Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag je niet iemand van hetzelfde geslacht neuken, maar een geit is dan weer geen probleem.
Tja, men is soms vrij primair in de reactiesquote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die kreeg nog een trap na omdat ze blijkbaar op groep 5-niveau Nederlands beheerst, want ze maakte een foutje.
Het kan maar niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Verrassend inzicht over dit cultuurverschil wel. Was nog niet bekend.
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
ik denk dat die voorlopig nog wel vast zit
dit was een van haar tweets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als jij atheist was zou je een geit neuken? Interessant.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.
Het is smakeloos maar erg overdreven en kleinzielig om iemand daar voor op te pakken.quote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .
Flikker op uit Nederland idioot. Ga je met je rechterhand omhoog de Islmatische Hitler begroeten ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terecht dat ze hard wordt gestraft na deze uitspraak .
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een geit neuken is haram en ook voor joden en christen verboden , atheisten hebben daar geen regels voor dus ga je gang.
Je bedoelt, atheisten hebben daar geen regels voor nodig! En je stelt natuurlijk niet voor niks zo'n regel in.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tsja ... Die kleine hondjes van tegenwoordig, daar krijgt een echte FoK!-er zijn enorme piemel natuurlijk nooit in.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.²
Lol over afghanistan gesproken, net als pakistan waarschijnlijk hele moslims wereld bedenk ik me nu.quote:Op zondag 24 april 2016 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden kwam de buurt je helpen als ze je met een bouvier of Aghaanse windhond in de weer zagen. Calvé of Nutella, het kon niet gek genoeg. Nederland is bijna het laatste land ter wereld waarin stout zijn met een animal is verboden.²
quote:Op zondag 24 april 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dvhn.nl/binnen(...)erland-21250741.html
http://www.volkskrant.nl/(...)eit-gestaag~a612880/
Ik zie een verband.
Ik hoor het je zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 01:14 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Als ze geen baard hebben is hst geen homofilie
Dit verzin ik niet, maar die pedo warlord, om het moreel hoog te houden als er gene vrouwen waren.quote:
Ze blijft sowieso nog een nacht vast zitten. Dus ik denk het wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef tesssssssss het volgende:
Ja dat is allemaal wel interessant, maar......
Moeten we nu tot morgen wachten om te weten hoe dit afloopt?
Pot en ketel much?quote:Op zondag 24 april 2016 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Ebru is een levende troll. Heeft haar trollstudie gehad van wijlen Theo van Gogh.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |