Nu moet je niet denken dat jij die smiley plaatste, je brein deed dat. En je bent een slaaf van je brein, 1 elektroschokje en je had een andere smiley gekozen.quote:
Ik zou wel eens willen zien hoe lang het duurt voordat jij zou gaan huilen wanneer je in een Turkse gevangenis terechtkwam. Ik gok wanneer 10 man toekijkt en lacht hoe jij je eerste plasje moet doen met je minuscule piemeltje.quote:
Een andere spermacel en ik had niet eens bestaanquote:Op zondag 24 april 2016 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu moet je niet denken dat jij die smiley plaatste, je brein deed dat. En je bent een slaaf van je brein, 1 elektroschokje en je had een andere smiley gekozen.
En waarom zou ik in een Turkse gevangenis terecht moeten komen? en mocht ik daar ooit terechtkomen is het vast mij eigen schuld en zal ik gevolgen accepteren!quote:Op zondag 24 april 2016 02:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoe lang het duurt voordat jij zou gaan huilen wanneer je in een Turkse gevangenis terechtkwam. Ik gok wanneer 10 man toekijkt en lacht hoe jij je eerste plasje moet doen met je minuscule piemeltje.
Maar de Arabieren en de door Arabieren geinspireerde moslims elders zijn wel degenen die de Islamitische kar trekken en aan de rest dicteren wat ze moeten doen. Dus als jij je biertje drinkt en je vrouw is niet bedekt, en je doet allemaal westerse 'atheistische' dingetjes, dan kun jij wel roepen dat je modern bent, maar de verheven moslim gunt je het licht in je ogen niet.quote:
Degene die het voor het zeggen hebben in KSA ,(Riyad) zijn slaven en puppets die daar neer zijn gezet door de Britten .quote:Op zondag 24 april 2016 02:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar de Arabieren en de door Arabieren geinspireerde moslims elders zijn wel degenen die de Islamitische kar trekken en aan de rest dicteren wat ze moeten doen. Dus als jij je biertje drinkt en je vrouw is niet bedekt, en je doet allemaal westerse 'atheistische' dingetjes dan kun jij wel roepen dat je modern bent, maar de verheven moslim gunt je het licht in je ogen niet.
Dat staat hier los van en praat dit niet goed natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ieder uur worden hier berichten geplaatst die gewelddadiger zijn over mensen met minder kills dan Erdo.
Dat wordt voor hem een nachtje doorhalen dus. Ze hebben haar telefoon in beslag genomen en ze blijft sowieso de hele nacht nog vastzitten.twitter:baspaternotte twitterde op zondag 24-04-2016 om 02:08:46Pyjama aan. Nu in de salon zitten wachten tot @umarebru belt. This shit will not stand, Erdogan. https://t.co/RnTSaA4cXG reageer retweet
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.quote:Op zondag 24 april 2016 02:14 schreef Infection het volgende:
Dat wordt voor hem een nachtje doorhalen dus. Ze hebben haar telefoon in beslag genomen en ze blijft sowieso de hele nacht nog vastzitten.twitter:baspaternotte twitterde op zondag 24-04-2016 om 02:08:46Pyjama aan. Nu in de salon zitten wachten tot @umarebru belt. This shit will not stand, Erdogan. https://t.co/RnTSaA4cXG reageer retweet
Islam is de oplossing voor alle problemen.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef baaart het volgende:
Laten we nog meer ontkennen dat de islam het probleem niet is.
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dagquote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
Mwah, Rutte is ook niet echt geliefd in onze samenleving hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 02:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik vind het nog terecht ook. Als een Turk hier in Nederland zou tweeten welke held het vliegtuig van Rutte even tegen een bergwand wou parkeren had heel NL 10 jaar cel en uitzetting tegen hem geeist.
In zekere zin wel ja. Als hun ideologie uitkomt en iedereen is moslim (quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is de oplossing voor alle problemen.
Genoeg, maar directe en indirecte doodsbedreigingen/verwensingen? Dat wordt zeker wel aangepakt.quote:Op zondag 24 april 2016 02:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten kijken wat er op Twitter allemaal over Rutte wordt gezegd op een doordeweekse dag
Ik heb het over Arabische moslims, niet over 't systeem. De mensen die zichzelf 'ware' moslims noemen en daar nogal star in zijn, dromen van een kalifaat. Dus als je ze meer vrijheid geeft dan krijg je straks een verbod op alcohol en buurtcontroles die ongehuwden in de gaten houden (wordt al over gesproken) en dan blijft er verder niet zoveel lol in 't leven meer over als alles door de halal en haram molen wordt gehaald.quote:Op zondag 24 april 2016 02:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Degene die het voor het zeggen hebben in KSA ,(Riyad) zijn slaven en puppets die daar neer zijn gezet door de Britten .
Jij denk dat de meeste Moslims liggen te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |