en keihard moet negeren.²
quote:Op zondag 24 april 2016 01:23 schreef FritzWepper het volgende:
PSVCL is dus ook buiten VBL een gigantische kutuser.
Zit hij ook in VBL?, dat had ik niet verwacht..quote:Op zondag 24 april 2016 01:23 schreef FritzWepper het volgende:
Eindelijk iemand die het ziet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:
Stiekem is PSVCL bezig met een prachtig statement.
Hij is hier lekker aan het provoceren en beledigen en wij reageren als een volleerde erdogan op hem af.
Plus 1 voor PSVCL
Ja, sorry. Ik kan me dat wel voorstellen. Niet iedereen hier is van de (oprechte) argumenten. Ik zou je willen vragen mijn essay's eens te raadplegen die ik jaren geleden voor Fok! heb gemaakt.quote:Op zondag 24 april 2016 01:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké, moeilijk te zien of je aan trollen was.
quote:In welk Nederland leven jullie?
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over eerwraak. Over broers, vaders en neven die een vrouwelijk familielid naar het hiernamaals vermoorden omdat ze verkering had met, of zelfs maar verliefd werd op een man die de rest van de familie niet aanstond.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over de positie van de vrouw binnen de islam. Ondergeschikt aan elke man in de wijde omgeving. Gemarginaliseerd tot een seksobject, dat d’r haren moet bedekken en in vormeloze jassen over straat moet omdat ze mannen het hoofd niet op hol mag brengen.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over gescheiden zwemmen voor jongens en meisjes, mannen en vrouwen. Of het voorzien van duikpakken voor meisjes tijdens de zwemles want het is haram om met mannen en vrouwen in één ruimte te verkeren en zeker als die ruimte een zwembad is.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over islamitische scholen of moskeeën, waar jongens en meisjes geïndoctrineerd worden over hoe jongens en meisjes met elkaar dienen om te gaan. Zij – HIJ dus – de baas, gewelddadig ook. De grietjes ondergeschikt.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over buurten waar je je als vrouw niet kunt vertonen. Waar de mannelijke moslim de dienst uitmaakt en het ‘hoer’ je om de oren vliegt.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over geweld op middelbare scholen, de ROC’s in de grote steden waar derde generatie migrantenkinderen gewelddadig uit de hoek komen, niet alleen naar de juffen toe maar ook naar de vrouwelijke medeleerlingen.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over achterlijke derde generatie migrantenkinderen die nog geen ‘de’ en ‘het’ uit elkaar kunnen houden, geen benul hebben van het verschil tussen ‘hebben’ en ‘zijn’ maar die wél het lef hebben om respect te eisen.
In het Nederland waar ik leef, kan ik de verhalen niet meer aanhoren over gewelddadige import Nederlanders – criminelen - die juweliers, oude vrouwtjes en eigenlijk iedereen beroven die ze voor de voeten loopt; met een grijns op het gezicht.
In het Nederland waar ik leef, bezin ik me wel zes keer eer ik de deur uitga: pepperspray? #check Telefoon? #check Afspraak weet dat ik de deur uit ben? #check taxi vermijden? #check Zichtbaar zijn (lichte jas, lampjes) #check mentaal klaar? #check
Dus eerlijk gezegd snap ik de reacties niet, over Keulen. Ik snap niet dat van links tot rechts verbolgen en verbaasd is dat een massa-aanranding kan plaatsvinden wanneer je een miljoen niet westerse lui binnenlaat die geen benul hebben dat mensenrechten óók voor vrouwen gelden. Ik vraag me maar één ding af: in welk Nederland leven jullie?
Jeetje wat lang geleden.quote:Op zondag 24 april 2016 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat dat aan gaat zal die Ebru met haar vochtige gelaat het nooit leren. Ik heb haar jaren geleden ook al eens aangeschreven. Uiteraard geen repliek.
POL / Mailtje gestuurd naar Ebru Umar²
Plattelandsturken geïmporteerd in plaats van de doorsnee Turk.quote:Op zondag 24 april 2016 01:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat hebben we in Nederland zo fout gedaan, dat slechts 53 procent van de Turken die in het islamofascistische Saudi Arabië vertoeven op de partij van de grootste Turkse dictator aller tijden heeft gestemd, tegenover 64 procent van de Turken in het liberale Nederland?
Zelfde geldt voor Marokkanen uit het Rifgebergte. Veelal zwakbegaafd door de vele inteelt in die gemeenschap.quote:Op zondag 24 april 2016 01:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Plattelandsturken geïmporteerd in plaats van de doorsnee Turk.
Het is een beetje alsof ze alleen mensen uit Tokkiebuurten zouden halen, dan zou men ook een raar beeld krijgen van Nederlanders in het buitenland.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Marokkanen uit het Rifgebergte. Veelal zwakbegaafd door de vele inteelt in die gemeenschap.
Haha ja joh , strijders zal je bedoelen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Marokkanen uit het Rifgebergte. Veelal zwakbegaafd door de vele inteelt in die gemeenschap.
Berbers zijn top inderdaad, die Arabieren moeten eens terug naar Israelquote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ja joh , strijders zal je bedoelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rifoorlog_(1920)
Berbers( oorspronkelijke bewoners van Nood afrika) 1 van de oudste volkeren ter wereld die elk oorlog of empire hebben overleefd.
Zelfs de Romeinen scheten in hun broek voor de Barbaren!
quote:Op zondag 24 april 2016 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Berbers zijn top inderdaad, die Arabieren moeten eens terug naar Israel
Een echte berber is ook geen moslim, dat geloof is opgedrongen.. Net zo als die vieze katholieken de wereld hebben verkrachtquote:Op zondag 24 april 2016 01:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
We hebben niet veel Arabieren in Noord afrika alleen veel gearabiseerde Berbers.
Die El Khatabbi ken ik wel, die heeft nog bij Heerenveen gespeeld.quote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ja joh , strijders zal je bedoelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rifoorlog_(1920)
Berbers( oorspronkelijke bewoners van Nood afrika) 1 van de oudste volkeren ter wereld die elk oorlog of empire hebben overleefd.
Zelfs de Romeinen scheten in hun broek voor de Barbaren!
75% van de Moslims is geen Arabierquote:Op zondag 24 april 2016 01:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een echte berber is ook geen moslim, dat geloof is opgedrongen.. Net zo als die vieze katholieken de wereld hebben verkrachtEen echte berber gelooft in de astronauten.
Copy-paste noemen we dat.quote:Op zondag 24 april 2016 01:57 schreef Joezi het volgende:
De Islam is een modernere kopie van het jodendom en christendom,
Is familie.quote:Op zondag 24 april 2016 01:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die El Khatabbi ken ik wel, die heeft nog bij Heerenveen gespeeld.
Nee hoor , het land met de meeste Moslims ( Indonesie) is niet met de zwaard of bloed bekeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, bekeerd met bloed. Tijd voor opstand tegen kerk en staat!!! HAIL HYDRA!
Ik ben absoluut tegen censuur, maar deze tweets kunnen gewoon niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat horen eigenlijk boeddhisten te zijn. Je weet zelf. Dat westerse geloof heeft daar niks te zoeken.quote:Op zondag 24 april 2016 01:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is familie.
[..]
Nee hoor , het land met de meeste Moslims ( Indonesie) is niet met de zwaard of bloed bekeerd.
Waarom haal jij keer op keer plezier uit het lijden van anderen? Ben je nou echt zo dom of mis je wat breinfuncties zoals empathie?quote:Op zondag 24 april 2016 01:53 schreef PSVCL het volgende:
We hadden Nederlanders als slaven : https://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers
En dan durft ie als Nederlander die zich na 1 minuut overgaven in de 2e wereld oorlog over Berbers te praten.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:23 schreef FritzWepper het volgende:
Ieder uur worden hier berichten geplaatst die gewelddadiger zijn over mensen met minder kills dan Erdo.quote:Op zondag 24 april 2016 01:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut tegen censuur, maar deze tweets kunnen gewoon niet.
Voor een dergelijke tweet zou je hier ook op z'n minst even door de politie bezocht worden.
Stel je nie zo aan man.quote:Op zondag 24 april 2016 02:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom haal jij keer op keer plezier uit het lijden van anderen? Ben je nou echt zo dom of mis je wat breinfuncties zoals empathie?
God.quote:
Laat hem ik heb hem iets nieuws geleerd, waar die dapper mee kan doenquote:Op zondag 24 april 2016 02:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom haal jij keer op keer plezier uit het lijden van anderen? Ben je nou echt zo dom of mis je wat breinfuncties zoals empathie?
Nu moet je niet denken dat jij die smiley plaatste, je brein deed dat. En je bent een slaaf van je brein, 1 elektroschokje en je had een andere smiley gekozen.quote:
Ik zou wel eens willen zien hoe lang het duurt voordat jij zou gaan huilen wanneer je in een Turkse gevangenis terechtkwam. Ik gok wanneer 10 man toekijkt en lacht hoe jij je eerste plasje moet doen met je minuscule piemeltje.quote:
Een andere spermacel en ik had niet eens bestaanquote:Op zondag 24 april 2016 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu moet je niet denken dat jij die smiley plaatste, je brein deed dat. En je bent een slaaf van je brein, 1 elektroschokje en je had een andere smiley gekozen.
En waarom zou ik in een Turkse gevangenis terecht moeten komen? en mocht ik daar ooit terechtkomen is het vast mij eigen schuld en zal ik gevolgen accepteren!quote:Op zondag 24 april 2016 02:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoe lang het duurt voordat jij zou gaan huilen wanneer je in een Turkse gevangenis terechtkwam. Ik gok wanneer 10 man toekijkt en lacht hoe jij je eerste plasje moet doen met je minuscule piemeltje.
Maar de Arabieren en de door Arabieren geinspireerde moslims elders zijn wel degenen die de Islamitische kar trekken en aan de rest dicteren wat ze moeten doen. Dus als jij je biertje drinkt en je vrouw is niet bedekt, en je doet allemaal westerse 'atheistische' dingetjes, dan kun jij wel roepen dat je modern bent, maar de verheven moslim gunt je het licht in je ogen niet.quote:
Degene die het voor het zeggen hebben in KSA ,(Riyad) zijn slaven en puppets die daar neer zijn gezet door de Britten .quote:Op zondag 24 april 2016 02:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar de Arabieren en de door Arabieren geinspireerde moslims elders zijn wel degenen die de Islamitische kar trekken en aan de rest dicteren wat ze moeten doen. Dus als jij je biertje drinkt en je vrouw is niet bedekt, en je doet allemaal westerse 'atheistische' dingetjes dan kun jij wel roepen dat je modern bent, maar de verheven moslim gunt je het licht in je ogen niet.
Dat staat hier los van en praat dit niet goed natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ieder uur worden hier berichten geplaatst die gewelddadiger zijn over mensen met minder kills dan Erdo.
Dat wordt voor hem een nachtje doorhalen dus. Ze hebben haar telefoon in beslag genomen en ze blijft sowieso de hele nacht nog vastzitten.twitter:baspaternotte twitterde op zondag 24-04-2016 om 02:08:46Pyjama aan. Nu in de salon zitten wachten tot @umarebru belt. This shit will not stand, Erdogan. https://t.co/RnTSaA4cXG reageer retweet
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.quote:Op zondag 24 april 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Dat wordt voor hem een nachtje doorhalen dus. Ze hebben haar telefoon in beslag genomen en ze blijft sowieso de hele nacht nog vastzitten.twitter:baspaternotte twitterde op zondag 24-04-2016 om 02:08:46Pyjama aan. Nu in de salon zitten wachten tot @umarebru belt. This shit will not stand, Erdogan. https://t.co/RnTSaA4cXG reageer retweet
Islam is de oplossing voor alle problemen.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef baaart het volgende:
Laten we nog meer ontkennen dat de islam het probleem niet is.
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dagquote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
Mwah, Rutte is ook niet echt geliefd in onze samenleving hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim (quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is de oplossing voor alle problemen.
Genoeg, maar directe en indirecte doodsbedreigingen/verwensingen? Dat wordt zeker wel aangepakt.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dag
Ik heb het over Arabische moslims, niet over 't systeem. De mensen die zichzelf 'ware' moslims noemen en daar nogal star in zijn, dromen van een kalifaat. Dus als je ze meer vrijheid geeft dan krijg je straks een verbod op alcohol en buurtcontroles die ongehuwden in de gaten houden (wordt al over gesproken) en dan blijft er verder niet zoveel lol in 't leven meer over als alles door de halal en haram molen wordt gehaald.quote:Op zondag 24 april 2016 02:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Degene die het voor het zeggen hebben in KSA ,(Riyad) zijn slaven en puppets die daar neer zijn gezet door de Britten .
Jij denk dat de meeste Moslims liggen te slapen?
100%quote:Op zondag 24 april 2016 02:24 schreef baaart het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim () dan zal het een stuk rustiger zijn
.
Is te zien aan het midden-oosten ja.quote:Op zondag 24 april 2016 02:24 schreef baaart het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim () dan zal het een stuk rustiger zijn
.
Dat is natuurlijk heel wat anders. Je mag zeggen dat je Rutte een tyfus-mongool vindt, of voor mijn part dat je vermoedt dat ie van anale seks met Gordon houdt. Maar 'oproepen' dat iemand hem even om moet leggen? Zeker in deze tijden doe je dat gewoon niet. Überhaupt: waarom ZOU je?quote:Op zondag 24 april 2016 02:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, Rutte is ook niet echt geliefd in onze samenleving hoor.
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bendequote:Op zondag 24 april 2016 02:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Is te zien aan het midden-oosten ja.
Een doodsbedreiging is het natuurlijk niet, ook niet indirect. Een doodsverwensing is natuurlijk ook niet in de haak, maar voor zover ik weet niet strafbaar.quote:Op zondag 24 april 2016 02:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Genoeg, maar directe en indirecte doodsbedreigingen/verwensingen? Dat wordt zeker wel aangepakt.
De hele wereld is al sinds het bestaan van de mensheid een teringbende, daar heeft het ontstaan van de islam geen verandering in gebracht, in tegendeel.quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bende
Je vond de stammenoorlogen van voor de inmenging beter?quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Turkije is zelf een grap. En een heke slechtequote:
Doe je niks is het niet goed, probeer je het te stoppen is het ook niet goed.quote:Op zondag 24 april 2016 02:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je vond de stammenoorlogen van voor de inmenging beter?
Dat denk ik ook niet, maar je zou het onder poging van aanzetten tot geweld kunnenquote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een doodsbedreiging is het natuurlijk niet, ook niet indirect. Een doodsverwensing is natuurlijk ook niet in de haak, maar voor zover ik weet niet strafbaar.
De Islam is niet de bron van alle ellende, maar het helpt zeker niet mee idd. Echter, de 'puberjaren' van het Christendom deden destijds de wereld ook geen goed, op z'n zachtst gezegd.quote:Op zondag 24 april 2016 02:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De hele wereld is al sinds het bestaan van de mensheid een teringbende, daar heeft het ontstaan van de islam geen verandering in gebracht, in tegendeel.
Eens.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Roland010 het volgende:
Iemand bewust beledigen om het beledigen door hem een geitenneuker te noemen vind ik al smakeloos (niet strafbaar natuurlijk) en is tot daar aan toe
Oneens, even los van wat de wet zegt, vind ik gewoon dat dit moet kunnen. Het is overduidelijk met een knipoog bedoeld.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Roland010 het volgende:
maar door dit soort mensen geef je zo'n idioot als Erdo nog een beetje gelijk ook met z'n censuur.
Het Arabische schiereiland heeft een paar lichtpuntjes gehad. De opkomst van de Islam en wetenschap daar, gebasseerd op voorwerk van de oude Grieken (ook al was 't deels uit behoefte geboren om de Islam vorm te geven) heeft ons o.a. algebra, arabische nummers, moderne medische instrumenten en medische wetenschap gegeven. Maar de conservatieve islamisten hebben dat na een paar gouden eeuwen later vervolgens de progressie de nek omgedraait. Daarna is Europa met dat werk aan de haal gegaan en rees Europa uit de middeleeuwen. Kepler kon zijn werk niet doen zonder Arabische voorstudies, hij had een paar boeken liggen.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Doe je niks is het niet goed, probeer je het te stoppen is het ook niet goed.
#jekuntnooitietsgoedsdoen
Je moet dat gewoon niet doen, het is misschien als 'grapje' bedoelt maar je belast de veiligheidsdiensten en creeert een algehele sfeer waarin het normaal wordt om mensen 'voor de grap' dood te wensen of zelfs te bedreigen. Van Ebru weten we dat het een misplaatste grap is maar als iedereen haar hierin zou volgen kun je degene die het wél meent er niet meer tussenuit halen. Zeker op Twitter/Facebook kun je niet altijd onderscheid maken tussen nep-bedreigingen en die ene bedreiging die wél gemeend is.quote:Op zondag 24 april 2016 02:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Oneens, even los van wat de wet zegt, vind ik gewoon dat dit moet kunnen. Het is overduidelijk met een knipoog bedoeld.
Hoe kom je hier aan?quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 03:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon niet doen, het is misschien als 'grapje' bedoelt maar je belast de veiligheidsdiensten en creeert een algehele sfeer waarin het normaal wordt om mensen 'voor de grap' dood te wensen of zelfs te bedreigen. Van Ebru weten we dat het een misplaatste grap is maar als iedereen haar hierin zou volgen kun je degene die het wél meent er niet meer tussenuit halen. Zeker op Twitter/Facebook kun je niet altijd onderscheid maken tussen nep-bedreigingen en die ene bedreiging die wél gemeend is.
Daarbij heeft zo'n 'geintje' geen enkele toegevoegde waarde. Je gaat toch in de rij bij Schiphol ook niet voor de grap: BOM!!! roepen? Dat is precies hetzelfde.
Beetje het beroemde 'Peter en de wolf' verhaaltje zeg maar. Een van de meest leerzame/wijze 'sprookjes'.
In een ideaalbeeld vanuit een eenzijdig perspectief; de Islam. Maargoed, democratie vica versa natuurlijk, echter is dat wel de regel hier.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is de oplossing voor alle problemen.
Bedoel je de fabel van de (naamloze) jongen die wolf riep? Of bedoel je Peter en de Wolf van Prokofiev, daar zit niet echt een moraal in?quote:Op zondag 24 april 2016 03:02 schreef Roland010 het volgende:
Beetje het beroemde 'Peter en de wolf' verhaaltje zeg maar. Een van de meest leerzame/wijze 'sprookjes'.
Omdat ze een Nederlands staatsburger is misschien?quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een ziekte hebben , ze willen zich overal mee bemoeien.
De eerste die nu naar Ebru wijst, zit over een jaartje of wat mogelijk ook in een Turkse cel na een bezoek of vakantie. De veranderingen daar gaan per maand al in een rap tempo en wat gisteren nog kon kan morgen niet meer.quote:
Idd het sprookje over de jongen die dag in dag uit voor de grap 'er komt een wolf aan!!!'' naar z'n dorpsgenoten bleef roepen, totdat niemand het meer serieus nam en erop reageerde toen er plots wel een wolf voor z'n neus stond. Het jongetje in dat bekende verhaal heette toch ook Peter, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 24 april 2016 03:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bedoel je de fabel van de (naamloze) jongen die wolf riep? Of bedoel je Peter en de Wolf van Prokofiev, daar zit niet echt een moraal in?
quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of waardering wel 't juiste woord is dat je zoekt.quote:Op zondag 24 april 2016 04:59 schreef GoCanucksGo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die laffe teckel van een Rutte nu gaat reageren. Erdogan is de nieuwe Hitler, daar ben ik van overtuigd, maar ik heb wel waardering voor hoe hij alle West-Europese regeringsleiders weet te bespelen. Net als zijn grote voorbeeld 80 jaar geleden.
neu, zie Israel en de Palestijnen. Of er nu 4 of 4000 doden vallen, het zijn pagina 3 berichten in de krant geworden. Alleen als hij nieuwe offers voor de slacht maakt onder andere volkeren, dan komt er weer voorpaginanieuws. Er is niemand van buitenaf die langslepende conflicten een definitief halt kan toeroepen. Je kunt er hooguit de spots wat opzetten, maar na een tijdje verwatert die aandacht weer.quote:Misschien als hij het stelselmatig afslachten van Koerden een beetje gaat opschroeven dat er wat oogkleppen afvallen.
Wat denk je? Die vieze, gore landverrader had haar persoonlijk uitgeleverd aan zijn BFF Erdogan als ze al niet in Turkije was.quote:Op zondag 24 april 2016 04:59 schreef GoCanucksGo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die laffe teckel van een Rutte nu gaat reageren. Erdogan is de nieuwe Hitler, daar ben ik van overtuigd, maar ik heb wel waardering voor hoe hij alle West-Europese regeringsleiders weet te bespelen. Net als zijn grote voorbeeld 80 jaar geleden.
Misschien als hij het stelselmatig afslachten van Koerden een beetje gaat opschroeven dat er wat oogkleppen afvallen.
drukt ie 'm nou naar beneden toe?quote:Op zondag 24 april 2016 06:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat denk je? Die vieze, gore landverrader had haar persoonlijk uitgeleverd aan zijn BFF Erdogan als ze al niet in Turkije was.
[ afbeelding ]
Vrijdag op zijn laatste persconferentie zei Rutte nog: Als alle Nederlanders die ooit iets vervelends over mij gezegd hebben het land niet meer in mochten, dan werd het hier erg rustig.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dag
foreshadowingquote:Op zondag 24 april 2016 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijdag op zijn laatste persconferentie zei Rutte nog: Als alle Nederlanders die ooit iets vervelends over mij gezegd hebben het land niet meer in mochten, dan werd het hier erg rustig.
Bij Hans wilde ie 't niet doen..quote:Op zondag 24 april 2016 07:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Om zich te laten verwennen? Zou best kunnen. Ze kunnen het goed met elkaar vinden.
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.quote:Op zondag 24 april 2016 07:21 schreef Jigzoz het volgende:
Hier mag Nederland wel even heel snel heel hard zijn best op gaan doen.
Nee, die hebben juist een hele grote hekel aan de "afvalligen."quote:Op zondag 24 april 2016 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.
Dat zei ik of bedoelde te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, die hebben juist een hele grote hekel aan de "afvalligen."
Hirsi Ali is terecht het land uitgetrapt en Ebru Umar geeft Hirsi Ali weer de schuld betreft de moord op Van Gogh, volgens Ebru had Hirsi moeten sterven. Wat mij betreft donderen ze allemaal maar lekker op, Hirsi Ali maakt het goed in Amerika en dan mag Ebru Omar coca flessen warm houden in een Turkse cel.quote:Op zondag 24 april 2016 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hirsi Ali werd het land uitgejaagd. Ebru Umar wordt voor de leeuwen geholpen. Dit land heeft het niet op ex-moslims of niet-moslims met "islamitische" roots. Dan voldoe je niet aan het plaatje, dan ben je niet zielig; Een groot verraad in de ogen van de Goedmens.
Owh jah. Ben nog niet zo lang wakker. Excuus.quote:Op zondag 24 april 2016 08:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zei ik of bedoelde te zeggen.
Dat is dus sinds het einde van het Ottomaanse rijk.quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi hè, nationalisme?quote:Op zondag 24 april 2016 08:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Als het gehalte enge turks-nationalisten in dit topic enigszins representatief is voor Nederland in het algemeen dan is de situatie erger dan ik al voor ogen had. Bizar hoeveel mensen hier blind achter dictator-in-opbloei erdogan aanlopen en hem met man en macht verdedigen en aanbidden...
Ja, dat is echt de snelste weg naar wereldvrede. Dat was sarcastisch.quote:
Ik zat net op een Turks forum te kijken. Daar is het ook niet veel beter.quote:Op zondag 24 april 2016 08:39 schreef tesssssssss het volgende:
Marokko community
Daar heeft ze ook geen vrienden gemaakt. Dit is één van de quotes
"Hahaha woelahila lekker voor deze vieze verkaaste billenlikker...ik hoop dat ze mishandelt wordt en lekker sterft in haar cel vies wijf"
Turks nationalisme vinden ze schattig, Oekraïens nationalisme vinden ze prachtig, EU-nationalisme is zelfs politiek-correct maar als je vraagt of de Nederlandse regering misschien eens de Nederlandse belangen zou kunnen verdedigen dan ben je helemaal fout.quote:
Ik vind het nog een lastige. Wij worden boos dat erdo zich met uitspraken hier bemoeit.. maar wij menen nu iets te moeten vinden van wat men daar uitvoert. Als ik die tweets zo bekijk kunnen ze haar voor die tweet gericht aan die piloot ook vast nog wel wettelijk aanpakken. Dus is er hoe triest het ook is misschien niets bijzonders aan de hand.quote:Op zondag 24 april 2016 08:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat net op een Turks forum te kijken. Daar is het ook niet veel beter.
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=197129
Een Turk met ook een Nederlands paspoort.quote:Op zondag 24 april 2016 03:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Omdat ze een Nederlands staatsburger is misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |