Reken er maar op dat het visumvrij reizen er gaat komen, nog voor de verkiezingen. Of je nou hoog of laag springt, de EU voert hun wil toch wel uit. Zo rollen ze namelijk in de Europese Sovjet-Unie.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.
Ah ja, net zo'n fabeltje als de Islam, logisch.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Da's die stad in de kern van de aarde in the Matrix trilogie.
Waarom denkt iedereen dat Mark Rutte homofiel is?quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.
Terzijde: ik zou verbaasd zijn als hij niet homofiel is en ik vind het jammer voor hem dat hij daar niet gewoon eens voor uitkomt, Nederlanders kunnen dat wel hebben. Of zou hij bang zijn dat in het buitenland straks een leuke baan misloopt na zijn politieke carrière?
Ojee, wat een ramp Turkse kindjes bij een lesbische stel, het zou maar eens besmettelijk zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkeli ook.
Maar als ze zich vanuit Turkije bemoeien met zaken in NL , moeten ze hun bek mar dicht houden (Turkse kinderen die bij potten werd geplaatst een paar jaar terug)
Hypocrieten.
En daar wonen geen geiten.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Da's die stad in de kern van de aarde in the Matrix trilogie.
Herinner jij je de goede oude pre-EU en pre-neoliberalisme (met dank aan de EMU kon dat de opmars maken) tijd waarin het nog kalm en vredig was in Europa?quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Het begint overigens wel lekker te broeien he in Europa.
Akkefietjes hier en daar, polarisatie tussen links rechts. Worden leuke tijden voor NWS.
Ik niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat Mark Rutte homofiel is?
Takes one to know one.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ken een jeugdvriend van Mark. Mark is het type eeuwige maagd. Geen homo, of anders heeft hij dat wel heel goed verborgen gehouden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.
Terzijde: ik zou verbaasd zijn als hij niet homofiel is en ik vind het jammer voor hem dat hij daar niet gewoon eens voor uitkomt, Nederlanders kunnen dat wel hebben. Of zou hij bang zijn dat in het buitenland straks een leuke baan misloopt na zijn politieke carrière?
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie helemaal af. Die gay-radar. Wat mark Rutte betreft.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ojee, wat een ramp Turkse kindjes bij een lesbische stel, het zou maar eens besmettelijk zijn.
Je kan ze natuurlijk ook bij een hetero stel plaatsen waar ze worden mishandeld.
Your choise.
Tja, Joling en Gordon als matties hebben. Ik weet meer dan genoeg.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk het niet enkel omdat hij geen vriendin heeft. Mijn gayradar gaat bij hem op volle toeren.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie helemaal af. Die gay-radar. Wat Mark Rutte betreft.
We zouden ze van de aardbol af kunnen schroeien met 1 druk op de knop, Stelletje irritante kakkerlakken. Maar zo zijn we nietquote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag je niet iemand van hetzelfde geslacht neuken, maar een geit is dan weer geen probleem.quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.
Jammer voor jullie dat mensen die geobsedeerd fabeltjes geloven in een TBS kliniek thuishoren en niet in de samenleving.quote:Op zondag 24 april 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor Turken ( Moslims ) en ook christenen en joden is dat idd een probleem aangezien wij niet geloven in een huwelijk/relatie tussen het zelfde geslacht.
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.quote:Op zondag 24 april 2016 01:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, Joling en Gordon als matties hebben. Ik weet meer dan genoeg.
Ebru's situatie is blijkbaar niet interessant genoeg.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat we nu de geaardheid van Mark besprken.
Owh. Dan heb je wel een punt, ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.
Gelukkig heb jij als Atheïstgekkie daar helemaal niks over te zeggen .quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dat mensen die geobsedeerd fabeltjes geloven in een TBS kliniek thuishoren en niet in de samenleving.
Waar en wanneer?quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf heeft gezegd.
Hoezo denk jij dat ik een atheist ben?quote:Op zondag 24 april 2016 01:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij als Atheïstgekkie daar helemaal niks over te zeggen .
Laat maar weer zien dat Nederlanders niet zo zielig zijn als het aankomt op 'beledigen' van een staatshoofd. In tegenstelling tot de Turken...quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat we nu de geaardheid van Mark besprken.
Die kreeg nog een trap na omdat ze blijkbaar op groep 5-niveau Nederlands beheerst, want ze maakte een foutje.quote:Op zondag 24 april 2016 01:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ebru's situatie is blijkbaar niet interessant genoeg.
Verrassend inzicht over dit cultuurverschil wel. Was nog niet bekend.quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat Nederlanders niet zo zielig zijn als het aankomt op 'beledigen' van een staatshoofd. In tegenstelling tot de Turken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |