En in plaats van dat de EU de problemen probeert in te dammen, gaan ze zaken doen met landen als Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
Het begint overigens wel lekker te broeien he in Europa.
Akkefietjes hier en daar, polarisatie tussen links rechts. Worden leuke tijden voor NWS.
Met een beetje pech blijven ze gewoon lid van de NATO.quote:Op zondag 24 april 2016 00:51 schreef Odaiba het volgende:
We zouden alswereld toch wel in staat zijn om Turkije op hun knieën te krijgen. Kennelijk niet...
Grammatica, geen spelling! Alsof je daarop moet letten om het te zien.quote:Op zondag 24 april 2016 00:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo op mijn spelling letten, als ik werd opgepakt en in een Turkse cel werd gegooid.
Maar misschien andere mensen wel.
Je hebt de keuze om ze niet te lezen hoor!quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Verdomme .. Ik heb nu al geen zin in haar columns over dit gezeik, laat staan de verplichte DWDD / Pauw bezoekjes.
O maar het is geen satire ik ben bloedserieus.quote:Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze om ze niet te lezen hoor!
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef probeer het volgende:
Verdomme .. Ik heb nu al geen zin in haar columns over dit gezeik, laat staan de verplichte DWDD / Pauw bezoekjes.
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Infection het volgende:
[..]
En in plaats van dat de EU de problemen probeert in te dammen, gaan ze zaken doen met landen als Turkije.
Visumvrij reizen en misschien wel een EU-lidmaatschap zullen binnen nu en een korte tijd misschien wel een feit zijn. En dan is het nog maar de vraag wat voor gigantische problemen dat op gaat leveren.
Zouden die programma's serieus zó politiek gekleurd zijn? Ik bedoel .. dat zijn ze, maar zó erg?quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).
Visumvrij stap je zo het vliegtuig in.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.
Dat sowieso, het is niet bepaald slim om er zoveel aandacht te geven als je niet blij bent met wat iemand typte. Dat werkt misschien in Turkije, het werkt niet in Nederland waar juist mensen de tweet gaan opzoeken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk het.
Ik heb Ebru ook nooit een fantastische columnist gevonden, maar ze wordt op deze manier door de Turken wel groter gemaakt dan ze is.
Dat zal ook niet zo snel gebeuren, maar helaas zijn er altijd nog vliegtuigen en boten.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naief van de EU dat ze denken dat rechtsnationalisten als Victor Orban de Turken die over land komen daadwerkelijk door gaan laten naar de rest van Europa.
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
DWDD en Pauw zijn veel te druk met andere onderwerpen (zielige vluchtelingen bijvoorbeeld).
Dat zou ik inderdaad ook denken ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.
D'uh.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op zaterdag niet uitzenden. Reken maar dat ze vechten om wie haar als eerste hierover aan tafel mag hebben.
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zal ook niet zo snel gebeuren, maar helaas zijn er altijd nog vliegtuigen en boten.
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.quote:Op zondag 24 april 2016 00:51 schreef Odaiba het volgende:
We zouden alswereld toch wel in staat zijn om Turkije op hun knieën te krijgen. Kennelijk niet...
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.
Jaja, jij zou natuurlijk ook feilloos typen als je in de cel zat en zo'n agent zit te wijzen naar je telefoon dat je hem snel moet overhandigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is achterlijk dat je erop wijst dat iemand de Nederlandse taalvaardigheid niet beheerst op het niveau van groep 5/6? Oké.
Wilders gaat nooit de 75 halen hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.
Vaak hebben ze ook wel andere onderwerpen dan het standaardrepertoire. Maar erg uitgebreid en genuanceerd is het meestal niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Zouden die programma's serieus zó politiek gekleurd zijn? Ik bedoel .. dat zijn ze, maar zó erg?
Nonsens natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Oekraine verdrag door gaat, plus Turkije met 1 been in de EU rond maart 2017 dan Wilders op 75 zetels gegarandeerd.
Rot eens op henkquote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man weer bemoeien(slopen) met een Islamtische land en dan jezelf afvragen en huilie huilie doen wanneer ze terugslaan in Europa.
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.
Zion? Is dat een wasmiddel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).
Ken je geschiedenis
Doen ze wel lang over dan.quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Islamitische landen slopen zichzelf. Heel vakkundig al sinds het ontstaan van die kut religie.
Ah, het zionisme.quote:Op zondag 24 april 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na bemoeienis van Europa(USA/ZION).
Ken je geschiedenis
Je zou wel vervolgd kunnen worden voor smaad of laster, niet omdat hij de eerste minister is maar omdat je hem kan schaden met zo'n uitspraak. De kunst van het straffeloos beledigen is dat je de onontkenbare waarheid gebruikt, als je zo nodig iemand wil beledigen. Satire is echter wat anders dan beledigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |