TRquote:
Voor mensen die niet van vrijheid houden wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit is het beste nieuws in tijden.
Ze is zo vol van zichzelf. Denkende dat de wereld zich om haar druk maakt. Nu zij in Turkije zit is Ieniemienie de persoon met het hoogste stemmetje van Nederland.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Infection het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:41:17UPDATE - Ebru Umar per SMS: ‘Ik wordt vannacht vastgehouden, moet nu telefoon inleveren’ https://t.co/CFsFhqvooe #Erdogan #Turkije reageer retweet
Dat alle bekende Nederlanders die grappen maken het kracht bijzetten met satire over ErdoWie en Turkije.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld blij dat NL de wet op het beledigen van bevriende staatshoofden afgeschaft heeft. Wij verlagen ons niet tot het niveau van Merkel die zomaar de vrijheid van meningsuiting afschaft als een dictator als Erdogan dat eist.
Vrijheid heeft grenzen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Voor mensen die niet van vrijheid houden wel ja.
Dan moeten die hypocriete moslims zich maar ter beschikking stellen als pleeggezin.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkeli ook.
Maar als ze zich vanuit Turkije bemoeien met zaken in NL , moeten ze hun bek mar dicht houden (Turkse kinderen die bij potten werd geplaatst een paar jaar terug)
Hypocrieten.
Ik zie het ook slecht in, en de laatste jaren is het bvooral erger geworden. Maar toch blijf ik hoop houden dat de problemen na verloop van generaties langzaam minder worden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zie het juist de verkeerde kant opgaan, wat me zorgen baart. Een generatie jongeren lijkt grotendeels verloren. Maar de situatie in Nederland wordt er ook niet beter op, dus een alternatief bieden wordt moeilijker. En dan heb je nog de simpele waarheden van Facebook en het internet, wat iedereen in zijn kampje duwt.
Gelukkig is dat ook gebeurd na het potten incident .quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten die hypocriete moslims zich maar ter beschikking stellen als pleeggezin.
Battieboy..quote:Op zondag 24 april 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze is zo vol van zichzelf. Denkende dat de wereld zich om haar druk maakt. Nu zij in Turkije zit is Ieniemienie de persoon met het hoogste stemmetje van Nederland.
Glaswol²
Heb ik niet gezien in dit topic.quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De mensen die Wildersposten schaar ik daar ook onder overigens.
Integendeel, je beste vrienden zijn je grootste critici.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niets anders doen dan kritiek uiten op de westerse bevolking hebben we ook hard nodig.
Oh, dan kan het wel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ook gebeurd na het potten incident .
Nederland heeft onlangs de wet op belediging van bevriende staatshoofden afgeschaft. Dat is precies wat Erdogan niet wou hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erdogan heeft die EU-kliek anders wel in zijn zak.
Blijkbaar heeft Ebru hele belangrijke teksten geschreven.quote:Op zondag 24 april 2016 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Kennelijk maken we ons inderdaad druk om haar, het is zaterdagnacht en we zitten hier, jij inclus bansheeboy, over haar te praten.
Je bent zelf onderdeel van je eigen probleem gek.
Omdat anderen op hem reageren.quote:
Wat betreft de EU. Iets met een grote zak geld en visumvrij reizen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederland heeft onlangs de wet op belediging van bevriende staatshoofden afgeschaft. Dat is precies wat Erdogan niet wou hebben.
Hopelijk houd Nederland zijn poot verder stijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |