Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.quote:Op zondag 24 april 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Dat wordt voor hem een nachtje doorhalen dus. Ze hebben haar telefoon in beslag genomen en ze blijft sowieso de hele nacht nog vastzitten.twitter:baspaternotte twitterde op zondag 24-04-2016 om 02:08:46Pyjama aan. Nu in de salon zitten wachten tot @umarebru belt. This shit will not stand, Erdogan. https://t.co/RnTSaA4cXG reageer retweet
Islam is de oplossing voor alle problemen.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef baaart het volgende:
Laten we nog meer ontkennen dat de islam het probleem niet is.
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dagquote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
Mwah, Rutte is ook niet echt geliefd in onze samenleving hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim (quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is de oplossing voor alle problemen.
Genoeg, maar directe en indirecte doodsbedreigingen/verwensingen? Dat wordt zeker wel aangepakt.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dag
Ik heb het over Arabische moslims, niet over 't systeem. De mensen die zichzelf 'ware' moslims noemen en daar nogal star in zijn, dromen van een kalifaat. Dus als je ze meer vrijheid geeft dan krijg je straks een verbod op alcohol en buurtcontroles die ongehuwden in de gaten houden (wordt al over gesproken) en dan blijft er verder niet zoveel lol in 't leven meer over als alles door de halal en haram molen wordt gehaald.quote:Op zondag 24 april 2016 02:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Degene die het voor het zeggen hebben in KSA ,(Riyad) zijn slaven en puppets die daar neer zijn gezet door de Britten .
Jij denk dat de meeste Moslims liggen te slapen?
100%quote:Op zondag 24 april 2016 02:24 schreef baaart het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim () dan zal het een stuk rustiger zijn
.
Is te zien aan het midden-oosten ja.quote:Op zondag 24 april 2016 02:24 schreef baaart het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim () dan zal het een stuk rustiger zijn
.
Dat is natuurlijk heel wat anders. Je mag zeggen dat je Rutte een tyfus-mongool vindt, of voor mijn part dat je vermoedt dat ie van anale seks met Gordon houdt. Maar 'oproepen' dat iemand hem even om moet leggen? Zeker in deze tijden doe je dat gewoon niet. Überhaupt: waarom ZOU je?quote:Op zondag 24 april 2016 02:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, Rutte is ook niet echt geliefd in onze samenleving hoor.
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bendequote:Op zondag 24 april 2016 02:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Is te zien aan het midden-oosten ja.
Een doodsbedreiging is het natuurlijk niet, ook niet indirect. Een doodsverwensing is natuurlijk ook niet in de haak, maar voor zover ik weet niet strafbaar.quote:Op zondag 24 april 2016 02:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Genoeg, maar directe en indirecte doodsbedreigingen/verwensingen? Dat wordt zeker wel aangepakt.
De hele wereld is al sinds het bestaan van de mensheid een teringbende, daar heeft het ontstaan van de islam geen verandering in gebracht, in tegendeel.quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bende
Je vond de stammenoorlogen van voor de inmenging beter?quote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds de inmenging van Amerika/Europa is het idd een tering bende
Turkije is zelf een grap. En een heke slechtequote:
Doe je niks is het niet goed, probeer je het te stoppen is het ook niet goed.quote:Op zondag 24 april 2016 02:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je vond de stammenoorlogen van voor de inmenging beter?
Dat denk ik ook niet, maar je zou het onder poging van aanzetten tot geweld kunnenquote:Op zondag 24 april 2016 02:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een doodsbedreiging is het natuurlijk niet, ook niet indirect. Een doodsverwensing is natuurlijk ook niet in de haak, maar voor zover ik weet niet strafbaar.
De Islam is niet de bron van alle ellende, maar het helpt zeker niet mee idd. Echter, de 'puberjaren' van het Christendom deden destijds de wereld ook geen goed, op z'n zachtst gezegd.quote:Op zondag 24 april 2016 02:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De hele wereld is al sinds het bestaan van de mensheid een teringbende, daar heeft het ontstaan van de islam geen verandering in gebracht, in tegendeel.
Eens.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Roland010 het volgende:
Iemand bewust beledigen om het beledigen door hem een geitenneuker te noemen vind ik al smakeloos (niet strafbaar natuurlijk) en is tot daar aan toe
Oneens, even los van wat de wet zegt, vind ik gewoon dat dit moet kunnen. Het is overduidelijk met een knipoog bedoeld.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Roland010 het volgende:
maar door dit soort mensen geef je zo'n idioot als Erdo nog een beetje gelijk ook met z'n censuur.
Het Arabische schiereiland heeft een paar lichtpuntjes gehad. De opkomst van de Islam en wetenschap daar, gebasseerd op voorwerk van de oude Grieken (ook al was 't deels uit behoefte geboren om de Islam vorm te geven) heeft ons o.a. algebra, arabische nummers, moderne medische instrumenten en medische wetenschap gegeven. Maar de conservatieve islamisten hebben dat na een paar gouden eeuwen later vervolgens de progressie de nek omgedraait. Daarna is Europa met dat werk aan de haal gegaan en rees Europa uit de middeleeuwen. Kepler kon zijn werk niet doen zonder Arabische voorstudies, hij had een paar boeken liggen.quote:Op zondag 24 april 2016 02:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Doe je niks is het niet goed, probeer je het te stoppen is het ook niet goed.
#jekuntnooitietsgoedsdoen
Je moet dat gewoon niet doen, het is misschien als 'grapje' bedoelt maar je belast de veiligheidsdiensten en creeert een algehele sfeer waarin het normaal wordt om mensen 'voor de grap' dood te wensen of zelfs te bedreigen. Van Ebru weten we dat het een misplaatste grap is maar als iedereen haar hierin zou volgen kun je degene die het wél meent er niet meer tussenuit halen. Zeker op Twitter/Facebook kun je niet altijd onderscheid maken tussen nep-bedreigingen en die ene bedreiging die wél gemeend is.quote:Op zondag 24 april 2016 02:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Oneens, even los van wat de wet zegt, vind ik gewoon dat dit moet kunnen. Het is overduidelijk met een knipoog bedoeld.
Hoe kom je hier aan?quote:Op zondag 24 april 2016 01:06 schreef StaceySinger het volgende:
ik denk dat die voorlopig nog wel vast zit
dit was een van haar tweets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 03:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon niet doen, het is misschien als 'grapje' bedoelt maar je belast de veiligheidsdiensten en creeert een algehele sfeer waarin het normaal wordt om mensen 'voor de grap' dood te wensen of zelfs te bedreigen. Van Ebru weten we dat het een misplaatste grap is maar als iedereen haar hierin zou volgen kun je degene die het wél meent er niet meer tussenuit halen. Zeker op Twitter/Facebook kun je niet altijd onderscheid maken tussen nep-bedreigingen en die ene bedreiging die wél gemeend is.
Daarbij heeft zo'n 'geintje' geen enkele toegevoegde waarde. Je gaat toch in de rij bij Schiphol ook niet voor de grap: BOM!!! roepen? Dat is precies hetzelfde.
Beetje het beroemde 'Peter en de wolf' verhaaltje zeg maar. Een van de meest leerzame/wijze 'sprookjes'.
In een ideaalbeeld vanuit een eenzijdig perspectief; de Islam. Maargoed, democratie vica versa natuurlijk, echter is dat wel de regel hier.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is de oplossing voor alle problemen.
Bedoel je de fabel van de (naamloze) jongen die wolf riep? Of bedoel je Peter en de Wolf van Prokofiev, daar zit niet echt een moraal in?quote:Op zondag 24 april 2016 03:02 schreef Roland010 het volgende:
Beetje het beroemde 'Peter en de wolf' verhaaltje zeg maar. Een van de meest leerzame/wijze 'sprookjes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |