Ebru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:19:59Direct actie van politiek. Want iemand die niets anders doet dan moslims kwetsen en beledigen hebben we hard nodig. https://t.co/rRgL9WrHtC reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Bammmmm 180!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Odaiba het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:19:59Direct actie van politiek. Want iemand die niets anders doet dan moslims kwetsen en beledigen hebben we hard nodig. https://t.co/rRgL9WrHtC reageer retweet
Dat is nou precies het hele euvel. Als je schijt op alles in Nederland, waarom blijf je dan hier? Ga dan gewoon lekker in dat land wonen waar het allemaal geweldig en fantastisch is zou ik zeggen. Waarom doe je dat niet?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
Nee maar even zonder grappen ..?quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het systeem van binnenuit veranderen
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Odaiba het volgende:
Helaas gaat hij niet vrijwillig weg uit Nederland.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.
Hij is gewoon aan het genieten van de reacties op internet natuurlijk. En nu kan hij allemaal schokkende dingen en genieten, vindt vast dat hem allemaal onrecht is ongedaan of iets dergelijks en nu even de samenleving terugpakken door hard te schoppen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee maar even zonder grappen ..?
Want als je het hier een soort Nieuw-Turkije wilt maken (wat niet mijn ding is, maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk) ... is het dan niet gewoon chiller in Turkije, waar het nu ook al op Turkije lijkt?
We?quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.
Een gevolg van de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken naar gemeenschappelijke waarden waar we verder mee zouden kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje trollen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze blijkbaar geen enkel probleem hebben met het feit dat Turkije zo sluipenderwijs richting de gekte van de rest van het Midden Oosten opschuift. En dat zou eeuwig zonde zijn.
Ok en nu ?quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een deel van "we" die jou collectief uitkotst.
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken gemeenschappelijke waarden waar je verder mee zou kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.
En we zitten nu al in de 3e generatie Turken in Nederland. Ik weet het ook niet meer
Okquote:Op zondag 24 april 2016 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets? Ik gaf slechts antwoord op je vraag.
Laten we dan maar, tegen beter weten in, hoop houden op die minderheid die niet zulke denkbeelden heeft.quote:
Trollen op zijn tijd is natuurlijk altijd leuk. En bij hem happen er genoeg mensen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het genieten van de reacties op internet natuurlijk. En nu kan hij allemaal schokkende dingen en genieten, vindt vast dat hem allemaal onrecht is ongedaan of iets dergelijks en nu even de samenleving terugpakken door hard te schoppen.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:31:52Binnen 48 uur moet ze voor een rechter verschijnen. https://t.co/6PpOLaORtj reageer retweet
Even voor het perspectief, zoals veel Turken zich in Nederland gedragen. Dat zou in Turkije niet geaccepteerd worden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag anders zien. Soms is het zoeken naar gemeenschappelijke waarden waar we verder mee zouden kunnen. Maar uiteindelijk constateer ik iedere keer weer dat zo'n beetje alles wat voor een Nederlander belangrijk is, verafschuwd wordt door de gemiddelde Nederturk.
En we zitten nu al in de 3e generatie Turken in Nederland. Ik weet het ook niet meer
Waarom zouden ze haar belonen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees op dutchturks dat Ebru op Coca flesjes gaat zitten![]()
![]()
![]()
Omdat Nederlanders een ziekte hebben , ze willen zich overal mee bemoeien.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Ebru een strafbaar feit heeft gepleegd in Turkije, waarom zouden wij in Nederland dan nog ons bekommeren om dat zak stront? Iets met buitenlandse aangelegenheden...
Ja, maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot het politieke niveau van Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even voor het perspectief, zoals veel Turken zich in Nederland gedragen. Dat zou in Turkije niet geaccepteerd worden.
Wij zijn diegenen die barmhartig zijn.
Ik hoop dat Ajax kampioen wordt. Gewoon, alleen omdat jij voor PSV bent.quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een ziekte hebben , ze willen zich overal mee bemoeien.
Ik zie het juist de verkeerde kant opgaan, wat me zorgen baart. Een generatie jongeren lijkt grotendeels verloren. Maar de situatie in Nederland wordt er ook niet beter op, dus een alternatief bieden wordt moeilijker. En dan heb je nog de simpele waarheden van Facebook en het internet, wat iedereen in zijn kampje duwt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laten we dan maar, tegen beter weten in, hoop houden op die minderheid die niet zulke denkbeelden heeft.
twitter:TPOnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:41:17UPDATE - Ebru Umar per SMS: ‘Ik wordt vannacht vastgehouden, moet nu telefoon inleveren’ https://t.co/CFsFhqvooe #Erdogan #Turkije reageer retweet
Makkeli ook.quote:
Ziek. Dom van Turkije trouwens want dat land verspilt snel alle beetjes goede wil die het nog had bij Nederland, dat is niet echt handig met het oog op de plannen van de EU om Turken binnenkort visumvrij te laten reizen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef StaceySinger het volgende:
Ebru Umar door Turkse politie van huis gehaaldEbru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/
quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Infection het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:41:17UPDATE - Ebru Umar per SMS: ‘Ik wordt vannacht vastgehouden, moet nu telefoon inleveren’ https://t.co/CFsFhqvooe #Erdogan #Turkije reageer retweet
Erdogan heeft die EU-kliek anders wel in zijn zak.quote:Op zondag 24 april 2016 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot het politieke niveau van Turkije.
Ja, de cipiers en politici daar zijn inderdaad hele grote ratten.quote:
Bevriende natie, Nederlandse burger.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Ebru een strafbaar feit heeft gepleegd in Turkije, waarom zouden wij in Nederland dan nog ons bekommeren om dat zak stront? Iets met buitenlandse aangelegenheden...
Nog niet afgeschaft, er ligt alleen een wetsvoorstelquote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld blij dat NL de wet op het beledigen van bevriende staatshoofden afgeschaft heeft. Wij verlagen ons niet tot het niveau van Merkel die zomaar de vrijheid van meningsuiting afschaft als een dictator als Erdogan dat eist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |