Waar is het misgegaan.. We hebben ze lang met rust gelaten en te veel vrijheid gegeven. Dat konden wij aan, maar hun kennelijk niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden op fok!
Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Massaal gaan juichen als iemand vanwege een tweet met kritiek op de grote leider in de cel gegooid worden![]()
Het is om je dood te schamen dat de 3e generatie Turken in Nederland zo ver weg staat van de grondwaarden die wij hier al decennia hebben.
Geweldig, die multiculturele samenlevingquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pffttwitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Heeft niks met pro-Erdogan te maken maar met types als Ebru die de Turkse vlag als politiek symbool willen gebruiken. Flikker maar lekker op, gebruik lekker iets anders.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder hypocriet bezig de laatste tijd.
Ten tweede, is de wereld niet zo simpel als pro-Erdogan zijn of anders maar pro-Wilders zijn. Zoals je zelf heir ziet ben jij degene die hetzelfde vindt als de Wilders-aanhang in dit topic.
En ik ben degene die het vaakst met ze aan de stok heeft.
De taal van haat is universeel blijkt maar weer.
Stoer man. Heb je ook een biertje op ofzo?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
En dus beschuldig je het hele 'linksvolk' weer even. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen. Dat mag je mooi zelf uitzoeken een aantal posts terug.
En maar raar vinden dat ze niet 100% geliefd en getolereerd worden. Is ook heel lastig zoquote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden.Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Massaal gaan juichen als iemand vanwege een tweet met kritiek op de grote leider in de cel gegooid worden![]()
Het is om je dood te schamen dat de 3e generatie Turken in Nederland zo ver weg staat van de grondwaarden die wij hier al decennia hebben.
Ja dat heeft inderdaad allemaal erg veel met jouw 'inlikken' post te maken, Devrim.quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft niks met pro-Erdogan te maken maar met types als Ebru die de Turkse vlag als politiek symbool willen gebruiken. Flikker maar lekker op, gebruik lekker iets anders.
Als die grensrechter z'n vader was, vond hij het dus ook wel prima.quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laat hem, hij is gewoon zwakbegaafd. Laatst meldde hij hier ook al dat het de eigen schuld was van die grensrechter die doodgeschopt werd door een stel rifapen.
Dat soort dingen komen er nu mooi uit jaquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat heeft inderdaad allemaal erg veel met jouw 'inlikken' post te maken, Devrim.
Echt he.... Wij Nederlanders zijn soms net zo erg, maar waarom hebben zo weinig mensen een ontwikkelde brein die ze in staat stelt er gewoon boven te staan.quote:
Je put echt hoop uit dit topic, ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen er nu mooi uit jaMaar we blijven geloven!!!
Alleen ayran.quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mag je wel drinken van je grote leider?
Security Bureau in Kusadasiquote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef Odaiba het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Maar waarom woon je dan hier, en ga je niet naar Turkije?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
Nee hoor. Voornamelijk het linksvolk in NWS. Die lijken namelijk een soort team gevormd te hebben om alles waar maar een iets rechtse opmerking op komt de kop in te drukken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
En dus beschuldig je het hele 'linksvolk' weer even. Gewoon, omdat het kan.
Goede post man. Echt, fan-tas-tische bijdrage.
Nooit gezegd dat het zijn eigen schuld was maar dat ie zo dom was om op kinderen in te steken en uitdaagden ipv van als volwassen man gewoon de boel te sussen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als die grensrechter z'n vader was, vond hij het dus ook wel prima.
is dat een acroniem van ranya?quote:
Het is ook een beetje trollen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze blijkbaar geen enkel probleem hebben met het feit dat Turkije zo sluipenderwijs richting de gekte van de rest van het Midden Oosten opschuift. En dat zou eeuwig zonde zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden.Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Het systeem van binnenuit veranderenquote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar waarom woon je dan hier, en ga je niet naar Turkije?
En dat is niet bedoeld als een ... 'rot maar op!', maar vanuit pure interesse. Want volgens mij geef je hier wel vaker aan dat je niet zo heel veel op hebt met bepaalde Nederlandse waarden, en ben je vaak erg lyrisch over Turkije.
Ik bedoel .. blijkbaar is er toch iets wat je hier houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |